هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی‌های هوشمند مستعد خرابی و آسیب دیدگی هستند. به این معنی که اگر از آنها به طور درستی استفاده نکنیم ممکن است با مشکلات متعددی روبرو شویم. گوشی هواوی Mate 30E Pro 5G نیز جدا از این قاعده نیست. گوشی هواوی Mate 30E Pro 5G دارای قطعات مختلفی است و احتمال اینکه روزی یکی از این قطعات خراب شود بسیار زیاد است. ال سی دی، باتری، هارد، سوکت شارژر و … از این قبیل خرابی ها هستند. خوشبختانه امکان تعمیر گوشی هواوی Mate 30E Pro 5G فراهم است. از طرفی دیگر بعضی از افراد بر این باورند که اگر قطعه‌ای قطعات گوشی خراب شود باید قید کل گوشی را زد و به خرید گوشی جدید روی آورد. تفکری کاملا غلط و اشتباه که متاسفانه در ذهن عموم مردم شکل گرفته است. مجموعه ما در خدمت شماست تا انواع تعمیرات گوشی Huawei Mate 30E Pro 5G را در کمترین زمان ممکن و با حداقل قیمت انجام دهد. از خرابی گوشی خود نترسید و تعمیر آنرا به ما بسپارید. مجموعه تعمیرات 118 میزبان خوبی برای تعمیر گوشی هواوی Mate 30E Pro 5G است.

repair-huawei-mate-30e-pro-5g

آسیب دیدگی‌های گوشی هواوی Mate 30E Pro 5G

همانطور که گفتیم مشکلات متعددی ممکن است برای گوشی شما به وجود بیاید. در ادامه به رایج ترین مشکلات گوشی هواوی huawei Mate 30E Pro 5G می‌‌پردازیم و راهنمایی لازم را برای برطرف کردن مشکل ارائه می‌دهیم. این مشکلات عبارتند از:

  1. آسیب دیدگی هایی که ممکن است برای تاچ و ال سی دی پیش آید.
  2. آسیب دیدگی هایی که ممکن است به سراغ باتری گوشی بیاید.
  3. مشکلات شارژ و عدم روشن شدن گوشی
  4. مشکل خاموشی گوشی
  5. آسیب دیدگی هارد گوشی هواوی Mate 30E Pro 5G
  6. و …

آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی گوشی هواوی Mate 30E Pro 5G

ال سی دی از پرکاربردترین قطعات هر گجت هوشمندی به شمار می‌آید. در واقع ال سی دی رابط اصلی استفاده ما از گوشی است. دقیقا همان‌قدر که پرکاربرد است در معرض خطر بیشتر نیز قرار دارد. خرابی ال سی دی گوشی هواوی Mate 30E Pro 5G از مشکلاتی است که ممکن است برای هر کاربری به وجود بیاید. نگران نباشید. این مشکل قابل برطرف شدن است. تعویض ال سی دی گوشی Mate 30E Pro 5G مشکل شما را مرتفع می‌کند. بنابراین از آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی گوشیتان نترسید و تعویض آنرا به ما بسپارید. در ادامه دلایل اصلی خرابی تاچ و ال سی دی Mate 30E Pro 5G را لیست کرده‌ایم.

  • آبخوردگی
  • افتادن از ارتفاع
  • ضربه خوردن‌های شدید گوشی

خرابی باتری گوشی هواوی Mate 30E Pro 5G

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای هر کاربر گوشی هوشمندی به وجود بیاید خرابی و ضعیف شدن باتری است. باتری گوشی هواوی Mate 30E Pro 5G دارای یک طول عمر مشخص و معینی است. طول عمر مفید باتری هواوی Mate 30E Pro 5G به حدود دو سال می‌رسد. یعنی این باتری بتواند به مدت دو سال مفید به شما سرویس دهی کند. چنانچه به مدت بیش از دو سال است که از باتری گوشی استفاده می‌کنید خرابی و ضعیف شدن آن کاملا طبیعی است. در این‌گونه موارد تنها راه موجود تعویض باتری گوشی Huawei Mate 30E Pro 5G است. پس از تعویض باتری گوشی Mate 30E Pro 5G تمامی مشکلاتی که اکنون با انها دسته و پنجه نرم می‌کنید از بین خواهند رفت. بنابراین بدون هیچگونه نگرانی تعویض باتری گوشی خود را به ما بسپارید. این‌کار در کم‌ترین زمان ممکن در مجموعه انجام می‌شود. از آنجایی که باتری Mate 30E Pro 5G از نوع جدانشدنی است بنابراین تعویض ان نیازمند تجهیزات مخصوصی است. تمامی این تجهیزات به طور کامل در مجموعه فراهم است. در نتیجه هیچ‌گونه دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشید.

repair-huawei-mate-30e-pro-5g

مشکلات شارژ و عدم روشن شدن گوشی

شارژ نشدن گوشی دارای دلایل بسیار متنوعی است. راهکارهایی برای برطرف کردن مشکل عدم شارژ گوشی هواوی Mate 30E Pro 5G وجود دارد. بعضی از این راهکارها بنظر مبتدی و ساده بنظر می‌رسند ولی خواهشی که از شما داریم انجام دادن آنهاست. در بیشتر موارد مشکل شارژ گوشی Mate 30E Pro 5G با بکارگیری همین موارد برطرف می‌شود. چنان‌چه پس از انجام تمامی این راهکارها باز هم با مشکل عدم شارژ شدن گوشی  Mate 30E Pro 5G روبرو بودید اصلا نگران نشوید. تنها کافی‌ست با همکاران ما در مجموعه تماس حاصل نمایید تا آنها شما را راهنمایی کنند. راهکارهای برطرف کردن مشکل عدم شارژ شدن گوشی هواوی Huawei Mate 30E Pro 5G به قرار زیر است:

  • تغییر پریز برق: در ابتدایی ترین حالت پریز برق خود را عوض کنید. با انجام اینکار مطمئن خواهید شد که مشکل از جایی دیگر است.
  • بررسی آداپتور شارژر: در گام بعدی به بررسی کردن آداپتور شارژر بپردازید. گاهی اوقات خرابی آداپتور باعث بروز چنین مشکلی می‌شود.
  • چک کردن کابل شارژ: پس از بررسی دو مورد اول به چک کردن کابل شارژ گوشی بپردازید. شاید جایی از کابل شارژ بریده شده باشد و همین امر باعث بروز مشکل عدم شارژ شدن گوشی Mate 30E Pro 5G شود.
  • بررسی سوکت شارژ گوشی: گاهی اوقات شکستگی سوکت شارژ یا حتی وجود گرد و غبار و کثیفی بر روی آن می‌تواند چنین مشکلی را برای شما به ارمغان بیاورد. از بررسی سوکت شارژ غفلت نکنید.

مشکل خاموشی گوشی

در بعضی اوقات ممکن است تلاش هایمان برای روشن کردن گوشی به جایی نرسد. بدین معنی که نه شارژ کردن گوشی و نه نگه داشتن کلید پاور کمکی به ما در این موضوع نمی‌کند. در چنین حالتی شما با مشکل خاموشی گوشی هواوی Mate 30E Pro 5G روبرو هستید. بروز چنین مشکلی دارای علت و دلایل گوناگونی است و نمی‌توان بدون بررسی کردن گوشی نظری قطعی داد. در این‌گونه موارد توصیه می‌کنیم گوشی را به مجموعه ارسال کنید تا مورد بررسی و عیب یابی دقیق قرار بگیرد. مشکل خاموشی گوشی huawei Mate 30E Pro 5G از مشکلات پیچیده و کمتر رایج در حوزه تعمیرات گوشی به حساب می‌آید.

آسیب دیدگی هارد گوشی هواوی Mate 30E Pro 5G

از هارد گوشی چه می‌دانید؟ آیا با وظایف و کارکردهای هارد گوشی هواوی Mate 30E Pro 5G آشنا هستید؟ هارد در گوشی‌‌های هوشمند مسئول ذخیره سازی و مدیریت اطلاعات است. بنابراین از اهمیت این قطعه غافل نشوید. چنانچه هارد گوشی شما آسیب دیده باشد تمامی اطلاعات و برنامه‌های حیاتی شما در خطر است. زیرا اگر برای تعمیر هارد گوشی Mate 30E Pro 5G به مراکر معتبری مراجعه نکنید هارد گوشی به طور دائم خراب شده و باید با اطلاعات خود برای همیشه خداحافظی کنید. اگر دوست دارید به چنین وضعیتی دچار نشوید تعمیر هارد هواوی Huawei Mate 30E Pro 5G را به ما بسپارید. بسته به شدت آسیب وارد شده به هارد یکی از مراحل تعویض یا تعمیر هارد گوشی هواوی Huawei Mate 30E Pro 5G در دستور کار تعمیرکاران ما قرار می‌گیرد. ر ادامه شما را با رایج ترین علائم خرابی هارد Mate 30E Pro 5G آشنا می‌کنیم. چنانچه با یکی از این موارد درگیر هستید سریعا با همکاران ما تماس بگیرید و مشکلتان را به طور کامل با آنها در میان بگذارید. علائمی که نشان از خرابی هارد گوشی هواوی Mate 30E Pro 5G می‌دهد به شرح ذیل است:

  1. پاک نشدن اطلاعات و تنظیمات دستگاه پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه (فکتوری ریست)
  2. ریستارت شدن یا هنگ کردن دستگاه
  3. خاموشی کامل گوشی پس از فلش رام یا فکتوری ریست
  4. مشاهده پیغام Encrypt Unsuccessful هنگام بالا آمدن گوشی
  5. مشاهده پیغام Internal Storage Damaged هنگام بالا آمدن گوشی
  6. ویبره های متوالی هنگام بالا آمدن گوشی

repair-huawei-mate-30e-pro-5g

قطعات گوشی هواوی Mate 30E Pro 5G

احتمالا از وجود اجناس درجه چند و بی کیفیت در بازار قطعات گوشی‌های هوشمند با خبر هستید. مجموعه ما به منظور کاهش این اجناس و جلوگیری از رسیدن جنس تقلبی به دست شما مشتریان عزیز اقدام به فروش قطعات کاملا اصل و اورجینال هواوی Mate 30E Pro 5G کرده است. تعمیرات گوشی هواوی Huawei Mate 30E Pro 5G با استفاده از همین قطعات اصل و اورجینال انجام می‌شود. برای اطمینان خاطر شما عزیزان تمامی قطعات به همراه ضمانت نامه و گارانتی معتبر مرکز به شما تقدیم خواهد شد.

خرید قطعات گوشی هواوی Mate 30E Pro 5G

هدف اصلی مجموعه کسب رضایت شماست. بدین منظور با صرف هزینه و وقت بسیار کمی می‌توانید به خرید قطعات هواوی Mate 30E Pro 5G اقدام کنید. ثبت سفارش از سه طریق برای شما فراهم است. سایت، تماس تلفنی و حضور در مجموعه. از هر راهی که برای شما مناسب تر و راحت تر است می‌توانید به ثبت سفارش بپردازید. قیمت قطعات گوشی Mate 30E Pro 5G بر روی سایت درج شده است و می‌توانید با آگاهی کامل نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید. در صورت داشتن هرگونه سوالی می‌توانید با همکاران ما در تماس باشید و از انها راهنمایی بگیرید.