هیچ محصولی یافت نشد.

شرکت موتورولا نیز مانند دیگر رقبا، امروزه در حال معرفی گوشی های جدید با تکنولوژی های به روز است. این شرکت به تازگی در می سال 2020 از جدید ترین گوشی خود به نام Moto G Pro رونمایی کرد. قلب تپنده ی این گوشی را پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 665 تشکیل می دهد. این قطعه از چهار هسته‌ی 2.0 گیگاهرتز Kryo 260 Gold و چهار هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Kryo 260 Silver ساخته شده است. پردازش گرافیکی گوشی بر عهده ی پردازنده ی  Adreno 610 است. این قطعه بر روی تجربه ی بصری کاربر تاثیر قرار می دهد و بر سرعت دستگاه نیز اثر می گذارد. گوشی موتو جی پرو در یک نسخه با رم 4 گیگابایت و حافظه ی داخلی 128 گیگابایت به بازار معرفی شده است.

در قسمت جلویی دستگاه نمایشگر 6.4 اینچی با پنل لمسی خازنی IPS LCD قرار گرفته است. این نمایشگر ها زاویه دید خوبی دارند و رنگ ها را بسیار طبیعی نشان می دهند. در هر اینچ از تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا Moto G Pro حدود 399 پیکسل نمایش داده می شود. مساحت این نمایشگر 100 سانتی متر مربع است و حدود 83 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. این نمایشگر فاقد بریدگی است و دوربین سلفی در داخل یک حفره ی بسیار کو.چک در سمت چپ نمایشگر جای گرفته است. برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر بهره گرفته شده است. فست شارژ 15 واتی برای این گوشی در نظر گرفته شده که می تواند باتری گوشی موتورولا Moto G Pro را در مدت زمان کوتاهی شارژ کند.

درب پشت گوشی موتورولا Moto G Pro میزبان دوربین سه گانه به همراه سنسور اثر انگشت است. دوربین اصلی موتورولا Moto G Pro به سنسور 48 مگاپیکسلی، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، فوکوس خودکار لیزری مجهز شده است. دوربین 16 مگاپیکسلی دارای لنز فوق عریض با پوشش 117 درجه و دوربین 2 مگاپیکسلی به همراه لنز ماکرو در کنار همدیگر به صورت عمودی قرار گرفته اند. دوربین این گوشی از کیفیت بالایی برخوردار است و شما می توانید عکس هایی شفاف و واضح را ثبت کنید. در مرکز درب پشت سنسور اثر انگشت دیده می شود که از سرعت عملکرد بالایی هم برخوردار است. از دیگر حسگرهای موجود در این گوشی می توان به شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت اشاره کرد.

تعمیر گوشی موتورولا Moto G Pro

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی موتورولا Moto G Pro و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی موتورولا Moto G Pro قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی موتورولا Moto G Pro

امکان خرید قطعات گوشی موتورولا Moto G Pro به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی موتورولا Moto G Pro روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.