هیچ محصولی یافت نشد.

شرکت موتورولا برای دست‌یابی به جایگاه مناسب خود در زمینه تولید گوشی‌های موبایل اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت می‌کند تا از این طریق رضایت کاربران این حوزه را جلب کند. گوشی Moto G10 Power هم یکی از مدل‌های خوب از گوشی‌های میان رده این شرکت است که از نظر نرم افزاری و سخت افزاری در سطح کیفی بالایی ساخته شده است تا توان رقابت با گوشی‌های هم رده خود در برندهای دیگر را داشته باشد. با این حال، مانند سایر تلفن‌های موبایل، گوشی موتورولا Moto G10 Power شما هم ممکن است در اثر عوامل گوناگون دچار آسیب و خرابی شده و نیاز به تعمیر پیدا کند. آسیب‌های سخت افزاری این گوشی شما عمدتا در اثر ضربه خوردن، افتادن از ارتفاع و یا آب دیدگی به وجود می‌آیند و ایرادات نرم افزاری آن هم در بیش‌تر موارد از بدافزارهایی که به گوشی شما نفوذ کرده‌اند، منشاء می‌گیرند. در این مواقع جهت تعمیر موبایل‌تان باید به مجموعه‌هایی مراجعه کنید که دارای تخصص لازم در این کار هستند تا گوشی شما به بهترین شکل عیب‌یابی شده و ایرادات آن برطرف شود. ما در مرکز تعمیرات 118 با برخورداری از لوازم و تجهیزات مناسب و به روز برای این کار، تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض قطعات گوشی موتورولا Moto G10 Power شما را با کیفیتی عالی انجام می‌دهیم. پس اگر گوشی‌تان از هر جنبه با مشکل مواجه شده است، عجله کنید و هر چه زودتر آن را برای ما بفرستید.

مشخصات تاچ و ال سی دی موتورولا Moto G10 Power

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی موتورولا Moto G10 Power

آسیب دیدگی‌های گوشی موتورولا شما را می‌توان در دو دسته کلی ایرادات نرم افزاری و آسیب‌های سخت افزاری طبقه‌بندی کرد. ایرادات نرم افزاری گوشی شما در بیش‌تر موارد به دلیل فعالیت بدافزارهایی که به موبایل‌تان نفوذ کرده‌اند، به وجود می‌آیند. ویروسی شدن گوشی، مختل شدن عملکرد برنامه‌های موجود و یا به اصطلاح هنگ کردن گوشی و مشکلات ناشی از بالا آمدن سیستم عامل، از مهم‌ترین ایرادات نرم افزاری گوشی‌تان هستند. در هنگام مواجه شدن با این مشکلات، باید به مراکزی مراجعه کنید که دارای دانش و مهارت کافی در این زمینه باشند؛ در این صورت ایرادات نرم افزاری موبایل شما با صرف هزینه‌ای اندک و در زمانی کوتاه رفع خواهند شد. اما آسیب‌های سخت افزاری به همین راحتی قابل برطرف شدن نیستند و در اکثر موارد نیاز به تعویض قطعات وجود دارد که به همین دلیل هزینه بیش‌تری را هم برای شما به دنبال خواهند داشت. شکستگی و سوختن تاچ و ال سی دی، آسیب دیدن هارد، خرابی باتری و قطعات دیگر، از رایج‌ترین آسیب دیدگی‌های گوشی موتورولا Moto G10 Power شما محسوب می‌شوند. در ادامه بیش‌تر هر کدام از آن‌ها را توضیح می‌دهیم تا در هنگام مواجهه بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

شکستگی و سوختن تاچ و ال سی دی موتورولا Moto G10 Power

تعویض تاچ و ال سی دی موتورولا Moto G10 Power

در این گوشی از صفحه نمایش IPS LCD استفاده شده که دارای وضوح تصویر ورزولوشن 720 در 1600 پیکسل است. سایز ال سی دی Moto G10 Power حدود 6.5 اینچ و مساحت صفحه آن برابر با 102 سانتی متر مربع است. نسبت صفحه نمایش گوشی Moto G10 Power به سطح بدنه آن 81.6 درصد و نسبت ابعاد تصویر در ان 20:9 می‌باشد. تراکم پیکسلی در صفحه نمایش این گوشی 270 است که قرار گرفتن 270 پیکسل در هر اینچ از صفحه را نشان می‌دهد. ال سی دی این گوشی در برابر نفوذ آب و ضربه آسیب پذیر است و در صورتی مواجهه با هر کدام از آن‌ها، به احتمال زیاد دچار شکستن و یا سوختگی می‌شود. زمانی که تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا شما آسیب می‌بیند، به طور معمول با علائمی چون از کارافتادن تاچ گوشی، تاریک شدن صفحه و یا ایجاد نقاط و خطوط رنگی در صفحه مواجه خواهید شد. در این مواقع باید به فکر مراجعه به مراکز تخصصی تعیرات موبایل، جهت تعویض تاچ و ال سی دی گوشی‌تان باشید.

خرابی باتری گوشی موتورولا Moto G10 Power

مشخصات باتری موتورولا Moto G10 Power

باتری این گوشی یکی از نقاط قوت آن است، چرا که در گوشی Moto G10 Power شما از یک باتری قدرتمند با ظرفیت 6000 میلی آمپر استفاده شده است. این باتری از نوع لیتیوم پلیمری است که نسبت یه باتری‌هایی یونی دارای مزیت‌های زیادی از جمله قدرت شارژ بیش‌تر و وزن سبک‌تر می‌باشد. هم چنین باتری گوشی موتورولا شما از قابلیت شارژ سریع 20 واتی برخوردار است که باعث می‌شود شارژ گوشی‌تان در ابتدا با سرعت بیش‌تری انجام شود. البته این باتری قابل جدایی نیست و شما خود نمی‌توانید آن را خارج کنید. عواملی مانند استفاده از شاررهای بی‌کیفیت و تقلبی و یا کار کردن با گوشی در هنگام شارژ، می‌توانند به باتری موتورولا Moto G10 Power شما آسیب برسانند و باعث شوند که باتری زودتر کارایی خودش را از دست دهد. زمانی که باتری شما آسیب می‌بیند، نشانه‌هایی در گوشی‌تان بروز می کند که با مشاهده آن‌ها، متوجه این موضوع خواهید شد. باد کردن و داغ شدن باتری، خالی شدن سریع شارژ و طولانی شدن مدت زمان انجام شارژ کامل از رایج‌ترین علائم خرابی باتری گوشی موتورولا شما هستند.

تعویض هارد گوشی موتورولا Moto G10 Power

هارد این گوشی از قطعات دیگر آن است که امکان دارد در اثر عوامل گوناگون دچار آسیب شده و عملکرد گوشی شما را با اختلال رو به رو کند. زیرا هارد گوشی شما هم وظیفه ذخیره کردن داده‌ها و اطلاعات را بر عهده دارد و هم اجازه بوت کردن گوشی را به سیستم عامل می‌دهد. زمانی که هارد آسیب ببیند، علاوه بر این که برخی عملکردهای گوشی‌تان دچار اختلال می‌شوند، ممکن است هه اطلاعات شما هم که بر روی هارد ذخیره‌شده‌اند، حذف شده و از بین بروند. مهم‌ترین دلایل خرابی هارد گوشی Moto G10 Power شما عبارتند از:

  1. اجرای بازی‌های سنگین بر روی گوشی
  2. استفاده از شارژرهای نامناسب و بی‌کیفیت
  3. ریست کردن گوشی زمانی که در حال شارژ شدن است
  4. ریست کردن گوشی زمانی که شارژی کم‌تر از 20 درصد دارد

این موارد رایج‌ترین اقداماتی هستند که خرابی هارد گوشی شما را در پی دارند. اگر چه باید مراقبت های لازم را انجام دهید تا هارد گوشی‌تان آسیب نبیند، اما به هر حال اگر این اتفاق رخ دهد، باید جهت تعمیر هارد و جلوگیری از حذف شدن اطلاعات‌تان به ماکزی مراجعه کنید که تخصص لازم را در این زمینه دارند.

تعویض قطعات گوشی موتورولا Moto G10 Power

در صورتی که گوشی شما از نظر نرم افزاری و یا سخت افزاری دچار مشکل شده و یا تصمیم به تعویض قطعات آن گرفته‌اید، می‌توانید با خیالی راحت آن را به ما بسپارید. ما در مجموعه تعمیرات 118 با برخورداری از کادر تعمیراتی حرفه‌ای و باتجربه، تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض قطعات گوشی Moto G10 Power شما را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهیم. کافی است گوشی موبایل خود را به صورت حضوریو یا با استفاده از پست به ما تحویل دهید.

خرید قطعات گوشی موتورولا Moto G10 Power

اگر قصد خرید هر یک از قطعات گوشی Moto G10 Power خود را دارید و البته اورجینال بودن آن‌ها هم برای شما اهمیت دارد، این قطعات را از ما تحویل بگیرید. ما در مرکز تعمیرات 118 با سابقه‌ای بالا در زمینه عرضه انواع قطعات گوشی‌های موبایل، کار ارائه قطعات گوشی موتورولا شما را هم به صورت کاملا باکیفیت و اصل ارائه می‌دهیم تا شما بتوانید با خاطری آسوده نسبت به تهیه آن‌ها اقدام نمایید. ما این امکان را برای شما به وجود آورده‌ایم که بتوانید به صورت حضوری و یا غیرحضوری، خریداری قطعات مورد نیاز خود را انجام دهید.