هیچ محصولی یافت نشد.

در ماه می سال 2017 کمپانی قدرتمند و بنام هواوی یکی از محصولات مقرون به صرفه خود را با جذب کاربران علاقه‌مند به تجربه‌ی مناسب محتوای چند‌رسانه‌ای با عنوان تبلت هواوی MediaPad M3 Lite 10 رونمایی کرد. این تبلت از ساختار شیشه و فلز ترکیب شده است و پنل پشتی آن از پوششی آلومینیومی با فریمی فلزی بهره برده‌اند. وزن این تبلت 310 گرم با ابعاد 241.3 x 171.5 x 7.1 میلی متر در دسترس کاربران می‌باشد. نمایشگر این گجت هوشمند از نوع IPS LCD ساخته شده است که میزان روشنایی و وضوح بالایی در تصاویر و متون ایجاد می‌کند. ال سی دی تبلت هواوی ام3 لایت 10 همانطور که از نامش مشخص است به یک نمایشگر 10.1 اینچی مجهز شده است که حدود 71 درصد از قاب جلوی دستگاه را در برگرفته است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 1200 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 224 پیکسل بر اینچ هستند. سیستم عامل این تبلت از نوع نات اندروید 7.0 می‌باشد که توسط یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با تراشه‌ی اسنپدراگون 435 پردازش اطلاعات را انجام می‌دهند. این تبلت در سه نسخه با ظرفیت‌های 16، 32 و 64 گیگابایتی عرضه شده است که کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه میزان ظرفیت حافظه‌ی داخلی دستگاه خود را افزایش دهند.

دوربین پشت تبلت هواوی مدیاپد ام3 لایت 10 به یک سنسور 8 مگاپیکسلی مجهز شده است که با توجه به بازه‌ی قیمتی خود عملکرد مناسبی دارد. دوربین‌ها در دستگاه هوشمندی مانند تبلت جزء قابلیت اصلی محسوب نمی‌شوند بنابراین نباید از آن‌ها انتظار بالایی داشت و در اصل جهت برآورده کردن نیاز اصلی کاربر طراحی شده است. دوربین جلو و پشت این دستگاه هردو از کیفیت 8 مگاپیکسلی برخوردار هستند. باتری تبلت هواوی مدیاپد ام3 لایت 10 از نوع لیتیوم یونی برخوردار است که با ظرفیت شارژدهی 6660 میلی امپر قادر است تا به راحتی انرزی الکتریکی دستگاه را تامین کند.

تعمیر تبلت هواوی MediaPad M3 Lite 10

قطعات تبلت هواوی مدیاپد ام 3 لایت 10 ممکن است در اثر ضربه و یا آبخوردگی دچار آسیب شده و در عملکرد کلی دستگاه اختلال ایجاد نماید. برخی از خرابی قطعات ممکن است به دلیل عدم تعمیر به موقع دستگاه به مرور زمان به سایر قطعات تبلت آسیب وارد نماید. کاربران می‌توانند با مراجعه به موقع به مرکز تعمیرات 118 جهت تعمیر تبلت هواوی مدیاپد ام3 لایت 10 خود اقدام نمایند. در این مجموعه تعمیرکاران ابتدا به عیب یابی دستگاه پرداخته و با اعلام هزینه به مشتریان و در صورت رضایت آنان اقدامات لازم را جهت تعمیر و یا تعویض قطعات تبلت هواوی مدیاپد ام3 لایت 10 انجام می‌دهند. تعمیر و تعویض قطعات در این مرکز با استفاده از قطعات اورجینال انجام می‌شود بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید جهت تعمیر دستگاه خود به این مجموعه مراجعه نمایید.

خرید قطعات تبلت هواوی MediaPad M3 Lite 10

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده‌ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات تبلت را در این مجموعه گردآوری کرده‌ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات تبلت هواوی MediaPad M3 Lite 10 را دارند می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. علاوه بر قطعات تبلت، ابزارآلات تعمیرات تبلت هم در این مجموعه به فروش می‌رسد و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند با مراجعه به فروشگاه، محصولات مورد نظر را با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشند. از جمله قطعات تبلت هواوی MediaPad M3 Lite 10 موجود در این مجموعه می‌توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.