هیچ محصولی یافت نشد.

کمپانی هوآوی طی یک مراسمی از جدیدترین گوشی هوشمند خانواده ی P40 رونمایی کرده است. گوشی هوآوی P40 lite 5G در می سال 2020 به بازار جهانی معرفی شده است. این گوشی برای بازار های اروپایی آماده شده و در واقع نسخه ی تغییر نام یافته هوآوی Nova 7 SE 5G است که در بازار چین به فروش می رسد. قدرت پردازشی این گوشی را تراشه کایرین 820 تامین می کند و از فناوری 5G پشتیبانی می کند. این تراشه از پرچم دارهای بازار به شمار می رود که بالاترین عملکرد را دارد. پردازنده مرکزی 8 هسته ای این گوشی را یک هسته‌ی 2.36 گیگاهرتز Cortex-A76 و سه هسته‌ی 2.22 گیگاهرتز Cortex-A76 و چهار هسته‌ی 1.84 گیگاهرتز Cortex-A55 تشکیل می دهد. تنها در یک نسخه با رم 6 گیگابایت و حافظه ی داخلی 128 گیگابایتی وارد بازار می شود.

درب پشت گوشی هوآوی P40 lite 5G میزبان ماژول مستطیل شکلی است که در گوشه ی سمت چپ گوشی قرار گرفته است. درون این ماژول دوربین 4 گانه به صورت عمودی قرار گرفته است. دوربین اصلی هوآوی P40 lite 5G با سنسور 64 مگاپیکسلی دارای دریچه دیافراگم f/1.8 و لنز واید می باشد. دیگر دوربین ها با سنسور 8 و دو لنز 2 مگاپیکسلی کنار این دوربین قرار گرفته اند. سنسور 8 مگاپیکسلی دارای لنز فوق عریض است و شما به راحتی می توانید در فضای باز عکس های خوبی ثبت کنید. این دوربین می تواند با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلم برداری 4K کند. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در بالای ال سی دی و داخل یک حفره ی کوچک قرار گرفته است.

قسمت جلویی این گوشی نمایشگر 6.5 اینچی با پنل LTPS IPS LCD قرار گرفته است. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی هوآوی P40 lite 5G حدود 102 سانتی متر مربع است و حدود 83 درصد قسمت جلویی را به خود اختصاص داده است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به تراکم پیکسلی 405 و رزولوشن تصویر 1080 در 2400 اشاره کرد. سنسور اثر انگشت نیز زیر ال سی دی قرار گرفته است. انرژی مورد نیاز این اسمارتفون را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی هوآوی P40 lite 5G با استفاده از فست شارژ 40 واتی در مدت زمان 30 دقیقه حدود 70 درصد شارژ می شود. از این دستگاه می توانید به عنوان یک پاور بانک هم استفاده کنید و دستگاه های الکترونیکی دیگر را شارژ کنید.

تعمیر گوشی هوآوی P40 lite 5G

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی هوآوی P40 lite 5G و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی هوآوی P40 lite 5G قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی هوآوی پی 40 لایت 5G

امکان خرید قطعات هوآوی P40 elit 5G به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی هوآوی P40 لایت 5G روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.