هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی هواوی Nova 6 5G هراه گوشی‌های این سری در ماه دسامبر سال 2019 معرفی شد. این گوشی با وزنی معادل 212 گرم از قابی آلومینیومی٬ پنل جلویی شیشه‌ای و قاب پشت پلاستیکی ساخته شده است. کاربران می توانند در این دستگاه دو سیم کارت قرار دهند و به طور همزمان از هردو استفاده نمایند. هواوی در ساخت تاچ و ال سی دی گوشی هواوی Nova 6 5G از فناوری LTPS IPS LCD استفاده کرده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داشته و همچنین از چندین لمس به طور همزمان پشتیبانی می کند. اندازه‌ی این نمایشگر 6.7 اینچ است که تقریبا 84 درصد از قاب جلویی گوشی را در بر گرفته است. کاربران در این فبلت شاهد تصاویری با کیفیت 1080 در 2400 پیکسل و تراکم پیکسلی 401 پیکسل بر اینچ خواهند بود. این دستگاه در دو نسخه‌ی 128 گیگابایتی و 256 گگابایتی عرضه شده است که این حجم بالا نشان‌ دهنده‌ی عدم پشتیبانی دستگاه از کارت حافظه می‌باشد.

دوربین پشت گوشی هواوی Nova 6 5G به 3 لنز که در سمت چپ قاب پشتی دستگاه جای گرفته٬ مجهز شده است. دوربین سه گانه این گوشی دارای یک سنسور 4 مگاپیکسلی و دو سنسور 8 مگاپیکسلی می باشد که قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR را دارد و همچنین مجهز به یک فلش LED نیز می باشد. تصاویر در این دوربین از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است که این کیفیت حتی در محیط‌های کم نور و تاریک حفظ شده است. ضبط ویدئو در این دوربین در سه کیفیت ٬1080 2160 پیکسل با نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه و 720 پیکسل با نرخ 960 فریم بر ثانیه امکان پذیر می باشد. دوربین سلفی این دستگاه از دو سنسور 32 و 8 مگاپیکسلی بهره برده است و قادر است ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را ضبط نماید. باتری گوشی هواوی نوا 5G 6 با ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعت از قابلیت شارژ سریع بهره برده است به طوری که در مدت زمان 30 دقیقه به میزان 72 درصد شارژ می‌شود.

 تعمیر گوشی هواوی Nova 6 5G

تعمیر گوشی هواوی نوا 6 5G خود را می توانید با اطمینان کامل به تعمیرکاران حرفه‌ای این مرکز بسپارید چرا که تعمیرکاران در این مرکز با استفاده از قطعات و ابزارالات اورجینال قادرند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند. در این مرکز علاوه بر تعمیر٬ تعویض قطعات گوشی هواوی نوا 6 5G انجام می گیرد. قطعات داخلی گوشی های هوشمند در اکثر موارد به دلیل ضربه٬ آبخوردگی و یا اتصالات داخلی دچار آسیب و خرابی شده و نیاز به تعمیر دارند بنابراین بهتر است تعمیرکاران جهت تعویض از قطعات اورجینال استفاده نمایند. خوشبختانه در این مرکز تعمیرکاران پس از عیب یابی اولیه دستگاه در صورت رضایت مشتریان اقدام به تعویض می کنند. کاربران جهت تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی خود می‌توانند به این مرکز مراجعه نمایند و در صورت عدم دسترسی دستگاه خود را از طریق پشت به آدرس این مجموعه ارسال نمایند.

خرید قطعات گوشی هواوی Nova 6 5G

بیشتر قطعات گوشی هواوی Nova 6 5G در این فروشگاه موجود هستند و افرادی که قصد خرید دارند می توانند با خیالی آسوده قطعات گوشی خود را از فروشگاه سفارش دهند. جهت خرید قطعات گوشی هواوی Nova 6 5G می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات و ابزار آلات موجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. جهت اطلاع از آخرین قیمت قطعات گوشی هواوی Nova 6 5G با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید. از جمله قطعات گوشی هواوی نوا 5G 6 موجود در این مجموعه می توان به تاچ و ال سی دی، باتری، هارد پروگرم شده و … اشاره کرد.