هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی موبایل از جمله وسایلی است که قطعات زیاد و پیچیده‌ای دارد و ممکن است یک روز هر کدام از آن‌ها خراب شود. اینکه گوشی شما خراب شده جای نگرانی ندارد. مهم این است که چگونه در صدد رفع آن برآیید. ما در اینجا کنار شما هستیم تا درست‌ترین انتخاب را داشته باشید. بیشترین خرابی‌ای که گوشی موبایل دارد و مراجعه کنندگان ما از این اتفاقات شکایت دارند افتادن و ضربه خوردن یا آب خوردگی می‌باشد. پس بهتر است تا حد امکان از گوشی خود در برابر آب خوردگی و ضربه‌های محکم جلوگیری کنید. البته برخی از خرابی‌های قطعات گوشی موتورولا moto G 5G بر اثر استفاده زیاد و پایان یافتن سیکل مصرف‌شان می‌باشد. به هر حال خرابی گوشی یک دغدغه کلی برای همه کاربران موبایل می‌باشد. برای رفع این مشکل حتما از مراکز معتبر و بروز کمک بگیرید. با یک انتخاب درست به بهترین نحو مشکل گوشی خود را برطرف کنید.

آسیب‌دیدگی‌های رایج گوشی موتورولا موتو جی 5G

برخی مشکلات نرم‌افزاری هستند که گاهی به راحتی توسط کاربر قابل حل می‌باشند. در برخی موارد هم مشکلات نرم‌افزاری نیازمند دانش تخصصی در این زمینه دارند که باید از متخصصان این حوزه کمک بگیرید. برخی از مشکلات هم مربوط به قطعات و سخت‌افزار گوشی می‌شود. رایج‌ترین خرابی‌های سخت‌افزاری تلفن همراه اعم از سوختن باتری، شکستن و یا سوختن تاچ و ال سی دی، سوختن هارد، خرابی سوکت شارژ و بسیاری از قطعات دیگر. که مهم‌ترین آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

تعمیر گوشی موتورولا moto g 5g

خرابی باتری گوشی موتورولا moto G 5G

باتری موتورولا moto G 5G دارای ظرفیت 5000 میلی آمپرساعت می‌باشد. نوع باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد. باتری این گوشی غیرقابل جابه جایی می‌باشد و خود کاربر قادر به بیرون آوردن آن نمی‌باشد. این گوشی دارای قابلیت شارژ سریع 20 واتی می‌باشد. که گوشی شما را به سرعت شارژ می‌کند. مشکلات باتری از جمله مواردی است که کاربران تلفن همراه خواه ناخواه با آن مواجه می‌شوند. اما جای نگرانی نمی‌باشد. با تعویض باتری گوشی موتورولا موتو جی ۵جی از این مشکلات خلاص می‌شوید. باتری گوشی یک قطعه مصرفی می‌باشد که پس از مدتی استفاده دیگر کارایی خود را از دست می‌دهد. اما با رعایت یک سری نکات می‌توانید عمر باتری خود را افزایش دهید. مثلا در هنگام استفاده از گوشی نور صفحه را کم کنید. از شارژری که ولتاژی متناسب با ولتاژ گوشی شما دارد استفاده کنید. معمولا میزان شارژ گوشی خود را بین ۴۰ تا ۸۰ نگه‌دارید. اما به هر حال خرابی باتری امری اجتناب‌ناپذیر است. اگر باتری گوشی موتورولا moto G 5G شما هم خراب شده است حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی باتری گوشی موتورولا moto G 5G

از علائم خرابی باتری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. گوشی بدون هیچ دلیلی خاموش می‌شود و دیگر روشن نمی‌شود.
  2. گوشی فقط زمانی که درون شارژ است قابل استفاده می‌باشد.
  3. شارژ گوشی نسبت به قبل خیلی زودتر تمام می‌شود.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا moto G 5G

اندازه تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا moto G 5G برابر با 6.7 اینچ می‌باشد. مناسب برای افرادی که از گوشی خود برای بازی کردن و تماشای فیلم استفاده می‌کنند. نوع این نمایشگر از نوع LTPS IPS LCD می‌باشد. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی تقریبا برابر با 85.7 درصد می‌باشد. رزولوشن این نمایشگر 1080 در 2400 پیکسل و دارای تراکم پیکسلی 393 پیکسل در اینچ است. تاچ و ال سی دی گوشی از جمله قطعاتی می‌باشد که بیشتر از هر قطعه دیگر در معرض آسیب است. اگر شما هم با مشکل تاچ و ال سی دی مواجه شده‌اید خوب است بدانید که اکثر کاربران با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند. گاهی اوقات صفحه نمایش شما ضربه می‌خورد و می‌شکند. گاهی هم قسمتی از صفحه نمایش سیاه می‌شود. در برخی موارد صفحه نمایش سوسو می‌زند و بسیاری از علائم دیگر که هر کدام از این‌ها خبر از خرابی تاچ و ال سی دی گوشی را می‌دهد‌. اگر شما هم با هر کدام از این موارد مواجه شده‌اید حتما باید نسبت به تعویض تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا موتو جی ۵ جی اقدام کنید. برای تعویض حتما از مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی هارد گوشی موتورولا moto G 5G

شاید شما هم کلمه emmc را شنیده باشید. منظور از emmc همان حافظه داخلی و هارد گوشی می‌باشد. همان طور که می‌دانید همه دستگاه‌های هوشمند برای ذخیره سازی اطلاعات دارای هارد می‌باشند. تمام اطلاعات با هر فرمتی اعم از عکس، فیلم، برنامه‌ها، فایل‌های متنی و صوتی و بسیاری از اطلاعات دیگر دورن هارد گوشی ذخیره می‌شود. پس اگر هارد گوشی خراب شود ممکن است اطلاعات ما را به خطر بیندازد. اگر هارد گوشی موتورولا moto G5 G شما خراب شده حتما فورا اقدام به تعمیر هارد گوشی موتورولا موتو جی ۵ جی کنید وگرنه باید آن را تعویض کنید. در این صورت باید با اطلاعات داخل گوشی خداحافظی کنید. نشانه‌های مختلفی وجود دارد که خبر از خرابی هارد گوشی را می‌دهد. برخی از این علائم را با هم بررسی می‌کنیم. تا در صورت مواجه شدن با آن متوجه شویم که مشکل از هارد گوشی می‌باشد.

  • پس از اینکه گوشی خود را ریست فکتوری می‌کنید می‌بینید که هنوز اطلاعات داخل گوشی می‌باشد و حذف نشده است.
  • بعد از اینکه رام را نصب کردید، یا فلش کردن و یا ریست فکتوری گوشی به طور کامل خاموش شود.

خرابی سوکت شارژ گوشی موتورولا moto G 5G

سوکت شارژ گوشی اولین قسمت برای شارژ گوشی می‌باشد. پس اگر گوشی شما در هنگام شارژ شدن مشکل داشت بهتر است اول سوکت شارژ را بررسی کنید. معمولا سوکت شارژها ممکن است به دلایل مختلف با مشکلاتی مواجه شوند. اول از هر چیز محل سوکت شارژ را تمیز کنید که اگر مشکل بر اثر تجمع گردوغبار به وجود آمده است برطرف شود. گاهی هم اتصالات آن دچار مشکل شده است و باید آن را تعویض یا تعمیر کنید. در صورتی که سوکت شارژ گوشی موتورولا moto G 5G شما خراب شده است حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

قطعات گوشی موتورولا moto G 5G

قطعات گوشی موتورولا moto G 5G

در صورت خرابی قطعات گوشی موتورولا moto G 5G ابتدا گوشی خود را برای عیب‌یابی به مراکز ببرید. ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ از تکنسین‌های حرفه‌ای کمک گرفته‌ایم تا مشکل گوشی شما را برطرف کنیم. شما می‌توانید گوشی خود را به دست ما برسانید. تعمیرکاران ما پس از عیب‌یابی و برآورد هزینه، به شما اعلام می‌کنند در صورت موافقت شما اقدام به تعمیر قطعات گوشی موتورولا موتو جی ۵ جی می‌‌کنند. اگر هم نیاز به تعویض داشت اقدام به تعویض قطعات گوشی موتورولا moto G 5G می‌کنند. پس از اتمام فرآیند تعمیر گوشی شما به همراه گارانتی اصالت قطعات به شما تحویل داده می‌شود. برای ساکنین تهران پیک مجموعه ما رایگان می‌باشد.

خرید قطعات گوشی موتورولا moto G 5G

اگر قصد خرید قطعات گوشی موتورولا moto G 5G را دارید حتما به اصل و اورجینال بودن قطعه توجه کنید. لازمه کار در مجموعه ما صداقت با مشتری می‌باشد. ما قطعات اصل و اورجینال را با ضمانت‌نامه در اختیار شما قرار می‌دهیم. شما می‌توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی خرید خود را انجام دهید. اگر به صورت اینترنتی قطعه مورد نظر را سفارش دادید همکاران ما در اولین فرصت نسبت به ارسال آن اقدام می‌کنند. با توجه به نوسانات بازار ارز قیمت قطعات کمی درحال تغییر می‌باشد. برای اطلاع از قیمت قطعات گوشی موتورولا moto G 5G با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل کنید. با ما خریدی مطمئن را تجربه کنید.