تعمیر تبلت ال جی

تبلت ها دستگاه‌هایی هستند که عموم مردم از آن ها استفاده‌های متنوعی می‌کنند. هر قشر از جامعه، دکتر، مهندس، دانش آموز و به خصوص گرافیست ها با تبلت ها تعامل بیشتری دارند. تبلت ها هم همانند اسمارت فون ها، می‌توانند در اثر عواملی با خرابی رو به رو شوند. از تعامل کاربران با دستگاه‌های هوشمند صحبت کنیم. بیشتر ما، استفاده‌های طولانی مدت از تبلت یا گوشی خود داریم. تبلت ها به دلیل نوع طراحی شان جان می‌دهند برای بازی کردن یا فیلم دیدن. همین علت هم می‌تواند آسیب دیدگی آن ها را بیشتر کند. برند ال جی توانسته تبلت‌های خوبی را با توجه به نیاز مخاطبان روانه بازار کند. آرگنومی و مشخصات سخت افزاری خوب و … نیازهای یک کاربر را ارضا خواهد کرد. به هر حال همانگونه که گفتیم استفاده بیش از اندازه تبلت ها می‌توانند این دستگاه ها را با خرابی مواجه کند. پس می‌توان این طور برداشت کرد که تبلت ها در طول عمر خود با آسیب‌هایی همچون شکستگی ال سی دی، خرابی باتری، هنگ کردن و … رو به رو می‌شوند. حال وقتی تبلت ال جی مان خراب شد چه کنیم؟ آیا می‌توان مجدد کارایی سابق را به آن برگرداند؟ جواب این سوالات و سوال دیگری که در ذهن تان ایجاد شده، بله است! تبلت LG شما اگر هر مشکلی دارد نگران نباشید چون به بهترین جا آمده اید! مرکز تعمیرات 118 رفع کننده تمامی مشکلات به وجود آمده تبلت شما خواهد بود. این مرکز را بهترین متخصصین به وجود آورده اند و آسیب دیدگی تبلت الجی شما را در کم‌ترین زمان رفع می‌کنند. با مراجعه حضوری یا غیر حضوری می‌توانید دستگاه خود را به ما تحویل داده تا آن را به خوبی تعمیر نماییم. پس بدون استرس و دل نگرانی، به روی کمک ما حساب کرده و تعمیر تبلت الجی خود را به ما بسپارید.

تعمیرات تخصصی تبلت الجی

وقتی حرف تخصص مطرح می‌شود یعنی دانش و مهارت پیش زمینه باید باشد. فرضاً در نظر بگیرید یک تعمیرکار بدون تخصص باشد، آیا شما دستگاه خود را به او می‌دهید تا آن را تعمیر کند؟ قطعا خیر. پس همیشه به دنبال کسی هستیم که بتواند مشکلات دستگاه ما را با بهترین کیفیت حل کند. اگر درباره تعمیر تبلت الجی سوالی داشتید می‌توانید با کارشناسان تعمیرات 118 صحبت کنید تا از تمامی جوانب آگاه شوید. تعمیر تبلت بیشتر از گوشی‌های هوشمند پیچیدگی دارد و در رفع مشکل آن ها باید از وسایل و ابزار مخصوص استفاده کرد. اصولاً مشکلات تبلت الجی به دو قسمت تقسیم می‌شوند. مشکلات سخت افزاری یا مشکلات نرم افزاری. تعمیرات آن ها نیز از یک دیگر کاملاً متمایز است و باید تحت نظارت متخصصین انجام شود. در ادامه بیشتر شما را با این تعمیرات آشنا خواهیم کرد.

تعمیرات سخت افزاری تبلت LG

در این تعمیرات بحث سر قطعات تبلت است. خرابی قطعات داخلی مانند: باتری، هارد، سوکت شارژ، شیشه دوربین و … در حوزه سخت افزار قرار می‌گیرند. به همین جهت تعمیرات سخت افزاری به رفع مشکلات این نوع قطعات می‌پردازد. نقش تجهیزات و مهارت متخصص در تعمیرات سخت افزاری بسیار مهم است و به نوعی مربتط با هم هستد. اگر تعمیرکاری تخصص داشته باشد اما از ابزار بی بهره باشد نمی‌تواند دستگاه را تعمیر نماید. همچنین متخصص باید شناخت بسیار بالایی با انواع برندهای تبلت داشته باشد تا بهتر بتواند از پس تعمیرات برآید. این شناخت می‌تواند کیفیت تعمیر را بالاتر برده و هزینه آن را هم کم‌تر نماید. بنابراین نقش تعمیرکار تاثیرگذار خواهد بود. در قسمت‌های بعد به بحث تعمیرات نرم افزاری تبلت الجی می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

تعمیرات نرم افزاری تبلت ال جی

درباره مشکلات سخت افزاری صحبت گفتیم، اینک نوبت مشکلات نرم افزاری است. این نوع تعمیرات تفاوت زیادی با تعمیرات سخت افزاری دارند و بیشتر سر کله شان با سیستم عامل تبلت است و با قطعان درونی کاری ندارد. در واقع، مشکلات نرم افزاری سد و مانعی هستند تا نگذارند شما با دستگاه خود کار کنید. برای مثال کندی و هنگ کردن تبلت جزو این دست مشکلات هستند. در ادامه کامل‌تر با کلیه ایرادات نرم افزاری آشنا می‌شویم.

مراحل تحویل تبلت به مجموعه تعمیرات 118

چرا تعمیرات 118؟

شرایط بد اقتصادی، قیمت نوسانی بازار تبلت و قطعات آن، دست به دست هم داده تا اوضاع را برای دلالان و سودجویان فراهم کند و اعتماد را از مشتریان به طور کامل سلب کند. به نظر شما چه باید کرد؟ می‌توان به هر مرکزی اعتماد کرد؟ قطعاً خیر. مراکزی که متعهد به انجام کلیه خدمات باشند خیلی کم اند. همین علت باعث نگرانی شما می‌شود. اما کمی صبر کنید. نگرانی دیگر جایی ندارد. چون به مکان درستی آمده اید. مجموعه تعمیرات 118 با سال ها تجربه توانست است بهترین خدمات را به مشتریان اش ارائه دهد. قطعاتی که ما برای تعویض استفاده می‌کنیم، اصلی و اورجینال است. حتی پس از تعمیر دستگاه، ضمانت نامه ای معتبر به شما تحویل داده می‌شود. بحث تعمیر تبلت LG نیاز به دانش کافی دارد که متخصصین ما با تسلطی که دارند به سادگی می‌توانند آن را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهند. تعمیرات 118 همواره کوشیده است تا بهترین خدمات را به شما عزیزان بدهد. بکار گیری کارشناسان کاربلد و همچنین تعمیرکاران توانمند تا حدی توانسته این امر را محقق کند اما باز هم وظیفه خود می‌دانیم تا خدمات دهی را گسترده‌تر سازیم. تا کنون شما می‌توانید تبلت خود را به وسیله پیک رایگان به دست ما برسانید. دستگاه شما در اولین وهله بسته به نوع خرابی عیب یابی شده و پس از آن شروع به تعمیر می‌شود. پس از اتمام مراحل تعمیر، تبلت پس از تست نهایی به همراه لیست کارهای انجام شده به شما تحویل داده می‌شود. بهترین خدمتی که ما را با سایر مراکز دیگر جدا و متمایز می‌کند، مهلت تست یک هفته ای است. پس از تعمیر تبلت الجی، به شما هفت روز مهلت داده می‌شود تا با دستگاه خود کار کنید، اگر با مشکلی مواجه شدید آن را برای ما دوباره ارسال نمایید تا بدون دریافت هزینه آن را مجدداً تعمیر نماییم. از امکانات دیگر می‌توان خرید اینترنتی قطعات تبلت الجی نام برد. با مراجعه به سایت تعمیرات 118 می‌توانید تمامی قطعات مربوط به تبلت برند ال جی را مشاهده فرمایید. تنها با یک کلیک می‌توانید قطعات مورد نظر خود را ثبت کنید و در کم‌ترین زمان آن ها را تحویل بگیرید.

برای افرادی که ساکن تهران هستند امکانات ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم. شما می‌توانید مشخصات خود و همچنین تبلت‌تان را برای ما ارسال کنید. از طرف مجموعه ما پیک رایگان جهت گرفتن دستگاه شما ارسال می‌شود. لازم به ذکر است این امکان فقط برای مشتریانی که در تهران هستند وجود دارد.

 

 

ارسال درخواست تعمیر تبلت ال جی

آسیب دیدگی‌های رایج سخت افزار تبلت ال جی

نام بردن تمام آسیب دیدگی‌هایی که به سخت افزار تبلت می‌رسد بسیار زیاد است ما در این قسمت به مهم‌ترین آن ها اشاره کرده و در به توضیح تک تک شان خواهیم پرداخت. اصلی‌ترین مشکلات و خرابی‌های سخت افزاری تبلت LG به این شرح است.

 

عریض و بزرگ بودن صفحه نمایش تبلت ها معضلی است که می‌تواند در نهایت به آسیب دیدگی منجر شوند. ضرب دیدگی و آبخوردگی بدترین آسیبی است که به تاچ و ال سی دی تبلت وارد می‌کند. اتفادن از سطوح لیز یا ارتفاع می‌تواند مهم‌ترین عامل خرابی ال سی دی تبلت الجی باشد. اما اگر دستگاه ما با چنین صحنه ای رو به رو شد چه کاری انجام دهیم؟ بهترین راه این است که به مرکز معتبر آن را نشان دهید. این فرصت برای شما فراهم است تا با ارسال تبلت خود، مشکل آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی آن را حل کنید. اصلی‌ترین علائم خرابی ال سی دی تبلت LG موارد زیر را می‌توان نام برد.

  1. از کار افتادگی تاچ تبلت

وقتی تاج نتواند لمس شما را تشخیص دهد. خبر خرابی به شما می‌دهد. رفع این مشکل با تعویض تاچ و ال سی دی است.

  •          2. ایجاد شدن لکه سیاه بر روی نمایشگر

در صورتیکه قسمتی از صفحه نمایشگر تبلت شما لک سیاه ظاهر شده، به دلیل خرابی LCD است و باید این قطعه تعویض شود تا مشکل درست شود

          3. سو سو زدن نور ال سی دی

این مورد هم یکی دیگر از علامت‌های خرابی تبلت الجی است. در صورتیکه دستگاه تان با این مشکل همراه شده است. می‌توانید با ما تماس بگیرید تا نسبت به هزینه و چگونگی انجام تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی تبلت الجی مطلع شوید

میزان ظرفیت باتری‌های تبلت‌های هوشمند از اسمارت فون ها بسیار بیش‌تر است به همان نسبت عمر مفید بالاتری دارند. اما به مرور زمان بعد از 2 سال، با کاهش کارایی مواجه می‌شوند و هر کاری ام بکنید از دست شما خارج است. خاموشی‌های ناگهانی تبلت، تورم بدنه پشتی، تخلیه سریع شارژ و … علائمی هستند که خبر از آسیب دیدگی باتری تبلت الجی می‌دهند. متعجب نباشید! هر دستگاهی هم بعد از مرور زمان با مشکل خرابی باتری دست و پنچه نرم خواهد کرد. پس اگر طی دو سال است که از خرید تبلت تان می‌گذرد، خود را آماده این گونه مشکلات کنید. نیازی نیست نگران تعمیر و تعویض باتری دستگاه باشید. می‌توانید با ارسال تبلت خود به مرکز ما، نسبت به تعویض باتری اقدام کنید. باتری تبلت الجی چون از نوع داخلی است به دست شما باز و جدا نخواهد شد. تنها راه چاره، استفاده از ابزار مخصوص است که ما آن را در اختیار داریم. تعویض باتری تبلت LG شما در کم‌تر از 2 روز انجام می‌شود و همراه گارانتی به شما عزیزان تقدی خواهد شد.

 

قطعات الکترونیکی بسیار به آب حساس هستند. اگر در آن ها ذره ای آب نفوذ کند احتمال خرابی قطعات افزایش می‌یابد. سوختگی هارد و تاچ و ال سی دی بیش‌ترین آسیب دیدگی است که بر اثر آب خوردگی می‌تواند رخ دهد. اما صبر کنید. همه این خرابی ها وقتی اتفاق می‌افتد که شما نسبت به تعمیر تبلت الجی آب خورده تان اقدام نکنید. اگر فوراً پس از آب خوردگی، دستگاه خود را آماده تعمیر نمایید. هیچگونه آسیب دیدگی رخ نمی‌دهد یا اگر هم ببیند میزان آن خیلی کم خواهد بود. توصیه ما به شما عزیزان این است که اگر با آب خوردگی تبلت ال جی تان مواجه شدید بهتر است این کار ها را انجام دهید.

  1. تبلت خود را فوراً خاموش کنید: اگر دستگاه تان درون آب افتاده، سریعاً آن را بیرون کشیده و دکمه خاموشی را بزنید. روشن ماندن تبلت آب خورده باعث اتصالی قطعات درونی آن می‌شود.
  2. تبلت خود را به شارژ نزنید: این کار را هرگز انجام ندهید. جریان برق در تبلت خیس شده باعث انفجار می‌شود!
  3. از تکان دادن دستگاه خود اجتناب کنید این کار قطرات آب را می‌تواند به نقاط حساس قطعات ببرد و آن ها را با آسیب دیدگی همراه کند.
  4. حرارت و گرما را به تبلت وارد نکنید: سشوار یا هر وسیله گرمایشی را به دستگاه خود نزدیک نکنید. حرارت و گرما دشمن سخت افزار تبلت شما است

در صورتی که تبلت LG تان دچار آب خوردگی شده، نگرانی نداشته باشید. موارد فوق را اجرا کرده و بعد از آن به واحد خدمات ما تماس بگیرید تا سریعاً دستگاه شما را تعمیر نماییم.

این مشکلات می‌تواند در اثر عوامل مختلفی به وجود آید. ایراد سخت افزاری یا مشکلات نرم افزاری می‌تواند در بروز خاموشی تبلت تاثیر گذار باشد. برای برسی دقیق‌تر، دستگاه خود را به مجموعه ارسال نمایید. مشکل خاموشی ناگهانی تبلت الجی تحت نظر تعمیرکاران ما انجام می‌شود. عوامل مختلفی می‌تواند باعث این مشکل شود این عوامل را در زیر به آن اشاره کرده ایم.

  1. تنظیم و راه اندازی دوباره تبلت

این کار سبب خاموشی خودکار تبلت شما می‌شود. ری استارت درونی در سیستم عامل اندروید دستگاه طوری طراحی شده که برای بارگذاری دوباره حافظه، مدتی تبلت را خاموش می‌کند.

  1. وجود باگ‌های نرم افزاری

حتما دستگاه خود را آپدیت نمایید تا در کارایی نرم افزارهای تبلت اختلال به وجود نیاید. به روز نگه داشتن تبلت خود مانع از بروز این مشکل خواهد شد.

 

اگر تبلت شما پس از اتصال به برق شارژ نشده و یا دیر شارژ می‌شود به طور قطع مشکل شارژ دارد. این مشکل، عوامل متعددی دارد که باید برسی دقیق شود. در صورتی مشکل شارژ تبلت الجی گریبان گیر شما بود. دستگاه را با پیک رایگان ارسال کرده تا آن را به طور دقیق برسی نماییم. مشکل در کانکتور یا کابل شارژ می‌تواند مانع ورود جریان برق به دستگاه شود. مورد بعدی می‌تواند از خرابی سوکت شارژ تبلت الجی یا آسیب دیدگی مدار شارژ  آن باشد. در کل مشکل شارژ، ایرادی است که مانع استفاده مطلوب شما با دستگاه می‌شود. در این وضعیت کاری از دست شما بر نمی‌آید. با همکاران ما تماس گرفته تا تبلت خود را آماده تعمیر نمایید.

اسپیکر بکار برده شده در تبلت الجی، دو نوع است. اسپیکر بلندگو و مکالمه. این دو اسپیکر علائم خرابی متفاوتی دارند. اگر صدای خروجی دستگاه زمان پخش فیلم یا آهنگ با خش همراه بود. علامت خبر دهنده خرابی اسپیکر تبلت الجی خواهد بود. اما اگر هنگام مکالمه، صدا برای طرف مقابل پخش نشود و با قطعی همراه شود این علامت آسیب دیدگی اسپیکر مکالمه تبلت ال جی است و باید تعویض شود. برای تعمیر و تعویض آسیب دیدگی اسپیکر تبلت خود می‌توانید با ما در تماس باشید.

هارد پروگرم شده تبلت بسیار قطعه مهم و ضروری است. این قطعه باید همواره در سلامت کامل باشد تا ذخیره اطلاعات به سهولت انجام شود. خرابی هارد پروگرم شده تبلت الجی می‌تواند کاهنده عملکرد دستگاه باشد. نگران پریدن اطلاعات خود پس از آسیب هارد نباشید. فایل‌های شما قابل بازیابی است. ما با تجهیزاتی که در اختیار داریم این کار را برای شما انجام خواهیم داد. تعمیر هارد پروگرم شده تبلت الجی به سادگی با نظارت متخصصین صورت می‌گیرد. کافی است دستگاه خود را با هماهنگی قبلی برا مرکز ارسال نمایید. هنگ تبلت، پاک شدن اطلاعات و سریال IMEI نشانه خرابی هارد تبلت LG است. برای رهایی از این مشکلات و بازگشتن کارایی سابق دستگاه تان با ما تماس بگیرید. تعمیر تبلت الجی تخصص ماست.

آسیب دیدگی‌های رایج نرم افزاری تبلت الجی LG

مشکلات نرم افزاری به نسبت اشکالات سخت افزاری با هزینه کم‌تری قابل حل هستند. این مشکلات بیشتر با سیستم عامل سر و کله می‌زند و اگر اختلالی در هسته آن ایجاد شود باید دستگاه خود را برای تعمیر نرم افزاری آماده کنید. متداول‌ترین مشکلات نرم افزاری تبلت الجی به قرار زیر است.

گاهی اوقات تبلت به دلایل نامشخصی نمی‌تواند رم را شناسایی کند. به همین دلیل به راحتی نمی‌توانید تبلت خود را فرمت کنید. در این مشکل شما هر بار که سعی در فرمت دستگاه را دارید با ارور cant format micro sd card رو به رو می‌شوید. برای برطرف کردن این مشکل می‌توانید این کارها را انجام دهید.

  1. ری استارت کردن تبلت

اگر با سیستم عامل‌های اندروید آشنایی کافی داشته باشید می‌دانید که گاهی اوقات باید آن را خاموش و روشن کرد تا مانند سابق عملکردش را انجام دهد. عمل ری استارت باعث غیر فعال شدن برنامه‌هایی می‌شود که مانع فرمت هستند

  1. عمل فرمت تبلت به وسیله کامپیوتر

در این حالت باید دستگاه را با کابل به سیستم متصل کرده یا رم را از تبلت در آورید و آن را با رم ریدر به کامپیوتر وصل نمایید. پس از شناسایی رم، می‌توانید روی درایور ram کلیک کرده و آن را فرمت کنید

اگر موارد بالا را انجام داده و نتیجه ای نگرفتید. می‌توانید روی کمک ما حساب کنید. با همکاران بخش خدمات تماس بگیرید تا به خوبی راهنمایی شوید.

بوتلودر برنامه پیش فرض در دستگاه‌های اندرویدی است که پس از روشن شدن تبلت، سیستم عامل را فعال می‌نماید و هر گجت اندرویدی نیازمند این بوت لودر خواهد بود. درواقع این برنامه می‌تواند با مدیریت حافظه و هارد پروگرم شده، دستگاه را بالا بیاورد. به طور کلی هر برند سازنده تبلت، بوتلودر دستگاه را قفل می‌کنند تا فقط از یک سیستم عامل استفاده شود. شما برای نصب کاستوم رام باید قفل برنامه بوتلودر را شکسته و باز نمایید. حال برخی اوقات با هر کاری نمی‌شود این قفل را آنلاک کرد. توجه داشته باشید که این عمل می‌تواند گارانتی دستگاه شما را از بین ببرد. اما به هر نیازی به آنلاک بوتلودر تبلت الجی داشتید و از پس آن بر نیامدید می‌توانید این کار را به ما بسپارید. تعمیرکاران ما در کم‌تر از دو ساعت با هزینه ناچیز عمل رفع مشکل بوت لودر تبلت LG را انجام خواهند داد.

وقتی شما دستگاه خود را فلش می‌کنید باید درباره قفل frp مطلع باشید. گوگل برای جلوگیری از انتشار اطلاعات کاربران این قفل را طراحی نمود. فایده قفل frp در این است که اگر دستگاه شما سرقت شد. سارقان نتوانند حتی پس از فرمت تبلت شما به اطلاعات مهم مانند عکس، فیلم یا اسناد دسترسی یابند. وقتی که در قسمت حساب دستگاه، gmail فعال خود را ست نمایید به صورت خودکار قفل Frp هم فعال خواهد شد. اگر شما تبلت خود را به حالت کارخانه باز گردانده اید، پس از بالا آمدن دستگاه، این قفل امنیتی Frp ظاهر خواهد شد و شما باید جیمیل خود را به آن بدهید تا قفل باز شود. اگر احیاناً با مشکلی مواجه شدید و نتوانستید حساب خود را باز نشانی کنید. با ما در تماس باشید. رفع مشکل حدف قفل frp تبلت الجی در مرکز ما در کم‌تر از 2 ساعت انجام می‌شود.

حافظه داخلی مهم‌ترین قطعه در درون تبلت است که آسیب پذیری بالایی دارد و زمانیکه آن خراب می‌شود با علائمی همراه می‌شود. مهم‌ترین این علائم، خاموشی ناگهانی و پاک شدن اطلاعات شما می‌باشد. راهی ساده برای تشخیص خرابی هارد وجود دارد. آن هم متصل کردن دستگاه به کامپیوتر است. اگر سیستم نتواند هارد یا حافظه را شناسایی کند بدانید که آسیب جدی دیده است و باید فوراً آن را برای تعمیر آماده کنید. این کار توسط متخصصین ما انجام می‌شود. عمل پروگرم مجدد با دستگاه Easy Jtag صورت می‌گیرد. Easy jtag می‌تواند اطلاعات از دست رفته هارد تبلت را بازیابی کند. پس نگرانی نداشته باشید. در صورتی که اطلاعات هاردتان پریده، آن را به یک تعمیرکار حرفه ای نشان دهید تا بتواند بهترین راه را برای پروگرم هارد تبلت الجی اتخاذ نماید.

پریدن یا حذف شدن سریال نامبر IMEI می‌تواند بر اثر فلش کردن دستکاه یا نصب رام جدید به وجود بیاید. پاک شدن سریال IMEI مشکل جدی را برای تبلت تان رقم می‌زند. با نداشتن این سریال عموماً نصف کارایی دستگاه خود را از دست خواهید داد. برای ترمیم سریال IMEI تبلت الجی خود باید چندین پروسه را رد کنید تا بتوانید کد سریال را بازیابی نمایید. به خاطر داشته باشید تنها یک کار اشتباه می‌تواند مشکل بزرگی برای دستگاه تان به وجود آورد که در نتیجه باید از آن خداحافظی کنید. برای ترمیم سریال تبلت LG حتما آن را به یک متخصص مجرب بسپارید تا بهترین راه را برای تعمیر آن مشخص نماید. ترمیم سریال در کوتاه‌ترین زمان در مرکز ما انجام می‌شود. اگر به دنبال کیفیت و کم‌ترین هزینه هستید. تعمیرات 18 در خدمت شماست. برای تعمیر تبلت الجی با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.