هیچ محصولی یافت نشد.

در سال 2020 هواوی محصول جدید و حرفه‌ای خود را با عنوان گوشی هواوی P30 lite New Edition معرفی کرد. این گوشی با بدنه‌ای از جنس پلاستیک و فلزی ساخته شده است. پنل جلویی و درب پشت این دستگاه شیشه‌ای است که ظاهر بسیار زیبایی را به دستگاه بخشیده است و موجب جلب توجه کاربران می‌گردد. ال سی دی گوشی هواوی P30 lite New Edition با اندازه‌ی 6.15 اینچی حدود 84 درصد از قاب جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. این گوشی در حدود 152 گرم وزن دارد و نمایشگری بزرگ که برای علاقه‌مندان به فبلت نیز بسیار مناسب خواهد بود. وضوح تصاویر در این نمایشگر 1080 در 2312 پیکسل و تراکم پیکسلی 415 پیکسل بر اینچ می‌باشد. هواوی در ساخت این نمایشگر از فناوری IPS LCD بهره برده است که میزان روشنایی و وضوح تصاویر را افزایش می‌دهد. برخوردار بودن این دستگاه از حافظه‌ی داخلی 256 گیگابایت به همراه 6 گیگابایت رم نیاز کاربران را در ذخیره نمودن اطلاعات فراهم می‌کند با این حال این دستگاه از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کند.

دوربین پشت گوشی هواوی پی 30 لایت New Edition از سه لنز مجزا برخوردار است که هرکدام از آن‌ها وظیفه‌ی مخصوصی دارند. این دوربین از لنزهای 48،8 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است و از قابلیت ثبت تصاویر در حالت HDR، پانوراما و فلش LED بهره برده است. کاربران به وسیله‌ی این دوربین می‌توانند ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط نمایند. انرژی الکتریکی این دستگاه توسط یک باتری 3340 میلی ‌آمپر ساعت تامین می‌شود. باتری گوشی هواوی پی 30 لایت New Edition از نوع لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض است که جهت تعویض این قطعه لازم است به مراکز تعمیرات موبایل مراجعه شود.

تعمیر گوشی هواوی P30 lite New Edition

قطعات گوشی هواوی P30 lite New Edition بسته به میزان آسیبی که به آن ها وارد شده امکان تعمیر و یا تعویض وجود دارد. شما می‌توانید گوشی آسیب دیده‌ی خود را برای عیب یابی و تعمیر به تعمیرکاران ما بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر شرکت می‌شوند. تعمیرات در این مجموعه با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز و به دست افراد متخصص انجام می‌شود. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعمیر گوشی هواوی P30 lite New Edition و انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات گوشی هواوی پی 30 لایت نیو ادیشن در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی هواوی P30 lite New Edition

یکی از انواع فرآیندهای کاری تعمیرکاران تعمیرات موبایل خرید قطعات و ابزارآلاتی است که به وسیله‌ی آن می‌توانند قطعات معیوب دستگاه کاربران را تعویض و یا تعمیر نمایند. خرید قطعات گوشی هواوی پی 30 لایت New Edition و سایر قطعات انواع گوشی‌های هوشمند در مرکز تعمیرات موبایل 118 به صورت اورجینال برای تعمیرکاران و کارآموزانی که در این زمینه فعالیت دارند فراهم می‌باشد.  این مرکز با سابقه‌ای چندین ساله سعی در آن داشته تا بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهد.خرید از این مرکز به دو صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر می‌باشد و کاربران می‌توانند سفارش خود را در سایت ثبت نمایند. به دلیل نوسانات ارزی قیمت محصولات در سایت درج نشده است لذا می‌توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی پی 30 لایت نیو ادیشن با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایند.