هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی هواوی nova 6 SE در ماه دسامبر سال 2019 توسط هواوی رونمایی شد. این گوشی به دلیل ساخته شدن از مرکب شیشه و پلاستیک از وزن پایین 183 گرمی بهره برده است. بدنه‌ و فریم قاب این گوشی از نوع پلاستیکی و پنل جلویی از شیشه ساخته شده است. در لبه‌ی کناری گوشی کاربران می توانند به طور همزمان از دو سیم کارت استفاده نمایند. ال سی دی گوشی هواوی نوا 6 SE با اندازه‌ی 6.4 اینچ به طور تقریبی 83.5 درصد از قاب جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. تصاوی در این نمایشگر با کیفیت 1080 در 2310 پیکسل و تراکم پیکسلی 398 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. چیپ ست 810 کرین این دستگاه با 8 هسته پردازنده به راحتی از اعمال پردازشی این دستگاه برخواهند آمد. 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به همراه 8 گیگابایت رم خیال کاربران را به جهت ذخیره فایل‌های مورد نظر آسوده کرده است.

دوربین این دستگاه همانند گوشی‌های این سری از لنز‌‌های 4 گانه بهره برده است که به این وسیله تصاویر بسیار فوق‌العاده و با کیفیتی را برای کاربران به ارمغان می آورد. دوربین اصلی گوشی هواوی نوا 6 SE به سنسور ٬48 ٬8 2 و 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. این دوربین از قابلیت ثبت تصاویر در حالت پانوراما و اچ دی آر پشتیبانی می کند همچنین دارای یک فلش ال ای دی نیز می‌باشد. کاربران به وسیله‌ای این دوربین می توانند با دو کیفیت 1080 و 2160 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه ویدئوهای خود را ضبط نمایند. دوربین جلو این دستگاه با یک لنز 16 مگاپیکسلی قادر است تصاویر با کیفیتی را ارائه نماید. باتری گوشی هواوی نوا 6 SE نیز با ظرفیت 4200 میلی‌آمپری به دلیل پشتیبانی از شارژ سریع در مدت زمان کوتاهی با یک شارژر 40 واتی شارژ می‌شود.

 تعمیر گوشی هواوی nova 6 SE

تعمیر و تعویض قطعات یکی از انواع خدماتی است که در این مرکز توسط تعمیرکاران مجرب و ماهر انجام می‌شود. قطعات گوشی هواوی nova 6 SE ممکن است به دلایل بسیاری همچون ضربه٬ آبخوردگی و یا اتصالات داخلی دچار آسیب و خرابی شود لذا لازم است کاربران به تعمیرکاران موبایل مراجعه نمایند. کاربران می توانند با مراجعه به این مرکز جهت تعمیر گوشی هواوی نوا 6 SE خود مراجعه کرده و از قطعات اورجینال بهره مند گردند. در این مرکز تعمیرکاران متخصص با بهره گیری از دانش و تجربه‌ی خود و همچنین استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز بهترین خدمات را در زمینه‌ی تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی هواوی نوا 6 SE به شما ارائه خواهند کرد.

خرید قطعات گوشی هواوی nova 6 SE

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا در صورت نیاز تعمیرکاران بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. در همین راستا مجموعه کاملی از قطعات گوشی واوی nova 6 SE را در این مجموعه گرد آوری کرده ایم تا پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. جهت خرید قطعات گوشی واوی nova 6 SE می توانید با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت قطعات گوشی واوی nova 6 SE مطلع شوید. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند.