ثبت درخواست تعمیرات

 

چطور دستگاه خود را برای تعمیرات موبایل به ما تحویل بدهید؟

ارسال با پیک رایگان تعمیرات موبایل 118 در شهر تهران

ساکنان محترم شهر تهران که می خواهند دستگاه خود را برای تعمیر به ما تحویل بدهند باید درخواست تعمیرات موبایل را ثبت نموده یا با ما تماس گرفته تا پیک مجموعه به محل سکونت یا محل کار شما اعزام گردد.

ارسال پستی گوشی برای تعمیرات موبایل از شهرستان

اگر ساکن شهر تهران نیستید و می خواهید دستگاه خود را برای تعمیر به مجموعه تعمیرات 118 بفرستید می توانید از طریق پست اقدام کنید. کارشناسان ما به محض دریافت دستگاه، توضیحات لازم را در اختیار شما قرار می دهند.

مراجعه حضوری به تعمیرات موبایل 118

دوستانی که تمایل دارند به صورت حضوری دستگاه خود را به دفتر تعمیرات 118 تحویل بدهند می تواند در کلیه روزهای هفته به جز تعطیلات رسمی، بین ساعات 9 تا 19 به دفتر تعمیرات 118 مراجعه و دستگاه را تحویل بدهند.

سوالات متداول

آیا هزینه تعمیر گوشی قبل از تعمیر اعلام می‌شود؟

در صورتی که مشکل گوشی به کمک توضیحات نوشته شده در فرم درخواست تعمیر قابل تشخیص باشد، هزینه تقریبی اعلام شده و پس از هماهنگی‌های لازم پیک رایگان شرکت برای دریافت گوشی به محل مورد نظر شما می‌آید.
اما در صورتی که مشکل گوشی جدی‌تر بوده و با توضیحات قابل تشخیص نباشد، باید برای بررسی دقیق‌تر به مرکز ارسال شود. سپس کارشناسان با معاینه دستگاه هزینه نهایی برای تعمیر آن را تعیین کرده و با شما تماس می‌گیرند.

مدت زمان تعمیر گوشی در تعمیرات ۱۱۸ چقدر است؟

پس از بررسی فنی دستگاه توسط کارشناسان و اعلام مشکل، مدت زمان تعمیر گوشی می‌تواند بین ۲ تا ۷۲ ساعت متفاوت باشد.

آیا امکان ثبت سفارش تعمیر از شهرستان‌ها هم وجود دارد؟

بله. در هر جای ایران که هستید می‌توانید با پر کردن فرم درخواست تعمیرات در سایت ریپر ۱۱۸، سفارش تعمیر گوشی‌تان را ثبت کنید و منتظر تماس ما باشید.

نحوه تحویل و ارسال دستگاه چگونه است؟

ارسال و تحویل دستگاه برای کاربران تهرانی از طریق پیک و همچنین مراجعه حضوری بوده و برای کاربران شهرستان از طریق پست پیشتاز انجام می‌شود.

چه تضمینی برای سلامت دستگاه پس از تعمیر وجود دارد؟

تمام دستگاه‌ها پس از تعمیر در مرکز ریپر ۱۱۸، مشمول ضمانت ۱ ماهه می‌شوند. در صورت تعویض قطعه نیز قطعات به کار رفته در دستگاه دارای ضمانت ۱۰ روزه تا ۳ ماهه خواهند بود.

آیا امکان تعمیر گوشی در محل هم وجود دارد؟

به طور کلی امکان اعزام تکنسین به محل (فقط در تهران) وجود دارد و شما می‌توانید هنگام ثبت درخواست تعمیر، گزینه مربوطه را انتخاب کنید. اما در برخی مواقع تعمیر گوشی نیاز به ابزارهای حرفه‌ای‌تری دارد و بهتر است برای تعمیر دقیق‌تر به مرکز تعمیرات ۱۱۸ ارسال شود.

نظرات مشتریان