هیچ محصولی یافت نشد.

شرکت نوکیا در می سال 2020 از سه گوشی اقتصادی خود با نام C2 Tava، C5 Endi، و نوکیا C2 Tennen رونمایی کرد. هر سه این گوشی در رنگ های مختلف و مشخصات تقریبا یکسانی طراحی شده اند و تفاوت اصلی آن ها در دوربین و قیمت است. گوشی نوکیا C2 Tava دارای بدنه ای پلاستیکی است و قسمت جلویی آن را شیشه فرا گرفته است. این قاب دارای یک پوشش پلی کربنات و یک دکمه ی اختصاصی Google Assistant در سمت چپ است. ابزاری پیشرفته و در نهایت کاربردی به شمار می رود و دسترسی به دستیار هوشمند گوگل را آسان می کند. روی درب پشت و مرکزی این گوشی دوربین دوگانه به همراه فلش LED جای گرفته است.

دوربین دو گانه با لنز های 2 و 8 مگاپیکسل به صورت عمودی در مرکز قاب گوشی دیده می شوند. دوربین اصلی نوکیا C2 Tava برای عکاسی در نور کم طراحی شده و همچنین دوربین عقب دارای فوکوس خودکار می باشد. این گوشی فاقد سنسور اثر انگشت است و برای احراز هویت کاربر از تکنولوژی تشخیص چهره بهره می برد. این دوربین از حالت پرتره با سبک های متنوع مانند Classic ،Star ،Heart ،Butterfly ،Flake and Water Drop بهره می برد و می توانید با کیفیت Full HD فیلم ضبط کنید. در بالای ال سی دی هیچ بریدگی وجود ندارد و دوربین سلفی با سنسور 5 مگاپیکسلی، اسپیکر مکالمه و سنسور مجاورت روی لبه ی بالایی گوشی جای گرفته اند.

برای نمایشگر این گوشی از پنل لمسی خازنی IPS LCD با قطر 5.45 اینچ بهره گرفته شده است. این نمایشگرها زاویه دید خوبی دارند و همچنین رنگ ها را بسیار طبیعی تر جلوه می دهند. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی نوکیا C2 Tava حدود 76 سانتی متر مربع است و 70 درصد قسمت جلویی را به خود اختصاص داده است. در هر اینچ از این ال سی دی 295 پیکسل نمایش داده می شود. تامین انرژی الکتریکی دستگاه، بر عهده ی باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3000 میلی آمپر است. باتری گوشی نوکیا C2 Tava با استفاده از شارژر 10 واتی شارژ می شود. از فناوری فست شارژ بهره نمی برد و گوشی به صورت معمولی شارژ می شود. این باتری قابل تعویض توسط کاربر نیست و هرگونه جابه جایی باید به دست تعمیرکار انجام شود.

در انتها به بررسی سخت افزار این گوشی می پردازیم. پردازش در نوکیا C2 Tava  بر عهده ی تراشه ی Mediatek MT6761 Helio A22 با سرعت ساخت 16 نانومتر است.  در دو نسخه با رم و حافظه داخلی به ترتیب 2 و 32، 2 و 16 در بازار عرضه شده است. این گوشی اقتصادی برای انجام بازی های سنگین اصلا مناسب نیست و برای انجام کارهای سبک طراحی شده است. سیستم عامل اندروید 10 روی آن نصب شده و دارای رنگ پرطرفدار آبی تیره می باشد.

تعمیر گوشی نوکیا C2 Tava

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی نوکیا C2 Tava و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی نوکیا C2 Tava قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی نوکیا C2 Tava

امکان خرید قطعات گوشی نوکیا C2 Tava به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات نوکیا C2 Tava روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.