هیچ محصولی یافت نشد.

آیا گوشی شما آسیب دیده است؟ آیا از آسیب به وجود آمده نگران هستید و می‌خواهید هر چه زودتر از شر این مشکل خلاص شوید؟ گجت‌های هوشمند در معرض خطا و آسیب قرار دارند. طبیعی است که روزی گوشی شما دچار آسیب و مشکل شود. آسیب‌های گوشی هواوی Huawei Nova 8 5G قابل برطرف شدن است. نگران نباشید. تاچ و ال سی دی، باتری، هارد و … . هر قطعه ای از گوشی شما که آسیب دیده باشد قابل تعمیر و یا تعویض است. هر چه زودتر برای تعمیر گوشی‌تان اقدام کنید نتایج بسیار بهتری می‌گیرید. ضمن اینکه ممکن است در هزینه‌های شما نیز صرفه جوبی شود. نکته بعدی مرکزی است که برای تعمیر گوشی هواوی Huawei Nova 8 5G به آن مراچعه می‌کنید. همیشه به یک مرکز مطمئن و معتبر مراجعه کنید. تعمیرات 118 در خدمت شماست تا انواع آسیب دیدگی‌های گوشی هواوی Huawei Nova 8 5G را در کم‌ترین زمان ممکن و با حداقل قیمت انجام دهد. در صورت داشتن هرگونه سوالی نسبت به تعمیرات گوشی Nova 8 5G می‌توانید با همکاران ما در ارتباط باشید و از آنها راهنمایی بخواهید.

repair-huawei-nova-8-5g

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی هواوی Nova 8 5G

در این بخش شما را با رایج ترین آسیب دیدگی‌های گوشی Huawei Nova 8 5G آشنا می‌کنیم. اگر با یکی از این موارد روبرو هستید گوشی‌تان را به مجموعه ارسال کنید. مشکل شما قابل برطرف شدن است و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. آسیب های رایج گوشی Nova 8 5G به شرح ذیل است:

  1. آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی این گوشی
  2. مشکلات باتری و خرابی آن
  3. مشکلاتی که برای اسپیکر گوشی هواوی Nova 8 5G به وجود می‌آید
  4. سوختن هارد Nova 8 5G و تعمیر آن
  5. شارژ نشدن گوشی هواوی نوا Nova 8 5G و مشکلات ناشی از آن
  6. و…

در ادامه به بررسی این موارد می‌پردازیم. اگر مشکل شما در لیست بالا جای نداشت اصلا نگران نشوید. تنها کافی‌ست با همکاران ما در مجموعه تماس حاصل نمایید. آنها شما را به طور کامل راهنمایی خواهند کرد.

  1. آسیب دیدگی‌های تاچ و ال سی دی گوشی هواوی Huawei Nova 8 5G

به جرئت می‌توان تاچ و ال سی دی را پر کاربردترین قطعه تمامی گجت‌های هوشمند به شمار آورد. این پرکاربرد بودن معایبی نیز دارد. یکی از این معایب آسیب دیدگی هرچه بیشتر تاچ و ال سی دی گوشی Huawei Nova 8 5G نسبت به سایر قطعات است. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی Nova 8 5G تحت شرایط مختلفی آسیب می‌بیند. نباید از آسیب به وجود آمده ترسید و این‌گونه فکر کرد که این مشکل قابل برطرف شدن نیست. با تعویض تاچ و ال سی دی گوشی هواوی Huawei Nova 8 5G مشکل شما به طور کامل برطرف می‌شود. پس از تعویض تاچ و ال سی دی گوشی هواوی Huawei Nova 8 5G می‌توانید همانند گذشته از گوشی‌تان استفاده کنید. بنابراین هم اکنون برای تعویض تاچ و ال سی دی گوشی‌تان اقدام کنید. دلایل اصلی آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی گوشی هواوی Nova 8 5G به قرار زیر است:

  • افتادن از ارتفاع و ضربه خوردن: از مهم ترین دلایل خرابی تاچ و ال سی گوشی Nova 8 5G همین مورد است. برای کاهش شدت ضربات وارد شده در این حالت می‌توانید از گارد یا کاور استفاد کنید. گارد یا کاور از شدت ضربات وارد شده می‌کاهد و از این لحاظ به شما کمک می‌کند.
  • آبخوردگی: دیگر دلیل اصلی خرابی تاچ و ال سی دی گوشی هواوی Huawei Nova 8 5G آبخوردگی است. همیشه مواظب گوشی‌تان باشید تا در معرض تماس با آب قرار نگیرد.

خرابی باتری گوشی هواوی Nova 8 5G و مشکلات آن

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای شما به وجود بیاید خرابی باتری این گوشی است. باتری گوشی هواوی Huawei Nova 8 5G دارای طول عمر مفید و مشخصی است. طول عمر مفید هر باتری گوشی هوشمندی در حدود دو سال است. اگر به مدت دو سال یا بیشتر است که از باتری گوشی‌تان استفاده می‌کنید این آسیب دیدگی کاملا طبیعی و نرمال است. خوشبختانه پس از تعویض باتری گوشی Huawei Nova 8 5G مشکلات شما از بین می‌رود. مشکلاتی نظیر دیر شارژ شدن، زود خالی شدن شارژ باتری و … همگی به طور کامل برطرف می‌شود. تعویض تاچ و ال سی دی گوشی هواوی Nova 8 5G در مجموعه ما قابل انجام است. آماده ایم تا مشکل شما را با بالاترین کیفیت ممکن برطرف کنیم. در ادامه شما را با راهکارهایی آشنا می‌کنیم تا بتوانید به طور کامل از طول عمر مفید باتری گوشی‌تان استفاده کنید. این راهکارها عبارتند از:

  • استفاده از شارژر اصلی و اورجینال: یکی از مهم ترین عواملی که باعث کاهش طول عمر مفید باتری گوشی هواوی Nova 8 5G می‌شود همین مورد است. به هیچ وجه گوشی‌تان را با شارژرهای تقلبی و فیک شارژ نکنید. همیشه از شارژ اصلی گوشی برای شارژ استفاده کنید.
  • استفاده کردن از گوشی در حین شارژ شدن: یکی دیگر از عواملی که به شدت به سلامت باتری و طول عمر آن صدمه می‌زند استفاده از گوشی درست در زمان شارژ شدن است. اگر سلامت باتری گوشی برای شما مهم است اصلا و ابدا در حین شارژ شدن از گوشی استفاده نکنید.

خرابی هارد گوشی Nova 8 5G

از هارد گوشی هواوی Huawei Nova 8 5G چه می‌دانید؟ آیا می‌دانید که تمامی اطلاعات گوشی شما در درون هارد ذخیره می‌شود؟ اهمیت هارد گوشی Nova 8 5G بسیار واضح و غیر قابل انکار است. اگر اطلاعات گوشی شما برای‌تان مهم است به تعمیر هارد گوشی نوا Nova 8 5G اقدام کنید. عده ای بر این باورند که هارد گوشی قابل تعمیر و تعویض نیست و پس از اینکه گوشی با مشکل هارد روبرو شد باید آنرا تعویض کرد. این دیدگاه در گذشته درست بود. اما اکنون با گسترش دانش و تجهیزات در حوزه تعمیرات گوشی امکان تعمیر یا تعویض هارد گوشی هواوی Huawei Nova 8 5G میسر است. بنابراین چنانچه اطلاعات گوشی برایتان مهم است تعمیر یا تعویض هارد را به یک مجموعه کاربلد بسپارید. شدت آسیب وارد شده به هارد گوشی می‌تواند در روند تعمیر یا تعویض هارد تاثیر گذار باشد. اگر شدت آسیب وارد شده کم باشد تعمیر هارد هواوی Huawei Nova 8 5G در دستور کار کار قرار می‌گیرد. چنانچه شدت آسیب وارد شده زیاد باشد تنها راه پیش روی تعویض هارد است. به هر حال و در هر صورت مشکل شما به طور کامل برطرف می‌شود و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. برخی از علائم خرابی هارد گوشی هواوی نوا Huawei Nova 8 5G به قرار زیر است:

  • پاک نشدن اطلاعات و تنظیمات دستگاه پس از بازنشانی به تنظیمات کارخانه (فکتوری ریست)
  • خاموشی کامل گوشی پس از فلش رام یا فکتوری ریست
  • مشاهده پیغام Encrypt Unsuccessful هنگام بالا آمدن گوشی
  • مشاهده پیغام Internal Storage Damaged هنگام بالا آمدن گوشی
  • ویبره های متوالی هنگام بالا آمدن گوشی

repair-huawei-nova-8-5g

قطعات گوشی هواوی Huawei Nova 8 5G

ممکن است شما به دنبال قطعات اصل و اورجینال گوشی هواوی Huawei Nova 8 5G باشید. متاسفانه در بازار قطعات گجت‌های هوشمند اجناس تقلبی و بی کیفیت رواج بسیار زیادی یافته است. مجموعه ما با مشاهده‌ این موضوع تصمیم به فروش قطعات کاملا اصل و اورجینال گوشی هواوی Huawei Nova 8 5G کرده است. شما عزیزان به راحتی می‌توانید قطعات اصل و اورجینال گوشی هواوی نوا Nova 8 5G را تهیه کنید. تعمیرات این گوشی نیز با استفاده از همین قطعات اورجینال انجام می‌شود. به همین دلیل از کیفیت بالای تعمیرات گوشی‌ سخن به میان می‌آوریم. راه های ارسال گوشی به مجموعه به قرار زیر است:

  • حضور در مجموعه
  • امکان استفاده از پیک رایگان مرکز ویژه مشتریان ساکن تهران
  • امکان استفاده از پست یا تیپاکس برای تمامی مشتریان

خرید قطعات گوشی Huawei Nova 8 5G

دائما به فکر گسترش راه های خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. یکی از این خدمات امکان خرید قطعات گوشی نوا Nova 8 5G است. با اطمینان خاطر کامل قطعات اصل این گوشی را از مجموعه ما تهیه کنید. هم‌چنین به همراه این قطعات گارانتی و ضمانت نامه معتبر مجموعه نیز به شما تقدبم خواهد شد. قیمت این قطعات در سایت درج شده است. سایت، تماس تلفنی و حضور در مجموعه راه های ثبت سفارش شما عزیزان است. از هر راهی که برای‌تان ساده تر است اقدام به ثبت سفارش کنید. پس از ثبت سفارش همکاران ما جهت انجام هماهنگی‌ها با شما در ارتباط خواهند بود.