هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی موتورولا Moto G8 Power در 7 فوریه 2020 به همراه گوشی های Moto G Power و Moto G Stylus به بازار معرفی شده است. تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا Moto G8 Power دارای قطر 6.4 اینچ و تراکم پیکسلی 399 است. مساحت این ال سی دی حدود 100 سانتی متر مربع است و حدود 85 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. در سمت چپ ال سی دی یک حفره طراحی شده است و درون آن یک دوربین 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 جای گرفته است.

انرژی مورد نیاز این گوشی را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر تامین می کند. باتری موتورولا موتو G8 Power از نوع لیتیوم پلیمری و غیر قابل تعویض توسط کاربر است.  با کمک فست شارژ 15 واتی، باتری این گوشی در کوتاه ترین زمان ممکن شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند. در پایین گوشی سوکت شارژ Type-C 1.0 در کنار جک هدفون و میکروفون قرار گرفته است. روی درب پشت گوشی موتورولا یک لایه ی شیشه ای از جنس گوریلا گلس قرار گرفته است و موجب زیبایی ظاهر این گوشی شده است. در پنل پشتی این گوشی دوربین چهار گانه و اسکنر اثر انگشت دیده می شود. موتورولا برای این گوشی سنسورهای 48، 8 و 2 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است. با کمک این دوربین ها شما می توانید تصاویر باکیفیت و فیلم های واضحی را ثبت کنید.

تعویض قطعات گوشی موتورولا Moto G8 Power

قطعات گوشی موتورولا موتو جی 8 پاور بسیار حساس هستند و در صورت آب خوردگی و یا برخورد با اجسام امکان آسیب دیدگی آن ها وجود دارد. گوشی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هر کدام وظایف مخصوص خود را دارند. بیشتر این قطعات به هنگام آسیب دیدگی در کارکرد کل گوشی اختلال ایجاد می کنند و موجب از کار افتادن گوشی می شوند. در صورتی که آسیب دیدگی شدید باشد امکان تعویض قطعات گوشی ال جی Moto G8 Power وجود دارد و شما می توانید با خیالی آسوده تعمیر گوشی خود را به تعمیرکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها ی روز قابل انجام است. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.

خرید قطعات گوشی موتورولا موتو جی 8 پاور

ما در این مجموعه دارنده ی آرشیو کاملی از قطعات گوشی موتورولا Moto G8 Power هستیم و افرادی که قصد خرید دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. افرادی که در شهرستان ها هستند هم می توانند به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال این قطعات اقدام می کنند. قیمت قطعات گوشی موتورولا Moto G8 Power در این مجموعه بسیار مقرون به صرفه تر از مراکز دیگر است و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شود. در صورت هرگونه ابهام و سوال جهت خرید قطعات و نحوه ی ارسال با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید. از دیگر قطعات گوشی موتو جی 8 پاور موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، هارد پروگرم شده، باتری و … اشاره کرد.