هیچ محصولی یافت نشد.

از فرایند تعمیر گوشی موتورولا Moto G10 خود چه می‌دانید؟ آیا می‌دانید چه عواملی باعث خرابی این گوشی می‌شود؟ آیا می‌دانید اگر گوشی‌تان مشکل پیدا کرده ایراد آن مربوط به کدام بخش است؟ برای جلوگیری از هزینه‌های اضافه بهترین کار تعمیر گوشی خراب شده است. خرابی باتری، هنگ کردن و شکستن صفحه نمایش بعضی از عواملی هستند که ما به عنوان خرابی گوشی می‌شناسیم. در این حالت تنها و بهترین راه تعمیر گوشی موتورولا موتو G10 خواهد بود. اگر نمی‌دانید تعمیرات گوشی هوشمند به چند دسته تقسیم می‌شوند، با ما همراه باشید تا انواع تعمیرات گوشی را به طور کامل برای شما عزیزان بیان کنیم.

تعمیر موتورولا G10

به طور کلی تعمیر گوشی هوشمند به دو بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقسیم می‌شود. هاردبریک و سافت‌بریک از عمده مشکلات نرم‌افزاری در گوشی‌‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید هستند.
هاردبریک زمانی اتفاق می‌افتد که گوشی شما به دکمه پاور هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد.
سافت‌بریک زمانی اتفاق می‌افتد که گوشی روی لوگوی سازنده گیر کند و روشن نشود. از طرف دیگر شکستگی صفحه نمایش، خرابی باتری، سوختن هارد، خرابی مادربرد، خرابی بلندگو و… از مشکلات سخت‌افزاری هستند که فقط باید توسط متخصصین حرفه‌ای رفع گردند. اگر به دنبال مکانی هستید که با خیال راحت گوشی خود را جهت تعمیر به آن بسپارید، مرکز تعمیرات 118 با بهره‌گیری از تعمیرکاران مجرب تعمیر گوشی موتورولا Moto G10 شما را تحت بهترین کیفیت ممکن میسر ساخته است. پس اگر می‌خواهید گوشی‌ شما در کمترین زمان ممکن تعمیر شود با همکاران ما تماس حاصل فرمایید. در ادامه به مشکلات گوشی موتورولا Moto G10 خواهیم پرداخت.

خرابی‌های رایج گوشی موتورولا Moto G10

گوشی‌های هوشمند به دلایلی زیادی از جمله ظرافت و شکننده بودن مستعد آسیب‌پذیری هستند. عواملی مانند آب‌خوردگی یا ضربه می‌توانند آسیب زیادی به گوشی ما بزنند. قطعات داخلی دستگاه بیشترین آسیب‌پذیری در صورت مواجهه با این شرایط را دارند.
ضربه می‌تواند باعث شکستن صفحه نمایش شود، از طرفی آب‌خوردگی باعث سوختن هارد و آسیب به باتری موتورولا Moto G10 می‌شود. در ادامه به انواع آسیب‌دیدگی گوشی شما خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

خرابی تاچ و ال‌سی‌دی گوشی موتورولا Moto G10

دلایل زیادی باعث خرابی ال‌سی‌دی می‌شوند. ضربه خوردن و آب‌خوردگی مهمترین عوامل خرابی تاچ و ال‌سی‌دی موتورولا Moto G10 هستند؛ پس باید سعی کنید از بروز این مشکلات جلوگیری کنید. به طور کلی عوامل آسیب‌دیدگی صفحه نمایش عبارت‌اند از:

    1. از کار افتادن تاچ در این شرایط گوشی نمی‌تواند به فرامین لمسی پاسخ دهد و عملا بی‌استفاده خواهد ماند.
    2. شکستگی ال‌سی‌دی ضربه خوردن یا تحت فشار قرار گرفتن صفحه نمایش می‌تواند باعث بروز مشکلاتی از این قبیل شود‌.
    3. ایجاد سایه روی نمایشگر این مشکل در اثر سوختن پیکسل‌های صفحه نمایش به وجود می‌آید که تنها راه رفع آن، تعویض تاچ و ال‌سی‌دی موتورولا Moto G10 است.
    4. کم شدن نور صفحه نمایش: این مورد زمانی اتفاق می‌افتد که صفحه نمایش در طولانی مدت در معرض دمای بالا قرار گیرد.

وجود هر یک از علائم در دستگاه شما به معنی آن است که تاچ و ال‌سی‌دی موتورولا Moto G10 شما نیاز به تعویض دارد. شما می‌توانید برای تعویض و تعمیر صفحه نمایش گوشی خود به مرکز تعمیرات 118 مراجعه کنید.

تعمیر گوشی موتورولا Moto G10 آب‌خورده

متاسفانه به دلیل نبود هیچ گواهینامه ضد آبی در موتورولا Moto G10، هیچ مقاومتی در مقابل پاشش یا نفوذ آب ندارد. این موضوع بدان معنی است که نفوذ آب به این گوشی به راحتی می‌تواند باعث ایجاد خرابی قطعاتی مانند صفحه نمایش، باتری یا هارد آن شود. اما نگران نباشید؛ زیرا برای هر مشکلی راهی وجود دارد. یک تعمیرکار حرفه‌ای می‌تواند به راحتی مشکل گوشی شما را پیدا کرده و مشکل آب‌خوردگی موتورولا Moto G10 شما را رفع کند. درصورت برخورد آب با گوشی باید سریعا آن را خاموش کنید. همچنین باید از اتصال شارژر به گوشی به شدت اجتناب کنید؛ زیرا این کار باعث اتصالی قطعات و خرابی آن‌ها می‌شود. این موارد را رعایت کنید و در اولین فرصت گوشی خود را جهت تعمیر به مرکز تعمیرات 118 برسانید، تا تعمیرکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب آن را تعمیر کنند.

خرابی باتری گوشی موتورولا Moto G10

خرابی باتری گوشی موتورولا Moto G10

باتری‌ها قطعاتی مصرفی هستند که هر چه با آن‌ها به خوبی رفتار کنید، باز هم بیشتر از 2 سال کارایی اولیه خود را حفظ نخواهند کرد. از طرفی استفاده نامناسب از باتری عمر 2 ساله آن را به شدت کاهش می‌دهد. خرابی باتری موتورولا Moto G10 با نشانه‌هایی از جمله باد کردن، تخلیه سریع شارژ، خاموشی گوشی، شارژ نشدن و… همراه است. متاسفانه در صورت بروز هر یک از این عوامل راهی جز تعویض باتری برای ما باقی نمی‌ماند.

به هر حال به دلیل آن که باتری موتورولا Moto G10 توسط کاربر قابل تعویض نیست، باید توسط افراد متخصص با ابزار مخصوص تعویض شود. اگر به دنبال مکانی هستید که باتری گوشی خود را با مناسب‌ترین قیمت انجام دهد، ما مرکز تعمیرات 118 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. باتری اورجینال موتورولا Moto G10 در مجموعه ما موجود است؛ پس با خیال راحت تعویض باتری گوشی خود را به مرکز تعمیرات 118 بسپارید.

آسیب‌دیدگی هارد گوشی موتورولا Moto G10

هارد یکی از مهم‌ترین و آسیب‌پذیرترین قطعات گوشی شما است که در مقابل عواملی مانند فشار، ضربه‌دیدگی یا آب‌خوردگی به شدت حساس است. مشکلاتی مانند سوختگی هارد موتورولا Moto G10، پاک شدن اطلاعات کاربر، خاموشی و یا هنگ کردن دستگاه در اثر عوامل ذکر شده به وجود می‌آیند. اگر اطلاعات گوشی‌تان پاک شده اصلا جای نگرانی نیست؛ زیرا اگر تعمیر هارد موتورولا Moto G10 را به تعویق ننداخته باشید اطلاعات شما قابل بازگردانی است. اما درصورت تعلل در تعمیر هارد و سوختن آن راهی جز تعویض هارد موتورولا Moto G10 ندارید. بهترین کار آن است که گوشی خود را به تعمیرکار باسابقه و مطمئن بسپارید. اگر به دنبال جایی هستید که با اطمینان کامل گوشی خود را جهت تعمیر به آن بسپارید به شما تبریک می‌گوییم؛ تعمیرکاران حرفه‌ای ما در مرکز تعمیرات 118 طی کمترین زمان ممکن، با بهترین کیفیت و قیمت تعویض و تعمیر هارد موتورولا Moto G10 شما را انجام خواهند داد.

تعویض قطعات گوشی موتورولا Moto G10

یکی از نگرانی‌های کاربران، اورجینال بودن قطعات است که در زمان تعویض مورد استفاده قرار می‌گیرند. مرکز تعمیرات 118 با فراهم ساختن قطعات اورجینال حاشیه اطمینان را برای شما عزیزان فراهم ساخته است. پس نگران نباشید؛ زیرا در این مجموعه تعویض قطعات موتورولا Moto G10 شما با بهترین اجناس موجود در بازار انجام می‌شود.

خرید قطعات گوشی موتورولا Moto G10

شما عزیزان می‌توانید برای خرید قطعات اورجینال موتورولا Moto G10 به صورت حضوری، غیر حضوری یا تلفنی اقدام کنید. پیشنهاد ما خرید از وب‌سایت مرکز تعمیرات 118 است. تمامی قطعات موتورولا Moto G10 به صورت اورجینال بر روی سایت موجود است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که محصول مورد نظر خود را در سایت جستجو کرده و پس از انتخاب قطعه مورد نظر سفارش خود را ثبت کنید. ما نیز در کمترین زمان ممکن قطعه مورد نظر شما را با پیک به رایگان درب منزل‌تان تحویل خواهیم داد. کلیه قطعات با گارانتی ارائه می‌شوند و خریدی ایمن را با ما تجربه خواهید کرد. در صورت عدم درج قیمت بر روی سایت با همکاران ما در بخش فروش تماس گرفته تا آخرین قیمت قطعه مورد نظر شما را به اطلاع‌تان برسانند.