هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی هواوی Enjoy 9s در مارس سال 2019 توسط کمپانی توانمد هواوی رونمایی شد. این دستگاه با ابعاد 155.2 x 73.4 x 8  میلی‌متر دارای وزنی 160 گرمی است و از بدنه‌ای پلاستیکی و شیشه‌ای ساخته شده است همچنین امکان استفاده از دو سیم کارت را برای کاربران فراهم کرده است. نمایشگر و پنل جلویی این دستگاه از فناوری ساخت LTPS IPS LCD بهره برده است که متون و تصاویر را با وضوح و میزان روشنایی بالایی نمایش می‌دهد. ال سی دی گوشی هواوی اینجوی 9 اس با اندازه‌ی 6.21 اینچ به طور تقریبی 83 درصد از قاب جلوی گوشی را در بر گرفته است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 1080 در 2340 پیکسل و تراکم پیکسلی 415 پیکسل بر اینچ هستند. این دستگاه در دو ظرفیت 64 و 128 گیگابایت عرضه شده است که امکان افزایش آن توسط کاربران امکان پذیر می‌باشد.

دوربین اصلی گوشی هواوی اینجوی 9 اس به سه سنسور مجهز شده است که با کمک هم قادرند تا تصاویر بسیار خوبی را برای کاربران به ثبت رسانند. این دوربین از سنسورهای 24 مگاپیکسلی، سنسور 16 مگاپیکسلی اولتراواید و سنسور 2 مگاپیکسلی جهت تشخیص عمق تصویر بهره برده است. این دوربین به کاربران امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه را می‌دهد و به لطف فلش ال ای دی کاربران می‌توانند تصاویر خوبی را در محیط‌های کم نور ثبت نمایند. دوربین سلفی اینجوی 9 اس نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسلی بهره برده است که تصاویر قابل قبولی را به ارمغان می‌آورد. باتری این دستگاه با ظرفیت شارژدهی 3400 میلی آمپر ساعت انرزی برقی را تامین می‌کند و کاربران می‌توانند با استفاده از یک شارژر 10 واتی این قطعه را شارژ نمایند.

تعمیر گوشی هواوی Enjoy 9s

قطعات گوشی هواوی اینجوی 9 اس به دلیل ساختار الکتریکی که دارند در اغلب موارد به دلیل ضربه و یا آبخوردگی دچار آسیب می‌شوند و لازم است کاربران جهت تعمیر گوشی خود به مراکز معتبر مراجعه نمایند. تعمیرکاران تعمیرات موبایل وظیفه‌ی تعمیر گوشی‌های هوشمند را دارند اما لازم است آن‌ها جهت تعمیر گوشی هواوی اینجوی 9 اس از مهارت و دانش کافی برخوردار باشند. متخصصین مرکز تعمیرات موبایل 118 با تجربه و مهارتی که در این زمینه دارند قادرند تا دستگاه مشتریان خود را با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال تعمیر نمایند. کاربران می‌توانند با مراجعه به این مجموعه جهت تعمیر گوشی خود اقدام نمایند. چنانچه کاربران به این مرکز دسترسی ندارند کافی است دستگاه خود را از طریق پست به دست تعمیرکاران ما برسانند و از طریق تماس تلفنی پیگیر تعمیر دستگاه خود باشند.

خرید قطعات گوشی هواوی Enjoy 9s

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی هواوی Enjoy 9s را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. ما در این مجموعه دارنده‌ی مجموعه‌ی کاملی از قطعات گوشی هواوی هستیم و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. سفارشات از تمامی شهرهای کشور پذیرفته می‌شود و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می‌کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی هواوی Enjoy 9s روی سایت قابل مشاهده نیست می‌توانید با همکاران ما درمرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.