هیچ محصولی یافت نشد.

هوآوی طی یک مراسمی از گوشی های سری نوا 7 که شامل nova 7 Pro ،nova 7 و nova 7 SE می شوند در آپریل 2020 رونمایی کرد. هر سه این گوشی ها از تکنولوژی اینترنتی نسل پنجم بهره مند شده اند. هوآوی برای گوشی نوا 7 پرو پردازنده مرکزی کرین 985 5G با سرعت ساخت 7 نانومتری را در نظر گرفته است. پردازنده ها مغز متفکر گوشی و تبلت هستند و تمامی فرامین شما توسط این قطعه پردازش می شوند. پرازنده های کرین مدتی است که توسط برند زیر مجموعه ی هوآوی، که به تولید تراشه های موبایلی روی آورده اند تولید می شوند. نام گذاری این پردازنده ها توسط عدد انجام می شود و هر چه این اعداد به سمت بالا باشند، تراشه قدرتمند تر است. این پردازنده را 8 هسته شامل یک هسته‌ی 2.58 گیگاهرتز Cortex-A76 و سه هسته‌ی 2.40 گیگاهرتز Cortex-A76 و چهار هسته‌ی 1.84 گیگاهرتز Cortex-A55 تشکیل می دهد.

این گوشی در دو نسخه با رم 8 گیگابایتی و حافظه ی ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی عرضه شده است. RAM قطعه ای است که از آن برای نگه داری داده ها برای کوتاه مدت استفاده می شود که سریعه بتوانند خوانده و یا نوشته شوند. سیستم عامل اندروید 10 روی این گوشی نصب شده و از رابط کاربری و یا پوسته نرم افزاری EMUI 10 بهره می برد. EMUI 10 سعی دارد تا با تغییراتی در گوشی های اندروید، از قابلیت های iOS اپل تقلید کند. سرویس Google Play Services در این گوشی قابل نصب نیست و این باعث نشده تا از طرفداران این گوشی هوشمند کم شود. وزن تقریبی نوا 7 پرو حدود 178 گرم است که این افزایش وزن به دلیل استفاده از باتری با ظرفیت بالا، دوربین 4 گانه می باشد.

گوشی nova 7 Pro 5G به عنوان یک بالارده از نمایشگر خمیده 6.57 اینچی بهره می برد. وضوح تصویر ال سی دی گوشی هوآوی nova 7 Pro برابر با +FHD که از نسبت تصویر 19.5 به 9 بهره می برد. حسگر اثر انگشت بر خلاف گوشی نوا اس ای، زیر ال سی دی تعبیه شده است. در بالای نمایشگر بریدگی بیضی شکلی طراحی شده و داخل آن دوربین دوگانه 32 و 8 مگاپیکسلی جای گرفته است. با استفاده از لنز واید دوربین جلو هوآوی nova 7 Pro می توانید با زاویه دید بیشتری عکاسی کنید. روی قسمت پشتی گوشی ماژول مستطیلی شکل دیده می شود که داخل آن دوربین 4 گانه قرار گرفته است. دوربین اصلی هوآوی nova 7 Pro متشکل از لنز 64 مگاپیکسلی، یک دوربین التراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی پریسکوپی با توانایی زوم اپتیکال 5 برابری و زوم هیبریدی 50 می باشد.

گوشی-هوآوی-nova-7-Pro

 انرژی مورد نیاز این دستگاه را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی هوآوی nova 7 Pro از فست شارژ 40 واتی بهره می برد و برای شارژ 75 درصدی دستگاه فقط 30 دقیقه وقت نیاز دارد. شارژ معکوس 5 واتی برای این گوشی در نظر گرفته شده که با استفاده از آن می توانید دستگاه های دیگر را شارژ کنید. برای شارژ این باتری از سوکت شارژ Type-C 1.0 روی لبه ی پایینی استفاده شده است. جک هدفون برای این گوشی در نظر گرفته نشده است و در رنگ های مشکی، قرمز، بنفش، سبز، آبی در بازار موجود است.

تعمیر گوشی هوآوی nova 7 Pro 5G

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی هوآوی nova 7 Pro و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی هوآوی nova 7 Pro قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی هوآوی نوا 7 پرو

امکان خرید قطعات هوآوی nova 7 Pro به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات هوآوی nova 7 Pro روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.