هیچ محصولی یافت نشد.

هوآوی گوشی های ارزان قیمت Y6p و Y5p را در می سال 2020 به بازار معرفی کرده است. قلب تپنده ی هوآوی Y6p را تراشه Helio P22 مدیاتک تشکیل می دهد. در کنار پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320، پردازنده ی 8 هسته ای شامل چهار هسته‌ی 2.0 گیگاهرتز Cortex-A53 و چهار هسته‌ی 1.5 گیگاهرتز Cortex-A53 قرار گرفته اند. این گوشی در دو نسخه با رم 3 یا 4 و حافظه ی داخلی 32 یا 64 گیگابایت به بازار عرضه شده است. مقدار رمی که برای این گوشی در نظر گرفته شده برای بازی های نیمه سنگین و معمولی مناسب است و نمی توان انتظار زیادی از آن داشت.

انرژی مورد نیاز این دستگاه برای روشن شدن بر عهده ی باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر است. باتری های لیتیوم پلیمری بسیار سبک هستند و اغلب در گوشی هایی مورد استفاده قرار می گیرند که با ظرافت هستند. باتری گوشی هوآوی Y6p با استفاده از شارژر معمولی 10 واتی شارژ می شود و به تکنولوژی شارژ Reverse مجهز شده است. در قسمت جلویی این گوشی نمایشگری از نوع IPS LCD قرار گرفته است که می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی هوآوی Y6p حدود 95 سانتی متر مربع است و 81 درصد قسمت جلویی گوشی را پوشانده است. در بالای نمایشگر بریدگی منحنی شکلی طراحی شده و داخل آن دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با لنز wide قرار گرفته است. این دوربین قابلیت فیلم برداری با کیفیت 1080 و سرعت 30 فریم در ثانیه را دارا می باشد.

درب پشت گوشی هوآوی Y6p  و فریم از پلاستیک ساخته شده است و میزبان دوربین اصلی سه گانه، اسکنر اثر انگشت می باشد. تامین امنیت اطلاعات داخلی گوشی بر عهده ی اسکنر انگشتی است که روی درب پشت قرار گرفته و دسترسی آسانی دارد. دوربین اصلی هوآوی Y6p را سنسور 13 مگاپیکسلی تشکیل می دهد که دارای لنز واید، فوکوس خودکار با تشخیص فاز می باشد. دیگر دوربین ها با لنز 5 و 25 مگاپیکسلی می تواند تصاویر فوق‌ عریض و یا با عمق زیاد ثبت کنند. این گوشی در سه رنگ مشکی، سبز، بنفش به بازار عرضه می شود. وزن تقریبی دستگاه 185 گرم است و این افزایش وزن به دلیل بهره بردن از باتری با ظرفیت زیاد است.

تعمیر گوشی هوآوی Y6p

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی هوآوی Y6p و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی هوآوی Y6p قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی هوآوی وای 6 پی

امکان خرید قطعات گوشی هوآوی Y6p به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی هوآوی Y6p روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.