تعمیرات تخصصی گوشی شیائومی

برند شیائومی از برندهای پیشرو در زمینه تولید گجت‌های هوشمند است. برند شیائومی با اینکه قدمت بسیار کمتری نسبت به رقبایش دارد ولی به خوبی توانسته است در بازار‌ گوشی‌های هوشمند جا باز کند. یکی از مهم‌ترین مشخصه‌ گوشی‌های تولیدی این برند کیفیت بسیار بالا آنهاست. این کیفیت در کنار قیمت مناسب توانسته است مشتریان بسیار زیادی را از سرتاسر جهان برای این غول چینی فراهم کند. خوشبختانه این برند وارد بازار کشور ما نیز شده است. اسمارت فون‌هایی که وس این برند ساخته می‌شوند مانند بقیه دستگاه‌ها، آسیب پذیر هستد. امکان تعمیر گوشی و تعویض قطعات گوشی شیائومی وجود دارد. در نتیجه اگر گوشی شیائومی شما آسیب دیده است نباید نگران شوید. امکان برطرف شدن تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل Xiaomi وجود دارد. آسیب دیدگی جز جدایی ناپذیر گوشی‌های هوشمند است. نباید از بروز خرابی در گوشی خود متعجب شوید. هر مشکلی، دارای علائم و دلایلی است. مجموعه تعمیرات 118 در خدمت شماست تا انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شما را به طور کامل برطرف کند. اگر گوشی شیائومی شما آسیب دیده است تنها کافی آنرا به مجموعه ارسال کنید. مرکز ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

تعمیرات تخصصی گوشی شیائومی

تعمیرات تخصصی موبایل شیائومی نسبت به سایر برند‌ها پیچیده‌تر است. به چند دلیل می‌‌توان این حرف را توجیه کرد. اولین دلیل به قدمت این برند بر می‌گردد. از آنجایی که این برند قدمت کمی دارد در نتیجه تعمیرکاران کمی با تمام مشکلات سخت افزاری این گوشی آشنایی کافی و کامل را دارند. نباید به هر تعمیرکاری اعتماد کنید. مراکز معتبر و مفید در اولویت است. دومین دلیل تنوع بی نظیر محصولات این برند است. تنوع گوشی‌های تولیدی این کمپانی بسیار زیاد است و کمتر تعمیرکاری را می‌توانید پیدا کتید تا با تمام مشکلات فنی این گوشی آشنایی داشته باشد. خوشبختانه تمامی این مسائل در مجموعه تعمیرات 118 پوشش داده شده است. از سوی دیگر تعمیرات تخصصی موبایل شیائومی به دو دسته اصلی سخت افزار و نرم افزار تقسیم می‌شود. در بخش سخت افزار تعمیر انواع قطعات اسمارت‌فون‌های شیائومی مورد توجه است. قطعاتی نظیر باتری، تاچ و ال سی دی، فلت مادربورد، سوکت شارژ، آی سی شارژر و … . در دسته نرم افزار مشکلات نرم افزاری شیائومی نظیر هنگ کردن، مشکلات بوت گوشی و … مورد بررسی قرار می‌گیرد. خبر خوبی برای شما داریم. اصلا نگران مشکلات خود نباشید. انواع تعمیرات تخصصی گوشی‌ شیائومی را به مجموعه ما بسپارید. تا لحظه‌ای که این مشکل به طور کامل برطرف شود در کنار شما هستیم. بنابراین هیچگونه نگرانی به دل خود راه ندهید. مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی شیائومی در ادامه به طور کامل پوشش داده شده است.

  1. تعمیرات سخت افزاری گوشی‌های شیائومی

پیشتر اشاره کردیم که تعمیرات سخت افزاری به تعمیر انواع قطعات گوشی بر می‌گردد. تعمیر قطعات گوشی نیازمند دو عامل کلیدی و بسیار مهم است. عامل اول دانش فنی فرد تعمیر کار گوشی است. عامل دوم نیز تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز برای انجام تعمیرات  است. به نوعی می‌توان گفت این دو عامل مکمل یکدیگرند و هر یک به تنهایی کارایی خاصی ندارند. اگر دانش فنی و شناخت کافی از قطعه وجود نداشته باشد قطعا مشکل شما برطرف نمی‌شود. البته افرادی دیده شده‌اند که اسم خود را تعمیرکار گذاشته اند ولی از پس برطرف کردن ساده ترین مشکلات هم بر نمی‌آیند. این افراد نه تنها مشکل شما را برطرف نمی‌کنند بلکه مشکلات دیگری را نیز به مشکل قبلی اضافه می‌کنند. تعمیرات 118 با مشاهده چنین مشکلاتی آماده است تا تعمیرات سخت افزاری اسمارت فون‌های شیائومی را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

     2.تعمیرات نرم افزاری موبایل Xiaomi

ممکن است مشکلی که شما در حال حاضر با آن روبرو هستید از نرم افزار گوشی باشید ولی شما از آن بی خبر باشید. مشکلات نرم افزاری گوشی شیائومی عمدتا با هزینه‌ بسیار کمتری نسبت به تعمیرات سخت افزاری برطرف می‌شوند. احتمالا با شنیدن این خبر خوشحال شده باشید. مهم ترین مشکلات نرم افزاری عبارتند از : کم شدن سرعت گوشی، پر شدن فضای ذخیره سازی، بیرون انداخته شدن از برنامه‌ها و بازی‌ها(اصطلاحا کرش کردن آنها)، دانلود نشدن برنامه ها و … . این مشکلات به همراه سایر مشکلات در ادامه به طور مفصل تر توضیح داده شده است. اصلا نگران نشوید. ابزار‌هایی زیادی نیز برای برطرف کردن مشکلات نرم افزاری وجود دارد که مجموعه ما مهیاست.

 

مراحل تعمیر گوشی در تعمیرات 118

چرا تعمیرات 118؟

سوال خوبی مطرح شده است. چرا  مجموعه تعمیرات 118؟ مگر لزومی دارد که ما از بین چندین مرکز تعمیرات موبایل Xiaomi به این مرکز مراجعه کنیم؟ در ابتدا باید به شما بگوییم که در مجموعه‌ ما تمامی قطعات و خدمات دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر هستند. این ضمانت هم در مورد قطعات و هم تعمیرات صادق است. یعنی پس از تعمیر به شما عزیزان مهلت تست داده می‌شود. در این مدت اگر گوشی شما دوباره مشکل پیدا کنید می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی گوشی را به مجموعه ارسال کنید تا مورد بررسی مجدد قرار بگیرد. این مورد در مورد قطعات نیز صدق می‌کند. کمتر مجموعه‌ای را می‌توانید پیدا کنید که این‌گونه گارانتی و خدماتی را به مشتریانش ارائه بدهد. مورد بعدی امکانات مجموعه تعمیرات 118 است. مجموعه ما چه از نظر نیروی انسانی و چه از نظر تجهیزات بسیار کارآمد است. تعمیرکاران ما به پشتوانه فعالیت چندین ساله در این حیطه تجربیات بسیار زیادی را کسب کرده‌‌اند و آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز هستند. از نظر تجهیزات نیز مجموعه ما یکی از با امکانات ترین مجموعه‌های تعمیرات موبایل به حساب می‌آید. جدیدترین تجهیزات در مجموعه ما آماده و حاضر است. هدف از ایجاد مجموعه تعمیرات موبایل 118 برطرف کردن هرگونه مشکل در حوزه گجت‌های هوشمند  مانند تعمیر گوشی شیائومی است. ما بر این باوریم که هیچ مشکلی بدون دلیل نیست و قابل برطرف شدن است. هدف نهایی ما کسب رضایت حداکثری شما عزیزان است. مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی‌های شیائومی شما هر چه باشد در مجموعه ما قابل برطرف شدن است. نگران چیزی نباشید و هم اکنون گوشی خود را به مرکز ارسال نمایید.

 

ارسال درخواست تعمیر گوشی شیائومی

 

آسیب دیدگی های رایج سخت افزار گوشی شیائومی

سخت افزار گوشی‌های هوشمند از قطعات بسیار زیادی به وجود آمده است. این قطعات هر کدام علائم و دلایل خرابی منحصر به فردی دارند. نیاز است که شما عزیزان با این مشکلات آشنا شوید. به همین بهانه شایع ترین مشکلات سخت افزاری گوشی‌های برند Xiaomi را در ادامه به طور کامل مورد پوشش قرار داده‌ایم. در صورتی‌که با هر یک از این مشکلات دسته و پنجه نرم می‌کنید با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید. رایج ترین مشکلات سخت افزاری شیائومی در ادامه آورده شده است.

تمام شدن عمر باتری موبایل شیائومی

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند از آن گلایه می‌کنند مسئله‌ خرابی باتری گوشی شیائومی و مشکلات ناشی از آن است. ما به این دسته از عزیزان می‌گوییم که خرابی باتری موضوعی کاملا طبیعی و رایج است. اگر باتری گوشی خراب نشود باید شک کنید. شاید برای شما سوال پیش آمده است که منظور از این حرف چیست؟ باتری یک قطعه‌ شیمیایی و مصرفی است. یعنی پس از اینکه مدتی از آن استفاده کردید خراب می‌شود. این مدت در حدود دو سال است. یعنی پس از گذشت دو سال از خرید باتری و استفاده از آن باتری به طور خودکار تضعیف می‌شود. در واقع عمر مفید هر باتری در حدود دو سال است. چه بخواهید و چه نخواهید بعد از این مدت باتری گوشی شما آن کارکرد و عملکرد گذشته را ارائه نمی‌دهد و علائم ضعف کم کم آشکار می‌شود. علائمی بسیار واضح نظیر : زود تمام شدن شارژ گوشی یا افزایش زمان شارژ کامل باتری نسبت به گذشته. تنها راه برطرف کردن این مشکل تعویض باتری است. تعویض باتری در مجموعه‌ تعمیرات 118 قابل انجام است. از آنجایی که اکثر باتری گوشی‌های هوشمند غیر قابل جدایی‌اند در نتیجه نیاز به تجهیزات و دستگاه‌های مخصوصی برای تعویض باتری شیائومی است. زیرا باتری به بدنه گوشی چسبیده است و مانند باتری‌های جدا شدنی نیست. نگران نباشید. این مشکل به طور کامل قابل برطرف شدن است.

شکستگی ال سی دی موبایل Xiaomi

آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی یکی دیگر از مشکلات سخت افزاری است. تاچ و ال سی دی قطعات بسیار حساسی هستند که ممکن است با کوچکترین غفلتی آسیب ببینند. در داخل پنل تاچ و ال سی، یک لایه الکترود شفاف در بالای یک لایه شیشه‌ای قرار گرفته است که توسط یک پوشش محافظ پوشانده شده است. ولتاژ الکتریکی به الکترودهای مستقر در چهار گوشه بستر شیشه اعمال می‌شود و یک میدان الکتریکی کم ولتاژ را در کل صفحه ایجاد می‌کند. مختصات موقعیتی شما آنرا لمس می‌کنید با اندازه گیری تغییرات حاصل در ظرفیت الکترواستاتیک در چهار گوشه صفحه مشخص می‌شود. تعویض تاچ و ال سی دی گوشی‌های شیائومی با قطعات اصل و اورجینال انجام می‌شود. در گوشی‌های هوشمند امروزی، تاچ و ال سی دی به هم پیوسته‌اند و غیر قابل جدایی‌‌اند. در نتیجه فرقی نمی‌کند که تاچ یا ال سی دی شیائومی شما آسیب دیده است. در هر صورت باید کل مجموعه‌ تاچ و ال سی دی تعویض شود. نگران مشکل خود نباشید و حل این مشکل را به ما بسپارید.

تعمیر موبایل شیائومی آبخورده

صدمات ناشی از آب می‌تواند مدارهای داخلی ظریف موجود در گوشی یا سایر گجت‌های هوشمند را با مشکلات قابل توجهی روبرو کند. آبخوردگی گوشی Xiaomi می‌تواند عملکرد گوشی را از کار بیندازد و باعث صدمات بسیار زیادی به گوشی و قطعات داخلی آن شود. آیا دستگاه شما به طور تصادفی خیس شده یا درون سطل پر از آب افتاده است؟ فرقی نمی‌کند گوشی شما چگونه خیس شده است. اکنون می‌توانید مراحل زیر را برای کم کردن صدمات ناشی از این موضوع انجام دهید. گوشی را سریعا از آب خارج کرده و باتری را از گوشی خارج کنید. البته اگر باتری قابل جدا شدن باشد. اکثر گوشی‌های هوشمند دارای یک نشانگر سفید در نزدیکی باتری هستند که اگر آب به دستگاه آسیب زده باشد به رنگ صورتی یا قرمز تغییر پیدا می‌کند. می‌توانید سعی کنید با فرو بردن گوشی شیائومی در یک کاسه برنج تمیز یا سایر مواد جاذب در طول شب، رطوبت حاصل از آبخوردگی را تا حد زیادی برطرف کنید. راه‌های دیگری نیز می‌توانید انجام دهید. این کارها عبارتند از:

  • سیم کارت، کارت حافظه و هر چیز دیگری را که ممکن است به دستگاه متصل باشد در بیاورید.
  • با حوله جاذب به آرامی شروع به خشک کردن گوشی کنید.

بعضی از کارها را نیز اصلا نباید در هنگام آبخوردگی گوشی‌های شیائومی انجام دهید. این کارها عبارتند از :

  • هیچ دکمه ای را فشار ندهید! این‌کار می‌تواند آب را بیشتر به مدارها وارد کند.
  • از سشوار برای خشک کردن گوشی به هیچ وجه استفاده نکنید. این امر می‌تواند آب را به تلفن وارد کند و آسیب بیشتری به گوشی وارد کند.
  • گوشی را بیش از حد جابجا نکنید. بهتر است تلفن را ثابت و بدون حرکت نگه دارید تا از پخش شدن آب در دستگاه جلوگیری شود.
  • خیلی زود گوشی را روشن نکنید. بهتر است قبل از روشن کردن تلفن خود، 24 ساعت صبر کنید.

اگر توصیه‌های بالا را امتحان کرده‌اید و گوشی شما هنوز با مشکل روبرو بود، اجازه دهید تلفن شما را بررسی کنیم. تکنسین‌های متخصص ما در مجموعه تمام تلاش خود را برای نجات گوشی شما از آب انجام خواهند داد.

مشکلات خاموش شدن گوشی شیائومی

یکی از مشکلاتی که بعضی از افراد با آن روبرو می‌شوند خاموشی ناگهانی و خود به خودی موبایل Xiaomi است. وضعیتی که بسیار نا امید کننده است و شما را از انجام کارهایتان باز می‌دارد. احتمال بسیار زیاد این مشکل از سخت افزار گوشی است ولی چند راهکار وجود دارد. می‌توانید این موارد را امتحان کنید.

  • تنظیم مجدد داخلی دستگاه: بله، اولین چیزی که باعث می‌شود گوشی شما به طور مداوم خاموش شود، تنظیم مجدد داخلی است. سیستم عامل اندروید ممکن است بعضاً برای بارگیری مجدد حافظه خود پس از مدت زمان طولانی خاموش شود و این طبیعی است، زیرا هیچ آسیبی به گوشی نمی‌رساند.
  • مصرف بالای CPU: پردازنده مرکزی تلفن شما قادر به اجرای تعداد زیادی برنامه در پس زمینه است. با این وجود، استفاده طولانی مدت از برنامه‌ای خاص، باعث استفاده جریان زیادی از پردازنده می‌شود و همین امر سبب می‌شود که گوشی خاموش شود. اگر اخیرا پس از نصب یک برنامه با این مشکل مواجه شده‌اید سریعا برنامه مورد نظر را از گوشی خود حذف کنید.

این مشکل هم در مجموعه تعمیرات 118 پوشش داده شده است و قابل جبران است.

مشکل آنتن اسمارت فون‌های شیائومی

اگر گوشی شما دچار عدم سرویس دهی و عدم نمایش نوار سیگنال شده یا اینکه قابلیت تماس از گوی گرفته شده است، می‌توان گفت که آنتن داخلی گوشی شما خراب شده است. برای مطمئن شدن می‌توانید با استفاده از گوشی دیگری از خدمات همان اپراتور تست بگیرید تا از خرابی آنتن مطمئن شوید. اگر با گوشی دوم هم دچار عدم سرویس دهی و عدم برقراری تماس شدید، احتمالا مشکل سخت افزاری وجود دارد و باید برطرف شود. ما آماده‌ایم تا این مشکل را برطرف کنیم.

مشکل شارژ نشدن موبایل شیائومی

دلایل مختلفی برای شارژ نشدن گوشی‌های شیائومی شما وجود دارد و بسیاری از آنها بدون هیچ‌گونه هزینه‌ اضافی برطرف می‌شوند. شایع ترین دلایل شارژ نشدن گوشی عبارتند از:

  • کابل، شارژر، سوکت یا آداپتور معیوب است
  • آلودگی یا خرابی سوکت شارژ
  • برنامه های شخص ثالث باعث این مشکل شده باشد
  • به روزرسانی نرم افزار باید انجام شود

یکی از شایع ترین دلایل عدم شارژ گوشی Xiaomi این است که سوکت شارژ به واسطه‌ی آلودگی یا گرد و غبار مشکل پیدا کرده باشد. کثیفی یا پرز می‌تواند در داخل سوکت شارژ جمع شده و از اتصال مناسب کابل شارژ با اتصالات داخلی از جمله سوکت شارژ جلوگیری کند. این مورد می‌تواند از شارژ صحیح گوشی شما جلوگیری کرده و یا به طور کلی مانع شارژ گوشی شود.

  • دستگاه خود را خاموش کنید.
  • به سمت سوکت شارژ نور بتابانید و به داخل آن نگاه کنید. اگر گرد و غبار یا کثیفی را مشاهده کردید، باید به سرعت نسبت به تمیز کردن آن اقدام کنید. لطفا توجه داشته باشید: هیچ شیئی را به سمت سوکت شارژ نبرید. اینکار می‌تواند به سوکت شارژ آسیب جدی وارد کند و هزینه‌‌ای را به شما تحمیل کند. با دقت و حوصله زیاد اینکار را انجام دهید.

اگر موفق به تمیز کردن سوکت شارژ نشدید می‌توانید گوشیتان را به مجموعه تعمیرات ارسال نمایید.

آسیب دیدگی اسپیکر اسمارت فون‌های شیائومی

اسیب دیدگی اسپیکر گوشی‌های برند Xiaomi دارای دلایل و عوامل مختلفی است. ممکن است این مشکل از یک باگ نرم افزاری بوده باشد و با یک آپدیت مشکل صدای گوشی شما برطرف شود. بعضی اوقات نیز ممکن است این مشکل دائمی باشد که به سخت افزاز گوشی مربوط می‌شود. در صورتیکه مشکل از سخت افزاز گوشی باشد تنها راه تعویض اسپیکر می‌باشد. البته باید بدانید که دو نوع اسپپیکر در گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار گرفته است. اسپیکر گوشی و اسپیکر تماس. در واقع یک اسپیکر برای صدای خارجی گوشی و یک اسپیکر برای مکالمات در نظر گرفته شده است. بنابراین باید ببینید مشکل شما دقیقا متوجه کدام اسپیکر است. در هر صورت مشکل شما حل شدنی است. اصلا نگران نباشید. ما در کنار شما هستیم.

خرابی هارد پروگرم شده شیائومی

احتمالا با هارد و اهمیت آن آشنا هستید. هارد گوشی مسئول ذخیره سازی و سازماندهی اطلاعات درون گوشی است. تمامی اطلاعات بلند مدت شما در حافظه eMMc  یا UFS که ما از آن به عنوان هارد پروگرم شده گوشی شیائومی یاد می‌کنیم ذخیره می‌شود. احتمالا برای شما سوالی به وجود آمده است که حافظه eMMc یا UFS دیگر چیست؟ جواب در ادامه آمده است. نسل جدید فضای ذخیره سازی گوشی‌های همراه بسیار پیشرفت کرده و از نظر ظرفیت ذخیره سازی، کارایی و سرعت بهتر شده است. اما پایه و اساس هنوز کاملاً یکسان است. از آنجا که eMMC و UFS هر دو نوعی ذخیره سازی فلش هستند، احتمالا بهتر است که ما درک کنیم حافظه فلش چیست. فضای ذخیره سازی فلش نوعی فضای ذخیره سازی غیر فرار است که می‌تواند به طور الکتریکی پاک شده و دوباره برنامه ریزی شود. با بهتر شدن فناوری حافظه فلش، استانداردهای جدیدی شکل گرفت و eMMC توسط انجمن MultiMediaCard)MMCA) معرفی شد. استاندارد eMMC یک حافظه داخلی فلش NAND است که دارای یک کنترل کننده حافظه فلش شبیه کارت SD است اما با این تفاوت که قابلیت جابجایی را ندارد. UFS قرار است جانشین eMMC به عنوان گزینه ذخیره سازی برای تلفن‌های همراه شود و می‌توان گفت آینده ذخیره سازی گوشی‌های همراه به حساب می‌آید. Universal Flash Storage در سال 2015 با سامسونگ گلکسی S6 اولین بار در گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار گرفت. از آن زمان، این گوشی در چندین گوشی هوشمند دیگر که اکثراً رده بالایی مانند آیفون X، وان پلاس 7، سامسونگ گلکسی S10 و سری آیفون 11 هستند ارائه شده است. بنابراین زمانیکه از هارد پروگرم شده اسمارت‌ فون‌های شیائومی صحبت می‌کنیم. باید بدانید که درباره‌ی چه صحبت می‌کنیم. هارد پروگرم شده Xiaomi ممکن است از نظر الکترونیکی آسیب ببیند. برطرف کردن مشکل هارد معیوب بسیار تخصصی و حساس است. زیرا در صورت کوچکترین اشتباهی ممکن است تمامی اطلاعات ذخیره شده در هارد گوشی از بین برود. بنابراین به یک مرکز معتبر اعتماد کنید و گوشی خود را برای آنها ارسال کنید. حل این مشکل به طور کامل در مجموعه ما پوشش داده شده است.

آسیب دیدگی های رایج نرم افزاری گوشی شیائومی

مشکلات نرم افزاری دسته دیگری از مشکلات است که به طرو عمده به یک باگ یا عدم آپدیت کردن گوشی بر می‌گردد. البته مشکلات نرم افزاری به همین موارد ختم نمی‌شود و دلایل گوناگون دیگری را شامل می‌شود. در ادامه رایج ترین مشکلات نرم افزاری گوشی Xiaomi آورده شده است.

  • کاهش سرعت گوشی شیائومی

این مشکل ممکن است برای هر کسی پیش بیاید. تلفن‌های هوشمند جزئی جدایی ناپذیر از زندگی ما شده‌اند. با این حال گوشی‌های همراه با گذشت زمان کند می‌شوند. این امر اغلب می‌تواند آزار دهنده باشد، به ویژه در آن زمان که اکثر ما در خانه کار می‌کنیم و برای انجام کارهای روزمره به تلفن‌های هوشمند خود بسیار وابسته هستیم. این بدان معناست که عملکرد روان تلفن‌های هوشمند برای ما مهم است. در اینجا لیستی از چهار نکته برای افزایش سریع عملکرد موبایل شیائومی  آورده شده است.

  1. حافظه نهان(Cache) را پاک کنید

هر کاری که روی تلفن انجام می‌دهید ردی از خود برجای می‌گذارد. همه اینها به صورت حافظه نهان در حافظه RAM جمع می‌شوند. پاک کردن این موارد می‌تواند به بازگشت سرعت گوشی کمک کند. برای پاک کردن حافظه پنهان  به Settings> Storage> Cache بروید. روی گزینه Cache ضربه بزنید و گزینه تایید را فشار دهید.

  1. انیمیشن ها را غیرفعال کنید

انیمیشن‌ها و تصایر متحرک از نظر ظاهری بسیار جذاب هستند ولی گوشی را وادار می‌کند تا از منابع زیادی برای نمایش این تصاویر استفاده کند. به همین دلیل انیمیشن‌ها باعث کاهش سرعت گوشی می‌شوند. خاموش کردن انیمیشن ها باعث می‌شود UI بسیار بهتر به نظر برسد و در عین حال در پردازش CPU صرفه جویی شود. برای غیرفعال کردن انیمیشن‌ها به بخش تنظیمات> درباره تلفن> روی ساخت شماره، ضربه بزنید تا اینکه یک پیغام مبنی بر  گزینه‌های برنامه نویس فعال شده است را مشاهده کنید. اکنون به صفحه تنظیمات اصلی برگردید.گزینه‌های برنامه نویس را باز کنید. animation scale را پیدا کنید. Transition animation scale و Animator duration scale را در گزینه های Developers خاموش کنید.

  1. نرم افزارهای bloat و برنامه های بلااستفاده را حذف کنید.

تلفن‌های هوشمند تعداد زیادی نرم افزار bloat را بسته بندی می‌کنند که ممکن است برای شما مفید نباشد. علاوه بر این ممکن است در گذشته چندین برنامه نصب کرده باشید که دیگر از آنها استفاده نمی‌کنید. تمام این برنامه‌ها فضای داخل گوشی شما را اشغال می‌کنند، نشانه‌هایی از حافظه نهان دارند و در نتیجه موجب کند شدن دستگاه شما می‌شوند. برای رفع این مشکل، تنها با جستجوی برنامه‌های ناخواسته تمامی آنها پیدا کرده و حذف کنید.

  1. Save Data را در Chrome روشن کنید.

Chrome به عنوان یکی از بهترین مرورگرهای وب شناخته می‌شود که قابلیت‌های بسیار زیادی دارد. اما از نظر بهینه سازی کمی مشکل دارد. این مرورگر به طور پیشفرض بر روی گوشی‌های شیائومی و سایر گوشی‌های هوشمند نصب شده است. یک اصلاح جزئی که می‌توانید برای بهبود عملکرد این مرورگر انجام دهید این است که حالت Data Saver را در Chrome فعال کنید. با انجام اینکار همه چیز در حدود 30 تا 50 درصد کاهش پیدا می‌کند و بدین ترتیب فضای کمتری اشغال می‌شود و سرعت گوشی بیشتر می‌شود. برای روشن کردن حالت Data Saver، باید Chrome را باز کنید سپس روی نماد تنظیمات در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و گزینه Data Saver را انتخاب و آن را روشن کنید.

حل مشکل بوت گوشی شیائومی

آیا گوشی Android شما راه اندازی نمی‌شود؟ این مشکل می‌تواند به دلیل خطای سخت افزار، نرم افزار یا سیستم عامل باشد. در ادامه راه‌هایی را برای تشخیص و بهبود این مشکل آورده‌ایم. امیدواریم با این راهکارها مشکلتان حل شود.

  1. بازنشانی نرم: ممکن است دستگاه شما به یک بازنشانی نرم نیاز داشته باشد. در اکثر گوشی‌ها، می‌توانید برای تنظیم مجدد دکمه‌های “کاهش صدا” و “پاور” را به طور همزمان فشار دهید و نگه دارید.
  2. باتری را در بیاورید (در صورت امکان): اگر امکانش وجود دارد باتری گوشی را در بیاورید حدود 20 ثانیه آن را کنار بگذارید. باتری را دوباره در گوشی قرار دهید و ببینید آیا مشکل همچنان پابرجاست یا نه. ممکن است این راهکار به شما کمک کند.
  3. دکمه های گیر کرده را بررسی کنید: اطمینان حاصل کنید که هیچ یک از دکمه‌های گوشی به پایین فشرده نشده‌ و گیر نکرده‌اند موارد خاص می‌تواند باعث جلوگیری از راه اندازی دکمه‌های Volume ، Power یا Home شود. سعی کنید تلفن را از قاب محافظ بردارید تا مطمئن شوید کاور یا قاب محافظ به دکمه‌ها فشار نمی‌آورد.
  4. منابع سخت افزاری متصل را جدا کنید: اگر کارت SD، سیم کارت یا هر مورد دیگری به دستگاه متصل می‌باشد سریعا از دستگاه خارج کنید. در موارد نادری ممکن است به خاطر این موارد باشد
  5. تعمیر: اگر هیچ یک از مراحل بالا جواب نداد ممکن است یک مشکل سخت افزاری وجود داشته باشد که نتوانید خودتان آن را حل کنید. در این حالت می‌توانید گوشی را به مجموعه تعمیرات 118 بسپارید. این احتمال وجود دارد که دستگاه دارای یک مشکل سخت افزاری باشد که بدون عیب یابی گسترده از طرف مرکز تعمیرات قابل تعمیر نباشد.

رجیستر گوشی شیائومی

رجیستری به زبان ساده، ثبت گوشی تلفن همراه در یک سامانه جامع است. با ثبت IMEI گوشی می‌توانید از خدمات اپراتورهای ایرانی استفاده کنید. طرح ریجستری با هدف کاهش و مبارزه با ورود قاچاق یا غیرمجاز گوشی صورت گرفته است. طبق آمار هر ساله حدود 10 میلیون گوشی قاچاق وارد کشور می‌شود و قبل از قانون رجیستری هیچگونه نظارتی نیز بر اینگونه فعالیت‌ها وجود نداشت. گوشی‌های قاچاق و غیر مجاز پس از پایان مدت یک‌ماهه برای همیشه از کار می‌افتد. بنابراین انجام عمل ریجستری بسیار واجب و حیاتی است. سعی کنید این مورد را حتما به سرانجام برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.