هیچ محصولی یافت نشد.

هوآوی تمام نبوغ و نوآوری خود را در تولید گوشی های سری P40 به کار گرفته و جدید ترین پرچمداران خود را با بهترین تکنولوژی ها روانه ی بازار کرده است. گوشی هوآوی P40 Pro در مارچ سال 2020 به بازار معرفی شده است. در این گوشی، اندروید نسخه ی 10 و رابط کاربری شخصی EMUI 10.1 هوآوی نصب شده است. برنامه Google Play Services به طور پیش فرض روی تمام گوشی های اندرویدی نصب و قابل اجرا است، اما این گوشی از سرویس گوگل پشتیبانی نمی کند. در این گوشی از فروشگاه نرم افزار هوآوی استفاده شده است که بسیار هم غنی است.

آخرین چیپست Kirin 990 در این گوشی به کار گرفته شده و پردازنده ی مرکزی را Octa-core 8 هسته ای تشکیل می دهد. این هسته ها شامل 2×2.86 GHz Cortex-A76 و 2×2.36 GHz Cortex-A76 و 4 هسته ی 1.95 GHz Cortex-A55 می شود. این گوشی از رم 8 گیگابایتی با حافظه ی داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی بهره می برد و در بازار نیز موجود است. این موبایل به تکنولوژی Wi-Fi 6 دسترسی دارد و به یک GPS دو فرکانسی مجهز شده که می تواند در چند ثانیه موقعیت شما را در فضاهای بسته هم تشخیص دهد. وزن تقریبی آن حدود 209 گرم است که دلیل آن استفاده از شیشه در بدنه و ماژول بزرگ و حجیم دوربین می باشد.

فریم فلزی و گلس شیشه ای که روی درب پشت گوشی هوآوی P40 Pro قرار گرفته توانسته جلوه ی ویژه ای را به این گوشی بدهد. روی درب پشت ماژول مستطیلی شکلی قرار گرفته و داخل آن دوربین چهارگانه قرار گرفته است. هوآوی برای دوربین این گوشی سنگ تمام گذاشته است و یکی از این دوربین ها از زوم اوپتیکال 5 برابری بهره می برد. این دوربین ها به ترتیب 50 ، 12 و 40 مگاپیکسلی هستند که می توانند تصاویر حرفه ای را ثبت کنند. در این گوشی از یک سنسور مجزای تشخیص حرارت رنگ استفاده تا ترکیب پیکسلی RYYB موجب بزرگنمایی رنگ های گرم نشود. مهم ترین ویژگی دوربین گوشی هوآوی P40 Pro، سنسور دوربین 1/1.28 را تشکیل می دهد که بزرگترین سنسور دوربین به کار رفته در گوشی های مدرن است.

گوشی-هواوی-P40-Pro

در قسمت جلویی گوشی پی 40 پرو نمایشگر 6.58 اینچی با تراکم پیکسلی 441 قرار گرفته است. این نمایشگر بسیار خاص و زیبا به نظر می رسد که در هر چهار طرف خمیدگی دارد. این خمیدگی در لبه ی بالا و پایین بسیار جزئی است و بیشتر آن در لبه های اطراف دیده می شود. در بالای تاچ و ال سی دی هوآوی P40 Pro بریدگی بیضی مانندی طراحی شده و دوربین دوگانه درون آن جای گرفته است. این دوربین سلفی دارای سنسور تشخیص عمق برای تصاویر پرتره، قابلیت فوکوس اتوماتیک و فیلم برداری 4k می باشد. انرژی مورد نیاز این دستگاه را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4200 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی هوآوی P40 Pro با کمک فست شارژ 40 واتی به صورت بی سیم و با سیم شارژ می شود.

تعمیر گوشی هوآوی P40 Pro

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی هوآوی P40 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی هوآوی P40 Pro قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی هوآوی پی 40 پرو

امکان خرید قطعات هوآوی P40 Pro به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات هوآوی P40 Pro روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.