هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی موتورولا Moto G8 Play در اکتبر سال 2019 به بازار معرفی شده است. این گوشی از بهترین میان رده ها به شمار می رود و برای افرادی که نمی خواهند برای خرید گوشی زیاد هزینه کنند مناسب هستند. در پنل جلویی این گوشی ال سی دی 6.2 اینچی و از نوع IPS LCD  قرار گرفته است. تصاویر در این نمایشگر ها بسیار طبیعی تر به نظر می رسند و شما می توانید با پرداخت هزینه ی کم، محتوای با کیفیت بالا تماشا کنید. مساحت ال سی دی گوشی موتورولا Moto G8 Play حدود 95.9 سانتی متر مربع است و حدود 80.7 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. در بالای این نمایشگر، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی درون یک ناچ قطره ای قرار گرفته است.

انرژی مورد نیاز این نمایشگر را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی موتورولا Moto G8 Play به صورت Non-removable است و هرگونه جابه جایی و تعویض باید به دست تعمیرکار انجام است. روی لبه ی پایین این گوشی پورت میکرو USB، جک هدفون 3.5 میلی متری قرار گرفته است. در قاب پشتی این گوشی سه لنز 13 مگاپیکسلی اصلی با دریچه دیافراگم f/2.0، 8 مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.2 و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق با دریچه دیافراگم f/2.2 به کار رفته‌اند. حسگر اثر النگشت این گوشی نیز روی لوگوی موتورولا قرار گرفته است. سیستم عامل به کار رفته در این گوشی اندروید 9 پای است و با کمک تراشه مدیا تک MT6771 هلیو P70M و پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3 ترکیبی از قدرت و سرعت بالا را در اختیار مشتری قرار می دهد.

تعویض قطعات گوشی موتورولا Moto G8 Play

همان طور که می دانید گوشی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظایف مشخصی دارند. در صورتی که هر کدام از این قطعات آسیب ببینند در کارکرد کل گوشی اختلال ایجاد می شود. بسته به مقدار آسیب وارد شده به قطعات گوشی موتورولا Moto G8 Play امکان تعویض و یا تعمیر آن وجود دارد. شما می توانید گوشی آسیب دیده ی خود را به همکاران ما در این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر گوشی موتورولا موتو جی 8 پلی به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات گوشی موتورولا Moto G8 Play در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی موتورولا موتو جی 8 پلی

ما در این مجموعه دارنده ی آرشیو کاملی از قطعات گوشی موتورولا موتو G8 Play هستیم و افرادی که قصد خرید دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. افرادی که در شهرستان ها هستند هم می توانند به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال این قطعات اقدام می کنند. قیمت قطعات گوشی موتورولا Moto G8 Play  در این مجموعه بسیار مقرون به صرفه تر از مراکز دیگر است و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شود. در صورت هرگونه ابهام و سوال جهت خرید قطعات و نحوه ی ارسال با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید. از دیگر قطعات گوشی موتو جی 8 پلی موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، هارد پروگرم شده، باتری و … اشاره کرد.