هیچ محصولی یافت نشد.

خراب شدن تلفن همراه یکی از معضلاتی است که کاربران موبایل درگیر آن هستند. از آنجایی که از تلفن همراه در شرایط گوناگون استفاده می‌شود خراب شدن آن امری طبیعی‌ست. پس اگر قطعات گوشی موتورولا موتو G stylus 2021 شما خراب شده است جای نگرانی نیست. این اتفاق بسیار رایج می‌باشد. نکته مهم در این مواقع این است که حتما از تعمیرکاران متخصص و حرفه‌ای در این حوزه کمک بگیرید. ما اینجا هستیم تا شما را با برخی نکات مهم در مورد قطعات گوشی موتورولا موتو جی stylus آشنا کنیم. تا بتوانید از قطعات گوشی خود استفاده بهینه کنید. در نهایت کنار شما هستیم تا در صورت خرابی هر قطعه نسبت به تعویض و تعمیر آن با بهترین روش‌ها اقدام نمایید. در ادامه به برخی از رایج‌ترین مشکلات تلفن همراه و نکات مهم در مورد آن‌ها می‌پردازیم.

گوشی موتورولا moto G stylus 2021

خرابی‌های رایج تلفن همراه

معمولا خرابی‌های رایج تلفن همراه به دو دسته سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تبدیل می‌شوند. که به مراتب مشکلات نرم‌افزاری راحت‌تر قابل رفع است. حتی گاهی خود کاربر با کمی پرس‌و‌جو و سرچ در اینترنت به راحتی می‌تواند آن را حل کند. اما مشکلات مهم‌تری که کاربران موبایل با آن سروکار دارند مشکلات مربوط به سخت‌افزار و قطعات موبایل می‌باشد. از رایج‌ترین اتفاقاتی که برای تلفن همراه پیش می‌آید ضربه خوردن و آب خوردگی می‌باشد. که باعث آسیب به بسیاری از قطعات تلفن همراه می‌شود. در اثر ضربه با گوشی ممکن است تاچ و ال سی دی گوشی، دوربین گوشی، بدنه گوشی، اسپیکر گوشی دچار آسیب شود. و اما آب خوردگی نیز بسیاری از قطعات از جمله تاچ و ال سی دی گوشی، هارد گوشی، باتری گوشی، اسپیکر گوشی را دچار آسیب می‌کند. در ادامه رایج‌ترین این خرابی‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

خرابی باتری گوشی موتورولا moto G stylus 2021

کمپانی موتورولا برای گوشی‌های خود از باتری‌های نوع لیتیوم پلیمری استفاده کرده است. باتری گوشی موتورولا moto G stylus 2021 دارای ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپرساعت می‌باشد. باتری این گوشی همانند دیگر باتری گوشی‌های امروزی غیرقابل جابه‌جایی می‌باشد. در صورت خرابی خود کاربر قادر به بیرون آوردن باتری نمی‌باشد. باتری گوشی یک قطعه مصرفی است که پس از مدتی استفاده از آن عملکردش رفته رفته ضعیف می‌شود. پس از خرابی باتری گوشی راه گریزی نیست. اما می‌توان با رعایت یک سری موارد عمر باتری را افزایش داد. حتما برای شارژ گوشی از شارژرهای استاندارد استفاده کنید. سعی کنید نور صفحه نمایش را تا حد امکان پایین نگه‌دارید. در صورتی که به اینترنت نیاز ندارید دیتا و یا وای‌فای گوشی را خاموش نگه‌دارید. این موارد در دراز مدت می‌تواند باعث آسیب به باتری گوشی شود. اما به هر حال اگر باتری گوشی موتورولا موتو جی stylus 2021 شما خراب شده است و نیاز به تعویض دارد حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید. زیرا تعویض باتری گوشی‌های امروزی به دلیل پلمپ بودن درِ گوشی کار آسانی نیست و نیاز به ابزار و مهارت خاص خود را دارد. نشانه‌های مختلفی وجود دارد که  خبر از خرابی باتری گوشی را می‌دهد. که رایج‌ترین آن‌ها را باهم بررسی می‌کنیم:

  • بیش از حد طبیعی داغ شدن بدنه گوشی و یا باتری گوشی
  • خاموش شدن گوشی به یکباره
  • خالی شدن شارژ گوشی خیلی سریع‌تر از گذشته
  • قابل استفاده بودن گوشی فقط زمانی که در شارژ است.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا moto G stylus 2021

نوع تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا موتو G stylus 2021 از نوع IPS LCD می‌باشد. همچنین این صفحه نمایش به اندازه 6.8 اینچ یا به عبارتی 112.2 سانتی‌متر مربع می‌باشد. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی برابر با 84.8 درصد می‌باشد. رزولوشن در این گوشی برابر با 1080 در 2400 پیکسل و تراکم پیکسلی 386 پیکسل در اینچ می‌باشد. که هر چه میزان رزولوشن و تراکم پیکسی در یک گوشی بالاتر باشد کیفیت تصویر نیز بهتر می‌شود. ضربه خوردن تاچ و ال سی دی گوشی یک اتفاق رایج در بین کاربران است. اگر ضربه محکم باشد ممکن است منجر به شکستن تاچ و ال سی دی گوشی شود. این اتفاق هزینه گزافی به بار می‌آورد. پس بهتر است از تاچ و ال سی دی گوشی خود مراقبت کنید. از محافظ صفحه نمایش استفاده کنید. تلفن همراه خود را در جاهایی که احتمال آسیب رسیدن به آن زیاد است قرار ندهید. اما از آنجایی که از تلفن همراه در هر شرایط و مکانی استفاده می‌کنید و ال سی دی گوشی نیز از بیرونی‌ترین قسمت‌های گوشی می‌باشد. این قطعه بسیار در معرض آسیب می‌باشد. پس خرابی آن بدیهی‌ست. اگر تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا moto G stylus 2021 شما صدمه دیده است حتما از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.  برخی از علائم که خبر از خرابی تاچ و ال سی دی گوشی می‌دهد را برای شما آورده‌ایم:

  1.  ایجاد هاله یا خط‌های  رنگی در نمایشگر گوشی
  2. شکستن و ترک برداشتن صفحه نمایش
  3. تیره شدن بخشی از صفحه نمایش
  4. سوسو زدن صفحه نمایش

خرابی هارد گوشی موتورولا moto G stylus 2021

منظور از هارد گوشی همان حافظه مولتی مدیا داخلی می‌باشد. که اطلاعات ما را با هر فرمتی در خود ذخیره می‌کند. کمپانی موتورولا برای گوشی موتو جی stylus 2021 خود هاردی با ظرفیت 128 گیگابایت و 4 گیگابایت رم در نظر گرفته است. ظرفیتی بالا که شما را از هشدار‌های حافظه پر است خلاص می‌کند‌. هارد گوشی یک قطعه ریز است که روی مادر برد گوشی تعبیه شده است. هارد گوشی یک بخش مهم در گوشی می‌باشد که باید مراقب آن با تا خراب نشود. اما به هر حال اتفاق پیش می‌آید مهم این است که از این اتفاقا چگونه گذر کنیم. در صورتی که هارد گوشی موتورولا moto G stylus 2021 شما خراب شده است باید دست بجنبید تا کار از کار نگذشته است. اگر هارد آسیب جدی ندیده باشد قابل تعمیر است و اطلاعاتی که داخل آن است قابل بازگشت است. اما اگر آسیب جدی باشد متاسفانه باید بگوییم هارد باید تعویض شود و اطلاعات داخل آن نیز پاک می‌شود. تعمیر و تعویض هارد گوشی بسیار حساس است حتما از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

قطعات گوشی موتورولا moto G stylus 2021

گاهی اوقات وقتی قطعات گوشی دچار آسیب می‌شود نگران این موضوع می‌شویم که نکند دیگر نتوان مانند قبل از گوشی استفاده کرد. اما جای نگرانی نیست مشکلات مربوط به قطعات با تعمیر و یا تعویض آن قابل رفع است. در مجموعه ما تعویض قطعات موتورولا موتو جی stylus ۲۰۲۱ به دست تعمیرکاران مجرب انجام می‌شود. تعمیرکاران مجموعه ما از تجهیزات اورجینال برای تعمیر تلفن همراه استفاده می‌کند. کافی‌ست دستگاه خود را به ما بسپارید. شما می‌توانید گوشی خود را به صورت حضوری به مجموعه ما بیاورید. یا به وسیله پیک برای ما ارسال کنید. خیال‌تان از رفع مشکل گوشی‌تان راحت باشد تعویض قطعات در مجموعه ما شامل گارانتی می‌باشد.

خرید قطعات گوشی موتورولا moto G stylus 2021

در هنگام خرید قطعات تلفن همراه حتما به اصل و اورجینال بودن قطعه توجه کنید. مجموعه ما در مرکز تعمیرات ۱۱۸ یکی از فروشندگان قطعات اصل در تهران می‌باشد. که ارسال به سراسر ایران دارد. در صورتی که قصد خرید قطعات گوشی موتورولا moto G stylus 2021  را دارید ما در خدمت شما هستیم. شما می‌توانید به سه صورت حضوری و اینترنتی و تلفنی خرید خود را انجام دهید. به دلیل وجود نوسانات ارزی در بازار ممکن است قیمت قطعات گوشی موتورولا moto G stylus 2021 در سایت درج نشده باشد. شما می‌توانید با برقراری تماس با کارشناسان ما در واحد فروش از قیمت بروز قطعات مطلع شوید‌.