هیچ محصولی یافت نشد.

هواوی پس از معرفی گوشی پی 40 لایت در مارس سال 2020 سری جدیدی از این گوشی را با نام گوشی هواوی P40 lite E را برای کاربران رونمایی کرد. جنس بدنه‌ی این گوشی از شیشه و پلاستیک است که همین امر باعث شده تا از وزن سبک 176 گرم بهره‌مند شود. این دستگاه به کاربران امکان استفاده ار دو سیم کارت را به طور همزمان فراهم می‌کند و در صورت لزوم می‌توانند کارت حافظه را جایگزین سیم کارت دوم نمایند. ال سی دی گوشی هواوی P40 lite E با اندازه‌ی 6.39 اینچ به طور تقریبی 82 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 720 در 1560 پیکسل و تراکم پیکسلی 269 پیکسل بر اینچ خواهند بود که این در مقایسه با سری قبلی خود کمی ضعیف‌تر عمل کرده است. حافظه‌ی پیش فرض این دستگاه از ظرفیت 64 گیگابایت با 4 گیگابایت رم بهره برده است که امکان افزایش ان با استفاده از کارت حافظه برای کاربران مقدور می‌باشد.

دوربین اصلی گوشی هواوی پی 40 لایت ایی از سه سنسور 48، 8 و 2 مگاپیکسلی با دیافراگم‌های مختلف برخوردار می‌باشد و قابلیت عکاسی در محیط‌های تاریک و با نور کم را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین گوشی قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را نیز دارد. دوربین سلفی این دستگاه نیز مجهز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی است که از ثبت تصاویر در حالت HDR پشتیبانی می‌کند. انرژی این فبلت بزرگ توسط یک باتری لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپری تامین می‌گردد که توسط یک شارژر 10 واتی شارژ می‌شود.

تعمیر گوشی هواوی P40 lite E

قطعات گوشی هواوی P40 lite E بسته به میزان آسیبی که به آن ها وارد شده امکان تعمیر و یا تعویض وجود دارد. شما می‌توانید گوشی آسیب دیده‌ی خود را برای عیب یابی و تعمیر به تعمیرکاران ما بسپارید. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر شرکت می‌شوند. تعمیرات در این مجموعه با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز و به دست افراد متخصص انجام می‌شود. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعمیر گوشی هواوی P40 lite E و انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات گوشی هواوی پی 40 لایت ایی در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی هواوی P40 lite E

قطعات تعمیرات موبایل یکی از فاکتورهای مهمی است که تعمیرکاران از آن‎‌ها جهت تعمیر و یا تعویض قطعات معیوب کاربران استفاده می‌کنند. به دلیل اهمیت بالای قطعات لازم است تعمیرکاران در حین خرید قطعات گوشی هواوی پی 40 لایت ایی و سایر قطعات به اصل و اورجینال بودن آن‌ها دقت نمایند. استفاده از قطعات اورجینال باعث می‌شود تا رضایت مشتریان جلب شده و همچنین منجر به گسترش کسب و کار تعمیرکاران خواهد شد. خوشبختانه این مرکز با چندین سال سابقه انواع قطعات گوشی‌های هوشمند را به صورت اورجینال و با کیفیت اصل در اختیار کاربران قرار می‌دهد لذا می‌توانید با مراجعه به این مرکز جهت خرید اقدام نمایید. جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی پی 40 لایت ایی لازم است با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.