هیچ محصولی یافت نشد.

شرکت هواوی در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی در زمینه تولید گوشی‌های همراه داشته و سعی کرده با ارائه مدل‌هایی هر چه با کیفیت و به روزتر، رضایت کاربران را به دست آورد. گوشی nova 8 Pro 4G هم از محصولات جدید و پیشرفته این شرکت است که قابلیت‌های زیادی و مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ هم چنین از لحاظ کیفیت ساختاری هم در سطح بالایی قرار می‌گیرد. با وجود این، امکان آسیب دیدگی گوشی هواوی nova 8 Pro 4G شما در اثر تعدادی زیادی از عوامل مختلف وجود دارد؛ در صورتی که به آن‌ها توجه نکنید، ممکن است شما را به دردسر بیندازد. افتادن گوشی از دست‌تان، برخورد آن با سطوح محکم و سخت، نفوذ بدافزارهای تخریب‌گر و آب دیدگی از جمله رایج‌ترین این عوامل هستند. بنابراین باید مراقبت‌های لازم از موبایل‌تان را در برابر این موارد انجام داده تا دچار آسیب نشود؛ اما به هر حال اگر گوشی شما از هر نظر دچار ایراد شد، باید به متخصصین آن زمینه جهت انجام تعمیرات مراجعه کنید. البته با توجه به حساسیت و ظرافت گوشی‌تان، نمی‌توان کار تعمیرات آن را به افراد ناوارد و غیرحرفه‌ای واگذار کرد. باید این کار را به افراد یا موسسه‌هایی بسپارید که هم ابزارآلات لازم و مناسب را داشته و هم از مهارت بالایی در این حوزه برخوردار باشند. ما در مرکز تعمیرات 118 با استفاده متخصصین حرفه‌ای در این زمینه، تعمیر گوشی هواوی nova 8 Pro 4G شما را با کیفیتی عالی انجام می‌دهیم. کافی است موبایل‌تان را به صورت حضوری و یا با استفاده از پست برای ما ارسال کنید.

تعمیر گوشی هواوی nova 8 Pro 4G

آسیب دیدگی‌های متداول گوشی nova 8 Pro 4G

این گوشی شماT هم از نظر ساختار و قطعات سخت افزاری و هم از لحاظ قابلیت‌های نرم افزاری در سطح کیفی بالایی قرار دارد؛ اما باز هم اگر مراقبت‌های لازم را انجام نداده و به درستی از گوشی‌تان استفاده نکنید، امکان آسیب دیدن آن در هر کدام از این زمینه‌ها وجود دارد. مشکلاتی که از لحاظ نرم افزاری گوشی شما را تهدید می‌کنند عمدتا ریشه در استفاده نادرست و فشار آوردن به موبایل دارند؛ گاهی اوقات هم به دلیل نفوذ ویروس و برخی بدافزارها به گوشی ممکن است این ایرادات به وجود بیایند. اما اگر برای رفع آن‌ها به افراد یا مراکزی که از دانش و تخصص کافی در این حوزه برخوردارند مراجعه نمایید، به راحتی و با هزینه‌ای ناچیز برطرف خواهند شد. ایرادات و خرابی‌های سخت افزاری دسته دیگری از مشکلات احتمالی هستند که به طور معمولی در اثر صدمات فیزیکی به وجود می‌ایند. خراب شدن باتری، آسیب دیدن سوکت شارژ،‌شکستگی تاچ و ال سی دی و ایراد پیدا کردن هارد از جمله مهم‌ترین این مشکلات هستند. برای رفع این گونه ایرادات هم نیاز به مهارت بیش‌تری وجود داشته و هم لوازم و تجهیزات خاصی مورد نیاز است. به همین دلیل قصد داریم تعدادی از مهم‌ترین این مشکلات گوشی هواوی nova 8 Pro 4G شما را توضیح داده و راه‌حل مناسب برای آن‌ها را هم بیان کنیم.

شکستگی تاچ و ال سی دی nova 8 Pro 4G

تعمیر گوشی هواوی nova 8 Pro 4G

صفحه نمایش این گوشی شما از نوع OLED است که توانایی پشتیبانی از تصاویر با کیفیت HDR10 را دارد. سایز تاچ و ال سی دی گوشی هواوی nova 8 Pro 4G برابر با 6.72 اینچ و مساحت سطح آن در حدود 110.9 سانتی متر مربع است. این گوشی هم چنین تصاویری با وضوح 1236 در 2676 را به شما نشان می‌دهد که یک رزولوشن عالی به حساب می‌آید. با وجود این قابلیت‌ها و هم چنین کیفیت ساختاری این تاچ و ال سی دی، باز هم امکان آسیب پذیری آن وجود خواهد داشت. دلیل آن هم در وهله اول ظرافت این ال سی دی و در ادامه استفاده پیوسته و زیاد از آن می‌باشد؛ اگر چه قرار گرفتن ال سی دی نوا 8 پرو در بیرونی‌ترین قسمت گوشی هم احتمال برخورد ضربات به آن را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. البته در صورتی که صفحه نمایش موبایل‌تان دچار آسیب دیدگی شود، می‌توانید با تعویض آن مجددا کارایی بهینه موبایل‌تان را به دست آورید. بروز برخی علائم مانند ایجاد نقاط رنگی در صفحه، کار نکردن بخش‌هایی از لمس گوشی و قطع و وصل شدن‌های مکرر تصویر، نشان از خرابی تاچ و ال سی دی دارند. با توجه به این که این علائم به تدریج گسترس می‌یابند، بهتر است هر چه سریع‌تر تعویض ال سی دی را انجام دهید.

خراب شدن باتری هواوی نوا  8 Pro 4G

تعمیر گوشی هواوی nova 8 Pro 4G

یکی دیگر از آسیب‌های رایج گوشی شما، خراب شدن باتری آن است. باتری گوشی هواوی nova 8 Pro 4G یک باتری قدرتمند است که ظرفیتی برابر با 4000 میلی آمپر دارد. هم چنین این باتری از نوع لیتیوم پلیمری است که هم قدرت شارژدهی بالایی دارد و هم از کیفیت مناسبی برخوردار است. قابلیت فست شارژ 66 واتی آن هم ویژگی دیگری است که شارژ شدن بسیار سریع این گوشی را در پی دارد. با این حال، باتری گوشی‌تان هم مانند سایر قطعاتش یک کالای مصرفی است و عمر مفیدی در حدود دو تا سه سال دارد. بعد از این مدت کم کم برخی علائم را در آن مشاهده خواهید کرد که نشان از خرابی باتری دارند. متداول‌ترین این نشانه‌ها عبارتند از:

  1. داغ شدن باتری در هنگام کار کردن با گوشی
  2. خالی شدن شارژ گوشی در مدت زمانی کوتاه
  3. باد کردن و متورم شدن باتری
  4. طولانی شدن زمان شارژ کامل باتری

در هنگام مواجهه با این علائم، باید بدانید که باتری موبایل‌تان دچار ایراد شده و برای به دست آوردن کارایی مناسب، باید آن را تعویض کنید.

آسیب دیدن سوکت شارژ هواوی nova 8 Pro 4G

خراب شدن سوکت شارژ را می‌توان از رایج‌ترین مشکلات گوشی شما به حساب آورد. البته دلیل آن مربوط به کیفیت قطعه استفاده شده در گوشی‌تان نیست، بلکه این مشکل در بیش‌تر موارد به دلیل استفاده نادرست شما ایجاد می‌شود. سوکت شارژ قطعه‌ای حساس است که کارایی بسیار بالایی هم دارد و متناسب با استفاده‌ای که از گوشی می‌کنید، ممکن است یک تا چند مرتبه در روز از آن استفاده شود. بنابراین اگر به درستی شارژر را وارد نکنید، سوکت شارژ ممکن است آسیب دیده و در ادامه فرآیند شارژ شدن با مشکل مواجه گردد. در این موارد علائمی در گوشی‌تان به وجود می‌آید که با مشاهده ‌آن‌ها می‌توانید متوجه خرابی سوکت شارژ بشوید. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قطع و وصل شدن شارژ، وارد کردن شارژر تنها با یک قلق خاص برای شارژ شدن و شارژ نشدن گوشی اشاره کرد. برای جلوگیری از آسیب دیدن سوکت شارژ گوشی هواوی nova 8 Pro 4G خود باید از برخی اقدامات خودداری نمایید؛ استفاده از شارژر گوشی‌های دیگر، وارد کردن اشیاء مختلف به درون سوکت شارژ و استفاده از شارژرهای تقلبی از جمله متداول‌ترین این اقدامات هستند.

تعویض قطعات گوشی هواوی nova 8 Pro 4G

در صورتی که موبایل شما از هر نظر با مشکل مواجه شده و قصد تعمیر گوشی هواوی نوا 8 پرو یا تعویض برخی قطعات آن را دارید، باید برای این کار به مراکزی معتبر مراجعه کنید. چرا که با تعمیر اساسی و مناسب گوشی، امکان استفاده مجدد و کارا از آن وجود خواهد داشت. ما در مجموعه تعمیرات 118 با استفاده از متخصصین با تجربه هم در زمنه نرم افزار و هم در حوزه سخت افزار، تعمیرو تعویض قطعات موبایل شما را با کیفتی ععالی انجام می‌دهیم. کافی است گوشی هواوی nova 8 Pro 4Gخود را برای ما بفرستید.

خرید قطعات هواوی nova 8 Pro 4G

اگر تصمیم به خرید برخی قطعات مورد نیاز گوشی خود گرفته‌اید، باید از اورجینال بودن قطعات خریداری شده اطمینان حاصل کنید. ما در مرکز تعمیرات 118 با سابقه‌ای که در حوزه گوشی‌های موبایل داریم، کار عرضه قطعات گوشی شما را به صورت کاملا اصل و باکیفیت انجام می‌دهیم. شما عزیزان می‌توانید از هر کجای کشور،‌ با استفاده از سایت یا تلفن ما، قطعات مورد نیاز خود را سفارش داده و آن‌ها را درب منزل‌تان تحویل بگیرید. البته ما این امکان را هم برای شما فراهم کرده‌ایم تا بتوانید با مراجعه حضوری به مجموعه، این قطعات را دریافت نمایید.