هیچ محصولی یافت نشد.

تعمیر One Plus 9 Pro

گوشی One Plus 9 Pro شما از گوشی‌های رده بالا شرکت وان پلاس است که سعی کرده در ساخت آن از قطعاتی باکیفیت استفاده نماید. هم چنین قابلیت‌های نرم افزاری آن هم در سطحی بالا قرار داشته و از این نظر هم در سطح گوشی‌های خوب برندهای معروف قرار می‌گیرد. با این حال، امکان آسیب دیدگی آن هم در اثر عوامل مختلف وجود دارد. افتادن گوشی از دست شما، برخورد با سطوح سخت و نوک‌تیز و نفوذ آب به گوشی از رایج‌ترین دلایلی هستند که باعث خرابی آن می‌شوند. در این مواقع باید به فکر مراجعه به مجموعه‌هایی باشید که کار تعمیر گوشی وان پلاس 9 پرو را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. چرا که گوشی One Plus 9 Pro شما از ظرافت بالایی برخوردار بوده و هر گونه بی‌دقتی در حین تعمیر، می‌تواند باعث ایجاد ایراد در قسمت‌های دیگر آن شود. ما در مجموعه تعمیرات 118 با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته و هم چنین برخورداری از نیروهای متخصص و باتجربه، کار تعمیر گوشی شما را با کیفتی مناسب انجام می‌دهیم. پس اگر گوشی‌تان از هر نظر دچار ایراد و مشکل شده است، وقت را از دست نداده و آن را به صورت حضوری یا با استفاده از پست برای ما ارسال کنید.

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی وان پلاس 9 Pro

به طور کلی می توان آسیب‌های گوشی وان پلاس 9 پرو را در دوسته قرار داد؛ یکی مشکلات و خرابی‌های قطعات سخت افزاری و دیگر ایرادات نرم افزاری آن هستند. مشکلات نرم افزاری گوشی شما در بیش‌تر موارد از طریق نفوذ برخی بدافزارها به گوشی یا استفاده نادرست و تحت فشار از آن به وجود می‌آیند. در این گونه موارد باید به افراد یا موسسه‌هایی مراجعه کنید که از دانش کافی در این زمینه برخوردار باشند؛ تا مشکل گوشی‌تان را در کم‌ترین زمان ممکن برطرف نمایند. آسیب‌های نرم افزاری به طور معمول نسبت به خرابی‌های سخت افزاری نیاز به هزینه و زمان کم‌تری برای برطرف شدن خواهند داشت؛ این موضوع هم به این دلیل است که در بیش‌تر موارد برای برطرف کردن آسیب‌های سخت افزاری نیاز به تعویض برخی قطعات وان پلاس 9Pro وجود دارد. البته برای رفع این مشکلات هم چنین نیاز به مهارت و تخصص بالایی هم وجود دارد. اکنون به تعدادی از مهم‌ترین آسیب دیدگی‌های سخت افزاری خواهیم پرداخت تا در صورت مواجه شدن با آن‌ها، بتوانید بهترین عملکرد ممکن را داشته باشید.

آسیب دیدن تاچ و ال سی دی گوشی وان پلاس 9 پرو

صفحه نمایش گوشی وان پلاس شما از نوع LTPO Fluid2 AMOLED است که تصاویر را با کیفیت بالایی برای شما پخش می‌کند. سایز تاچ و ال سی دی این گوشی 6.7 اینچ بوده و مساحت صفحه آن 108.4 سانتی متر مربع است. رزولوشن و وضوح تصویر گوشیOne Plus 9 Pro برابر با 1440 در 3216 پیکسل بوده و نسبت ابعاد تصویر در آن 20:9 است. هم چنین بر روی ال سی دی این گوشی از لایه محافظ Corning Gorilla Glass 5 استفاده شده است تا صفحه نمایش آن را در برابر ضربات شدید و فشارهای اعمالی مصون نگه دارد. اگر چه این گلس از جنس شیشه مقاوم می‌باشد، ولی باز هم نمی‌تواند در برابر ضربات محکم و فشارهای زیاد مقاومت کند و ممکن است دچار شکستگی شود. در این موارد معمولا تاچ و ال سی دی گوشی One Plus 9 Pro هم دچار آسیب و شکستگی خواهد شد. از آن جایی که ال سی دی وان پلاس 9 پرو به ندرت قابل تعمیر هستند، با آسیب دیدن آن‌ها باید به فکر تعویض صفحه نمایش باشید. البته دقت کنید که برای این کار به جاهایی مراجعه کنید که از کیفیت کار آن‌ها اطمینان داشته باشید.

خرابی باتری گوشی وان پلاس One Plus 9 Pro

باتری گوشی وان پلاس 9 پرو شما از نوع لیتیوم پلیمری بوده و دارای ظرفیت 4500 میلی آمپر است. این باتری هم چنین از قابلیت شارژ سریع 65 واتی برخوردار است که باعث می‌شود 100 درصد شارژ آن تنها در مدت زمان 29 دقیقه انجام شود. البته این باتری هم مانند سایر قطعات گوشی یک کالای مصرفی بوده و پس از مدتی که از آن استفاده می‌کنید، کارایی آن کاهش پیدا می‌کند. در این مواقع به طور معمول علائمی در باتری شما ظاهر می‌شوند که نشان از خرابی باتری دارند. رایج‌ترین این علائم شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. گوشی شما با جدا کردن آن از شارژر خاموش می‌شود.
  2. شارژ در زمانی سریع تخلیه می‌شود.
  3. ممکن است باتری وان پلاس 9Pro باد کرده و متورم شود.
  4. زمان شارژ گوشی طولانی شده و ممکن است چندیدن ساعت طول بکشد.

با مشاهده این موارد باید جهت تعویض باتری گوشی One Plus 9 Pro خود اقدام کنید. البته با توجه به این که باتری گوشی شما قابل جدا شدن نیست، خودتان قادر به خارج کردن آن نیستید؛ باید برای این کار به مجموعه‌هایی مراجعه کنید که از ابزار و تخصص لازم جهت این کار برخوردار باشند.

آسیب دیدن هارد پروگرم شده گوشی وان پلاس 9 Pro

از دیگر قطعات گوشی شما که امکان آسیب دیدگی آن وجود دارد، هارد آن می‌باشد. هارد پروگرم شده 9Pro در دو ظرفیت 128 و 256 گیگا بایتی بر روی گوشی شما قرار می‌گیرد که امکان پشتیبانی از رم 8 و 12 گیگی را دارد. افراد با توجه به هزینه‌ای که برای خرید گوشی در نظر گرفته‌اند و حافظه مورد نیاز خود، می‌توانند گوشی با هر کدام از این هارها را انتخاب نمایند. اگر چه هارد پروگرم شده بر روی گوشی وان پلاس 9 Pro شما دارای کیفیت مناسبی است، ولی امکان آسیب دیدگی آن هم در اثر برخی اقدامت نادرست وجود دارد. اجرای بازی‌های سنگین بر روی گوشی و استفاده از شارژرهای تقلبی و فیک، از مهم‌ترین دلایلی هستند که می‌توانند باعث خرابی هارد شما شوند. زمانی که هارد گوشی وان پلاس شما دچار ایراد و خرابی می‌شود، نشانه‌هایی در گوشی ظاهر می‌شوند که به محض دیدن آن‌ها، باید جهت تعمیر هارد اقدام کنید. پاک شدن خود به خود برخی برنامه‌ها و اطلاعات، تغییر آیکون بعضی نرم افزارها و ایجاد اختلال در گوشی یا هنگ کردن آن، از مهم‌ترین این نشانه‌ها هستند.

تعویض قطعات گوشی One Plus 9 Pro

تعویض قطعات گوشی oneplus 9 pro

در صورتی که گوشی وان پلاس شما از نظر نرم افزاری یا از لحاظ قطعات سخت افزاری دچار ایراد و خرابی شده است، باید جهت تعمیرات آن به مراکزی معتبر مراجعه نمایید. زیرا کار تعمیر گوشی One Plus 9 Pro بسیار حساس و پیچیده بوده و نیاز به دقت بالایی دارد. ما در مجموعه تعمیرات 118 با برخورداری از متخصصان حرفه‌ای هم در زمینه نرم افزار و هم در زمینه سخت افزار، کار تعمیر گوشی شما را به خوبی انجام می‌دهیم. پس اگر گوشی شما در در هر یک از این زمینه‌ها دچار مشکل شده است، وقت را از دست ندهید و هر چه سریع‌تر آن را برای ما بفرستید.

خرید قطعات گوشی One Plus 9 Pro

اگر شما هم مانند بسیاری از کاربران تصمیم به خرید قطعات گوشی وان پلاس 9 پرو را دارید، اما نگران اصل و مناسب بودن قطعات خریداری شده هستید، دیگر نگران نباشید. ما در مرکز تعمیرات 118 با سابقه‌ای بالا در زمینه ارائه انواع قطعات گوشی‌های موبایل، کار عرضه قطعات گوشی وان پلاس تعویض قطعات گوشی 9 Pro شما را هم به صورت کاملا اورجینال انجام می‌دهیم. شما عزیزان می‌توانید از سراسر کشور، قطعات مورد نیاز خود را از طریق سایت یا تلفن ما با خیالی راحت سفارش داده و آن‌ها را درب منزل تحویل بگیرید. البته این امکان هم برای شما وجود دارد که به صورت حضوری به مجموعه ما مراجعه کرده و این قطعات را تحویل بگیرید.