هیچ محصولی یافت نشد.

شرکت نوکیا در می سال 2020 از سه گوشی اقتصادی خود با نام C2 Tava، C5 Endi، و نوکیا C2 Tennen رونمایی کرد. هر سه این گوشی ها در رنگ های مختلف و مشخصات تقریبا یکسانی طراحی شده اند و تفاوت اصلی آن ها در دوربین و قیمت است. بدنه ی گوشی نوکیا C5 Endi از پلی کربنات ساخته شده است و میزبان دوربین سه گانه است. روی درب پشت ماژول دایره ای شکل طراحی شده و داخل آن دوربین سه گانه به همراه فلش LED قرار گرفته است. روی لبه ی گوشی دکمه ای اختصاصی برای ارتباط با دستیار گوگل در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی گوشی نوکیا C5 Endi با سنسور 13 مگاپیکسلی در کنار دوربین های 5 و 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

سنسور اثر انگشت که عملکرد خوبی هم بهره مند شده است در زیر ماژول دوربین گوشی مشاهده می شود. در بالای ال سی دی بریدگی کوچکی مانند قطره ی آب طراحی شده و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی داخل آن قرار گرفته است. با استفاده از این دوربین می توانید تصاویر سلفی ثبت کنید و مکالمه های ویدئویی داشته باشید. برای نمایشگر این گوشی از پنل IPS LCD بهره گرفته شده است. رزولوشن تصویر برابر 720 در 1600 است و در هر اینچ از نمایشگر 269 پیکسل نمایش داده می شود. مساحت تاچ و ال سی دی نوکیا C5 Endi حدود 102 سانتی متر مربع است و حدود 77 درصد قسمت جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر بهره گرفته شده است. باتری NOKIA C5 Endi به فست شارژ مجهز نشده و با استفاده از شارژ ر 10 واتی شارژ می شود.

 روی لبه ی پایینی دستگاه سوکت شارژ Type-C 1.0 قرار گرفته و با کمک آن باتری گوشی شارژ می شود. قلب تپنده ی دستگاه را چیپست Mediatek MT6762 Helio P22 با سرعت ساخت 12 نانومتری تشکیل می دهد. این پردازنده را  8 هسته‌ 2.0 گیگاهرتز Cortex-A53 تشکیل می دهد. سیستم عامل اندروید 10 برای آن در نظر گرفته شده است و با رم 3 و حافظه ی داخلی 64 گیگابایت به بازار وارد شده است.

تعمیر گوشی نوکیا C5 Endi

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی نوکیا C5 Endi و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی نوکیا C5 Endi قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی نوکیا C5 Endi

امکان خرید قطعات گوشی نوکیا C5 Endi به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات نوکیا C5 Endi روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.