هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی هواوی Y7p یکی از جدیدترین محصولات کمپانی هواوی است که در فوریه سال 2020 در کشور تایلند معرفی شد. هواوی در ساخت این گوشی از ترکیب شیشه و پلاستیک بهره برده است که در وزن 176 گرمی این دستگاه تاثیر گذاشته است. این دستگاه از قابلیت‌هایی همچون امکان استفاده از دو سیم کارت به طور همزمان٬ سنسور اثر انگشت٬ سنسور مجاورت٬ جک 3.5 میلی‌متری٬ سیستم عامل  اندروید 9.0 و غیره پشتیبانی می کند. این دستگاه جهت امور پردازشی خود از پردازنده 8 هسته‌ای بهره برده است که به دو پردازنده‌ی 4 هسته‌ای تقسیم می‌شوند. ال سی دی هواوی وای 7 پی قرار گرفته بر روی پنل جلویی این دستگاه با اندازه‌ی 6.39 اینچی٬ نظر کاربران علاقه‌مند به نمایشگرهای بزرگ را به خود جلب خواهد کرد. حافظه‌ی داخلی پیش فرض این گوشی 64 گیگابایت با رم 4 گیگابایتی تعبیه شده است که امکان افزایش ظرفیت آن با استفاده از کارت حافظه امکان پذیر می باشد.

دوربین اصلی گوشی هواوی Y7p به طور عمودی در پنل پشتی گوشی قرار گرفته است که از سه لنز جداگانه با سنسورهای ٬48 8 و 2 مگاپیکسلی به ترتیب با دهانه دیافراگم f/1.8٬f/2.4 و f/2.4 طراحی شده است. این دوربین تصاویر بسیار فوق‌العاده و با کیفیتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد و ضبط ویدئو در آن با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه صورت می گیرد. دوربین سلفی این دستگاه در حاشیه‌ی بالای صفحه نمایش با لنز 8 مگاپیکسل نیز تصاویر خوبی را به ثبت می رساند. انرژی مصرفی این دستگاه توسط یک باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری 4000 میلی‌آمپری انجام می‌شود.

تعمیر گوشی هواوی Y7p

گوشی‌های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده‌اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می توانید تعمیر گوشی هواوی Y7p را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می‌گیرد و هزینه‌ی تعمیر هواوی Y7p به مشتری اعلام می‌شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست‌های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات هواوی Y7p موجود است و تعمیرکاران ما می‌توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

 خرید قطعات گوشی هواوی Y7p

مرکز تعمیرات موبایل 118 با رعایت اصول مشتری مداری و برخورداری از مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی جهت ارائه فروش و تعمیر و تعویض قطعات دستگاه‌های هوشمند در خدمت مشتریان عزیز می باشد. تمامی قطعات گوشی‌های هوشمند به همراه ابزارآلات مربوط به تعمیر موبایل در این مجموعه به صورت اورجینال و با قیمت مناسب به تعمیرکاران و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند ارائه می‌شود. تعمیرکارانی که تمایل به خرید قطعات گوشی هواوی  Y7p دارند می توانند به دو صورت حضوری و یا آنلاین اقدام نمایند. خرید آنلاین در سایت مرکز با ثبت سفارش قطعات مورد نیاز و افزودن آن‌ها به سبد خرید توسط مشتریان صورت می‌پذیرد و پس از مدت معلوم محصولات به دست آن‌ها خواهد رسید.  قیمت قطعات و ابزارآلات در سایت مرکز به دلیل نوسانات ارزی درج نشده است لذا می‌توانید با تماس با کارشناسان واحد فروش از قیمت قطعات گوشی هواوی وای 7 پی اطلاعات لازم را کسب نمایید.