هیچ محصولی یافت نشد.

موتورولا جدیدترین گوشی ارزان قیمت خود را در آپریل 2020 با نام Moto G8 Power Lite به بازار معرفی کرده است. همانطور که از یک گوشی میان رده انتظار می رود، در این گوشی از پردازنده ی Helio P35 مدیاتک استفاده شده که در آن از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ی داخلی در نظر گرفته شده است. امکان ارتقاء حافظع تا 256 گیگابایت نیز وجود دارد. در قسمت جلویی گوشی موتورولا Moto G8 Power Lite نمایشگر 6.5 اینچی و از نوع IPS LCD قرار گرفته است که می تواند 16 میلیون رنگ طبیعی را نمایش دهد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا Moto G8 Power Lite حدود 102.8 سانتی متر مربع است و حدود 82.2 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به تراکم پیکسلی 269، رزولوشن تصویر 720 در 1600 اشاره کرد.

در بالای این ال س دی دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دیده می شود که داخل یک ناچ قطره ای جای گرفته است.  این طراحی جلوه ی زیبایی را به این گوشی بخشیده است و موجب شده که بتوانید از نمایشگر بیشتری بهره مند شوید. بدنه ی این گوشی دارای دو طیف رنگ ابی و مشکی است و روی آن اسپیکر، دوربین سه گانه و لوگوی شرکت موتورولا به چشم می خورد. دارای دو سنسور 12مگاپیکسلی اصلی و 2 مگاپیکسلی ماکرو می باشد و ماژول سوم نیز یک سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی است. سنسور اثر انگشت دستگاه زیر نشان موتورولا بخش قرار دارد وضوح دوربین سلفی این مجموعه نیز 8 مگاپیکسلی‌ست. باتری گوشی موتورولا Moto G8 Power Lite  از نوع لیتیوم پلیمری و دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر است که با کمک شارژر معمولی 10 واتی شارژ می شود.

تعمیر گوشی موتورولا Moto G8 Power Lite

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی موتورولا Moto G8 Power Lite از جمله خدمات تخصصی است که در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. تعمیرکاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. از دیگر امکانات این مرکز می توان به ضمانت نامه اشاره کرد که به هنگام تحویل گوشی به شما تحویل داده می شود تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی Moto G8 Power Lite  که در تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند.

خرید قطعات گوشی موتورولا موتو جی 8 پاور لایت

تعمیرکارانی که در حوزه ی تعمیرات موبایل فعالیت می کنند می دانند که استفاده از قطعات اورجینال در نتیجه ی کار آنها تاثیر مستقیمی دارد به همین دلیل همواره به دنبال خرید قطعات اورجینال هستند. ما در این مجموعه تمام تلاش خود را کرده ایم تا از قطعات اورجینال در این مجموعه استفاده کنید. کلیه ی قطعاتی که در این مجموعه به فروش می رسند و یا در تعمیرات موبایل مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند. افرادی که قصد خرید قطعات موتورولا Moto G8 Power Lite را دارند می توانند به صورت حضوری و یا اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن ها رسیدگی و جهت ارسال اقدام می کنند. در صورت اطلاع از قیمت قطعات موتورولا Moto G8 Power Lite  با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.