هیچ محصولی یافت نشد.

اگر گوشی شما خراب شده است جای نگرانی نمی‌باشد. تلفن‌های همراه از جمله وسایل پرکاربرد برای هر فرد است که از در طول شبانه روز بسیار از آن استفاده می‌کند. پس طبیعی‌ست که بالاخره یک روز یکی از قطعات آن خراب شود. خرابی قطعات گوشی هواوی Mate 40E ممکن است به دلایل مختلفی به وجود آید. اما نگران نباشید ما در کنار شما هستیم تا هم با ویژگی‌های هر قطعه آشنا شوید و هم برای رفع مشکل گوشی‌تان بهترین مسیر را انتخاب کنید. معمولا تلفن همراه با دو مشکل اساسی روبه‌رو هست. یکی ضربه خوردن و یا افتادن از ارتفاع و دیگری ورود مایعاتی مانند آب و چای در گوشی. که هر دوی این اتفاقات می‌تواند قطعات زیادی را دچار آسیب کند. از رایج‌ترین مشکلاتی که اکثر کاربران تلفن‌های همراه از آن شکایت دارند خرابی تاچ و ال سی دی گوشی، خرابی باتری گوشی، خرابی هارد گوشی، مشکلات مربوط به دوربین می‌باشد. در ادامه با مهم‌ترین این خرابی‌ها آشنا می‌شویم.

تعمیر قطعات گوشی هواوی Mate 40E

خرابی‌های رایج گوشی هواوی میت 40 ای

خرابی‌های تلفن همراه به دو دسته تقسیم می‌شوند.خرابی‌های مربوط به برنامه‌ها و نرم‌افزار گوشی و همچنین خرابی‌های مربوط به قطعات و سخت‌افزار گوشی. خرابی‌های نرم‌افزای نسبت به سخت‌افزاری خیلی راحت‌تر و ارزان‌تر قابل حل می‌باشند. گاهی با کمی تغییر در تنظیمات گوشی، ریست کردن گوشی و یا ریست فکتوری کردن مشکل نرم‌افزاری گوشی‌تان را می‌توانید برطرف کنید. اما اگر مشکل برطرف نشد حتما باید از متخصصان در زمینه نرم‌افزار کمک بگیرید. دسته دیگر از مشکلات که به سخت‌افزار برمی‌گردد بسیار حساس بوده و هر کسی توانایی رفع آن را ندارد. پس در صورت بروز هرگونه مشکل برای قطعات گوشی هواوی Mate 40E حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی هواوی Mate 40E

تعمیر قطعات گوشی هواوی Mate 40E

اندازه تاچ و ال سی دی گوشی هواوی Mate 40E برابر با 6.5 اینچ است. این نمایشگر از نوع OLED است. نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه در این گوشی در حدود 89.3 درصد است. رزولوشن در این ال سی دی برابر با 1080 در 2376 است‌. این نمایشگر دارای تراکم پیکسلی 402 پیکسل در اینچ است. اگر عملکرد گوشی‌تان به دلیل اختلالات تاچ و ال سی دی مختل شده است. نگران نباشید ما تا رفع کامل مشکل گوشی شما کنارتان هستیم. ال سی دی گوشی نقش مهمی در تلفن همراه دارد و خرابی آن می‌تواند به طور کامل عملکرد گوشی شما را متوقف کند. اگر بسوزد گوشی به طور کامل خاموش می‌شود و دیگر نمی‌توانید از آن استفاده کنید. اگر ال سی دی دچار سوسو شود کار کردن با گوشی برای‌تان آزاردهنده می‌شود. گاهی هم ال سی دی می‌شکند و محتوای داخل آن قابل مشاهده نمی‌باشد که باز هم نمی‌توان با گوشی کار کرد. این اختلالات بر اثر خرابی تاچ و ال سی دی در گوشی به وجود می‌آید که باید هر چه سریع‌تر اقدام به رفع آن کنید. اگر ال سی دی گوشی هواوی میت ۴۰ ای شما خراب شده است حتما به یک مرکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی باتری گوشی هواوی Mate 40E

تعمیر قطعات گوشی هواوی Mate 40E

باتری گوشی هواوی Mate 40E دارای ظرفیت ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعت است. این باتری از نوع لیتیوم پلیمری است. باتری این گوشی غیرقابل جابه‌جایی است. این گوشی دارای شارژ سریع 40 وات است. همچنین دارای شارژ سریع بی‌سیم 40 وات و شارژ معکوس 5 وات است. باتری‌ها ممکن است به دلایل مختلفی دچار آسیب شوند. اگر گوشی شما دچار آب خوردگی شده است ممکن است باتری آن سوخته باشد. یا اگر مدت زیادی است که از باتری استفاده می‌کنید ممکن است عمرش به پایان رسیده باشد و از کار افتاده باشد. پس خرابی باتری یک امر اجتناب‌ناپذیر است. خرابی باتری با علائم مختلفی بروز پیدا می‌کند که تعدادی از آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم. خیلی متداول است که باتری‌ها باد می‌کنند. اگر پشت گوشی شما برآمده شده است حتما باتری آن باد کرده و باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید. گاهی هم باتری شارژ نمی‌شود و یا خیلی زود شارژ خالی می‌کند. اگر باتری گوشی هواوی میت ۴۰ ای شما هم دچار آسیب شده است حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی هارد گوشی هواوی Mate 40E

تعمیر قطعات گوشی هواوی Mate 40E

هارد گوشی هواوی میت ۴۰ ای نقش ذخیره‌سازی اطلاعات را در گوشی دارد. این قطعه ریز روی مادربرد گوشی تعبیه شده است. این قطعه بسیار حساس است و تعمیر و تعویض آن کار هر کسی نمی‌باشد. پس اگر هارد گوشی شما خراب شده است حتما برای رفع آن به مراکز مطمئن و متخصص مراجعه کنید. کمپانی هواوی گوشی‌های میت ۴۰ ای خود را در دو سری با ظرفیت هارد 128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 8 گیگابایت رم به بازار عرضه کرده است. نوع حافظه این گوشی از نوع UFS 3.1 است. تا جایی که می‌توانید از هارد گوشی خود محافظت کنید. از آنجایی که هارد گوشی محل ذخیره‌سازی اطلاعات مهم ما است خرابی آن بسیار ناراحت کننده است. زیرا اگر هارد گوشی آسیب جدی‌ای ببیند دیگر قابل تعمیر نیست و اگر تعویض شود تمام اطلاعات ما به طور کامل پاک شود. توصیه می‌کنیم از اطلاعات‌تان یک فایل کپی تهیه کنید تا در صورت خرابی هارد اطلاعا‌ت‌تان به طور کامل از بین نرود. اما به هر حال اگر هارد گوشی هواوی Mate 40E شما خراب شده است هر چه سریع‌تر تا کار از کار نگذشته اقدام به رفع آن کنید.

دلایل خرابی هارد:

  1. آب خوردگی
  2. بازی‌های گرافیک بالا
  3. ریست فکتوری کردن گوشی زمانی که شارژ باتری کم‌تر از ۲۰ درصد است.

خرابی اسپیکر گوشی هواوی Mate 40E

اسپیکر گوشی نقش مهمی در تلفن همراه دارد. اکثر کارهایی که با گوشی انجام می‌دهیم بخشی از آن به اسپیکر گوشی برمی‌گردد. زمانی که با گوشی فیلم می‌بینیم، یا زمانی که در اینستاگرام جست‌وجو می‌کنیم‌، یا زمانی که می‌خواهیم به موسیقی گوش دهیم و کارهای بسیار دیگر، همه این‌ها نیاز به اسپیکر دارد. مشکلات مربوط به اسپیکر گوشی به دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تبدیل می‌شوند. مشکلات نرم‌افزاری با ریست کردن و یا ریست فکتوری گاهی قابل حل است. اما اگر مشکل سخت‌افزاری باشد و اسپیکر گوشی هواوی Mate 40E شما دچار آسیب شده است برای رفع آن حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

قطعات گوشی هواوی Mate 40E

گوشی موبایل از قطعات مختلفی تشکیل شده است که ممکن است هر کدام از آن‌ها خراب شود. اما جای نگرانی نیست با تعمیر و یا تعویض قطعه خراب شده می‌توانید از گوشی خود مانند قبل استفاده کنید. ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ به کمک تکنیسین‌های حرفه‌ای و زبده و با استفاده از ابزارآلات حرفه‌ای کار تعمیر قطعات گوشی هواوی میت ۴۰ ای شما و همچنین تعویض قطعات گوشی هواوی Mate 40E شما را انجام می‌دهیم. برای اینکه گوشی خود را به دست تعمیرکاران ما برسانید می‌توانید به دو صورت حضوری و غیرحضوری اقدام کنید. تعویض قطعات در مجموعه ما در کم‌تر از ۲ ساعت انجام می‌شود. پس از اتمام فرآیند تعمیر و یا تعویض، دستگاه به همراه گارانتی اصالت قطعات به شما تحویل داده می‌شود.

خرید قطعات گوشی هواوی Mate 40E

در هنگام خرید قطعات گوشی هواوی میت ۴۰ ای حتما به اصل و اورجینال بودن قطعه توجه کنید. زیرا قطعات فیک و بی‌کیفیت عمر کوتاهی دارند. ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ قطعات اصل را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهیم. همچنین به سراسر ایران ارسال داریم. شما می‌توانید هم به صورت مراجعه حضوری خرید خود را انجام دهید و هم از طریق سایت ما و یا تلفنی سفارش خود را ثبت کنید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. با توجه با افزایش و کاهش یافتن قیمت‌ها ممکن است قیمت قطعات گوشی هواوی Mate 40E در سایت درج نشده باشد در این صورت با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید و از قیمت بروز محصول مطلع شوید.