آموزشگاه های تعمیرات موبایل در کرج

آموزشگاه های تعمیرات موبایل در کرج، آموزشگاه های متفاوتی در سطح کشور وجود دارند که در زمینه تعمیرات موبایل و تبلت در حال فعالیت می باشند. هر یک از این آموزشگاه ویژگی های خاص خود را دارند و این قاعده برای آموزشگاه های تعمیرات موبایل در کرج نیز صادق می باشد. آموزشگاه های تعمیرات موبایل معمولا هر یک دارای روش های خاص خود می باشند ولی آیا تمام این آموزشگاه مناسب و قوی می باشند. آیا این آموزشگاه دارای ویژگی های مناسب و مفیدی می باشند؟

تعمیرات 118

تعمیرات 118، دارای سالها تجربه در امر تعمیرات گوشی های هوشمند و تبلت می باشد و در این راه توانسته است نظر بسیاری از مشتریان خود را جلب نماید همچنین این مرکز با سالها تجربه در زمینه ی تعمیرات موبایل و تبلت، مفتخر است از برترین و قوی ترین مدرسان و تعمیرکاران کشور در امر دوره های آموزشی خود بهره می برد. سال ها تجربه و بررسی مدیریت و کارشناسان این مجموعه در زمینه ی تعمیرات موبایل سبب شده تا دوره ی برنامه ریزی شده ی آموزش تعمیرات موبایل بتواند کلیه سرفصل های تعمیرات موبایل را پوشش دهد و با در دست داشتن آخرین مدل های برندهای مطرح برای تعمیر، کار عملی را در کارورزان خود تقویت کند.

دوره های آموزش تعمیرات موبایل

همان طور که در بالا اشاره شد آموزشگاه های متنوعی در مناطق مختلف وجود دارد ولی آیا تمام آنها دارای ویژگی های مناسب و مفید می باشند. مرکز تعمیرات 118 با در اختیار داشتن یک کارگاه آموزشی قوی و مناسب توانسته قدم بزرگی را در امر آموزش بردارد بدین صورت که با در اختیار قرار دادن قطعات و بردهای گوشی های موجود در بازار و اختصاص دادن میز کار تعمیرات به همراه وسایل مورد نیاز، فرآیند آموزش را برای کارورزان خود تسهیل نماید. این مرکز دوره های متنوعی را برای آموزش خود اختصاص داده است که به دوره های سخت افزار و نرم افزار تقسیم می شود. هر یک از دوره دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در آن کلیه مطالب و نکات مورد نیاز به کارورز آموزش داده می شود.

آموزش تعمیرات موبایل سخت افزار

در این دوره آموزشی مرکز تعمیرات 118، کلیه ی مباحث سخت افزاری موبایل از آشنایی و تست قطعات الکترونیک گرفته تا مسیریابی و سیم کشی برد، خواندن شماتیک و تعویض آیسی چسبی و تعویض گلس و … به کارآموز تعمیرات موبایل آموزش داده می شود. کلیه ی مباحث به صورت عملی و با تمرین به کارورز ارایه می گردد و تا زمان یادگیری کارورز ادامه می یابد. همچنین مباحث نرم افزاری که یک سخت افزار کار باید بداند در این دوره آموزش تعمیر موبایل به کارورز اطلاع داده می شود. در این دوره سعی می شود که تمام مباحث مورد نیاز به کارآموز ارائه گردد تا به درک درست و کاملی از تعمیرات سخت افزاری دست یابد و بتواند با سرعتی مناسبی مشکلات را پیدا و آنها را تعمیر نماید.

آموزش تعمیرات موبایل نرم افزار

آموزش تعمیرات موبایل نرم افزار مرکز تعمیرات 118 مناسب افرادی است که میخواهند در زمینه ی نرم افزار به توانایی های بالا در امر تعمیرات دست پیدا کنند و به عنوان نرم افزار کار حرفه ای شناخته بشوند. در دوره ی آموزش تخصصی نرم افزار موبایل کاراموز می آموزد که ایرادات نرم افزاری گوشی های برندهای مختلف را با بهترین روش ها مرتفع سازد. کار با باکسهای بروز، قلق های نرم افزاری گوشی ها، حل مشکلات شبکه و بیس باند و … از مباحثی است که در این دوره به کارورز آموزش داده می شود. این دوره نیز از دوره های قوی آموزش نرم افزار موبایل می باشد که در این مرکز برگزار می گردد.

تعمیرات 118

تعمیرات 118 با در اختیار داشتن مهندسان و تکنسین های برتر و با تجربه در امر تعمیرات می تواند انواع گوشی و تبلت را تعمیر نماید. این مرکز با در اختیار داشتن یک تعمیرگاه مجهز و قوی با دستگاه های بروز، توانایی انجام هر تعمیری را دارای می باشد. تعویض تاچ و ال سی دی گوشی، تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی و تبلت از خدمات این مرکز می باشد. تعمیرات نرم افزاری گوشی و تبلت با فایل های رسمی و باکس های نرم افزاری انجام می گیرد و مهندسان این امر با بکارگیری این وسایل می توانند مشکلات گوشی و تبلت را بر طرف نمایند.

تعمیر و تعویض تاچ و ال سی نیز از مشکلات رایچ کاربران گوشی های هوشمند می باشد که با آن مواجه هستند. این مرکز توانایی تعویض انواع تاچ و ال سی دی گوشی ها و تبلت های موجود در بازار را دارا می باشد. کلیه تعمیرات در این مرکز دارای گارانتی و مهلت تست مشخص می باشد. این مرکز همواره در تلاش است که محصولات و خدمات مناسبی را به مشتریان خود ارائه بدهد و پذیرای انتقادات و پیشنهادات آنان می باشد.

آموزشگاه های تعمیرات موبایل در کرج

آموزشگاه های تعمیرات موبایل در کرج