هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی هوآوی P40 در مارچ 2020 به بازار معرفی شده است. خانواده ی P40 دارای سه عضو P40 ،P40 Pro و P40 Pro Plus می باشد. این گوشی پرچمدار به تراشه جدید HiSilicon Kirin 990 5G مجهز شده و از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی می کند. این تراشه برای بهینه سازی تلفن جهت تخلیه انرژی کم عملکرد خوبی دارد. این پردازنده ی 8 هسته ای از دو هسته ی 2.86 GHz Cortex-A76، و 2 هسته ی 2.36 GHz Cortex-A76 و 4 هسته ی 1.95 GHz Cortex-A55تشکیل شده است. دارای رم 8 یا 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت می باشد. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این گوشی Android 10 به همراه رابط کاربری EMUI 10.1 است. برنامه Google Play Services به طور پیش فرض روی تمام گوشی های اندرویدی نصب و قابل اجرا است، اما این گوشی از سرویس گوگل پشتیبانی نمی کند.

پنل پشتی گوشی پی 40 از شیشه ساخته شده و از استاندارد مقاومت IP53 در برابر آب و گرد و غبار بهره می برد. روی درب پشت ماژول مستطیلی شکل دیده می شود و درون آن دوربین سه گانه به همراه فلش LED قرار گرفته است. این ماژول کمی بیرون زدگی دارد و به راحتی روی سطح صاف قرار نمی گیرد. دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم f/1.9 و با طراحی سفارشی می باشد. دوربین جلو گوشی هوآوی P40 از فیلتر RYYB (قرمز، زرد ،آبی) استفاده می کند که در نتیجه با افزایش حساسیت به نور، عملکرد کم‌ نور بهتری دارد. لنز های دیگر به ترتیب 8 و 16 مگاپیکسلی هستند که اولترا واید انگل، تله فوتو با گشودگی f/2.4 ، بزرگ‌نمایی اپتیکال تا 3 برابر را تشکیل می دهند. روی لبه ی سمت راست گوشی مانند طراحی های گذشته دکمه پاور و دکمه ولوم گوشی جای گرفته است.

تاچ و ال سی دی گوشی هوآوی P40 از چهار طرف دارای لبه های خمیده ای بوده که به سمت قاب گوشی انحنا دارند. بریدگی در بالای ال سی دی وجود ندارد و دوربین سلفی ها داخل یک حفره ی کپسولی قرار گرفته اند. نمایشگر این گوشی با قطر 6.1 اینچ حدود 86.3 درصد قسمت جلویی را به خود اختصاص داده است. مساحت این نمایشگر 91.3 سانتی متر مربع است و رزولوشن تصویر آن برابر 2340 در 1080 است. انرژی مورد نیاز این گوشی را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3800 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی هوآوی P40 با کمک فست شارژ 22.5 واتی و در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود. این باتری به صورت Non-removable در داخل دستگاه جای گرفته و قابل جابه جایی توسط کاربر نیست.

تعمیر گوشی هوآوی P40

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی هوآوی P40 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی هوآوی P40 قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی هوآوی پی 40

امکان خرید قطعات هوآوی P40 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات هوآوی P40 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.