• تعمیرات تخصصی گوشی ال جی

 احتمالا با برند الجی آشنایی کاملی دارید و این برند را به خوبی می‌شناسید. برند الجی از قدیمی ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید. برند الجی در بازار ایران نیز جایگاه بسیار خوبی دارد. این برند در طی چندین سال فعالیت خود توانسته است طیف زیادی از افراد را به خرید محصولاتش مجاب کند. کیفیت و زیبایی گوشی‌های این برند از جمله دلایل فروش خوب آن در بازار ایران است. آیا شما نیز از گوشی‌های برند الجی استفاده می‌کنید؟ آیا گوشی شما آسیب دیده است و برای برطرف کردن مشکل خود به دنبال یک مرکز معتبر و مطمئن می‌گردید؟ اینجاست که تعمیرات 118 وارد می‌شود. مجموعه تعمیرات 118 در خدمت شماست تا انواع مشکلات گوشی‌های الجی را مرتفع سازد. مدل گوشی برای ما هیچ تفاوتی ندارد. بنابراین اگر گوشی شما ساخت سالهای قبل و به اصطلاح قدیمی است نگران نباشید. تعمیر تمام گوشی‌های الجی چه قدیمی و چه جدید در مجموعه ما انجام می‌شود. هیچ نگرانی به خود راه ندهید و انجام این‌کار را به ما بسپارید.  تعمیرات تخصصی گوشی الجی در مجموعه ما انجام می‌شود. هم اکنون نسبت به ثبت سفارش تعمیر گوشی الجی اقدام کنید. کلیه قطعات اورجینال گوشی‌های LG در تعمیرات 118 موجود می‌باشد. 

تعمیر تخصصی گوشی الجی

قدمت برند الجی در تعمیرات آن اثر گذار است. قدمت زیاد برابر است با تولید و عرضه محصولات فراوان. در نتیجه وجود تعمیرکارانی که بتوانند به تمامی ظرایف گوشی‌های این برند آشنایی داشته باشند کمی سخت است. ما در مجموعه تعمیرات 118 این مشکل را نیز مرتفع ساخته‌ایم. تعمیرات تخصصی موبایل الجی در مجموعه ما با دقت و کیفیت بسیار بالا انجام می‌شود. تعمیرات تخصصی بدین معناست که فرد تعمیرکار با تمام قطعات و مشکلات گوشی شما آشنایی داشته باشد. پیدا کردن چنین فردی بسیار سخت است. اما نگران نباشید. مجموعه تعمیرات 118 در خدمت شماست تا به طور کاملا تخصصی به تعمیر انواع گوشی‌های الجی بپردازد. تعمیرات تخصصی گوشی‌های برند LG به دو دسته کلی سخت افزار و نرم افزار تقسیم می‌شود. تعمیرات سخت افزاری مربوط به تعمیر قطعات سخت افزاری و تعمیرات نرم افزار مربوط به مشکلات سیستم عامل و هسته گوشی است. تفاوتی ندارد که مشکل شما مربوط به کدام دسته است. قطعا مشکل شما قابل حل و برطرف شدن است. نگران چیزی نباشید و گوشی خود را برای تعمیر به مجموعه ما ارسال نمایید.

  • تعمیرات سخت افزاری گوشی‌های الجی

عموما زمانی‌که گوشی شما با یک مشکل سخت افزاری روبرو می‌شود امکان استفاده از گوشی به طور کامل از بین می‌رود. بنابراین مشکلات سخت افزاری گوشی الجی از دسته مشکلات بسیار جدی و حاد به حساب می‌آید. امکان تعویض و تعمیر قطعات سخت افزاری موبایل الجی در مجموعه ما فراهم است. گوشی‌های هوشمند از قطعات بسیار زیادی تشکیل شده اند و ممکن است یک روزی هر یک از این قطعات صدمه ببیند و نیاز به تعمیر پیدا کند. خرابی تاچ و ال سی دی دی، باتری، سوکت شارژ، آی‌سی شارژر و … ممکن است برای هر کسی به وجود بیاید. این مشکلات قابل برطرف شدن است. نباید زیاد نگران شوید. تنها کاری که باید انجام دهید پیدا کردن یک مرکز معتبر و مطمئن برای تعمیر است. مجموعه تعمیرات در خدمت شماست تا تمامی مشکلات شما را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن برطرف سازد. در نتیجه هیچ‌گونه نگرانی به خود راه ندهید و به ما اعتماد کنید. تعمیرات 118 میزبان خوبی برای تعمیرات تخصصی سخت افزار گوشی‌های LG است.

  • تعمیرات نرم افزاری گوشی‌های الجی

وقتی گفته می‌شود مشکل گوشی شما نرم افزاری است باید ذهن خود را به سمت سیستم عامل و هسته گوشی ببربد. در مشکلات نرم افزاری خبری از تعمیر یک قطعه خاص نیست. مشکلات نرم افزاری مربوط به نحوه کارکرد گوشی است. مشکلاتی از قبیل کاهش سرعت گوشی، هنگ کردن‌های زیاد و … . خوشبختانه خبر خوبی وجود دارد. هزینه برطرف کردن مشکلات نرم افزاری گوشی LG در مقایسه با مشکلات سخت افزاری بسیار کمتر است. بنابراین اگر نگران هزینه‌های احتمالی آن هستید زیاد نگران نشوید. در ادامه به طور کامل‌تر و مفصل‌تر درباره این مشکلات صحبت می‌کنیم.

مراحل تعمیر گوشی در تعمیرات 118

چرا تعمیرات 118؟

احتمالا شما نیز سوال بالا را از خود پرسیده‌اید؟ درست است؟ بیاید نگاهی به خدمات مجموعه تعمیرات 118 بیاندازیم. این مجموعه  آماده است تا انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شما را با بهترین کیفیت و در کم‌ترین زمان ممکن برطرف سازد. همیشه ترس استفاده از قطعات فیک و تقلبی برای تعمیر گوشی وجود دارد. تعمیرکاران بسیار زیادی از اجناس غیر اصل و تقلبی برای تعمیر گوشی شما استفاده می‌کنند. اما نکته ماجرا اینجاست که به هیچ وجه قطعات بی کیفیت و تقلبی در مجموعه ما جایی ندارد. کلیه قطعات اسمارت‌فون الجی موجود در مجموعه تعمیرات 118 اصل و اورجینال است. برای اطمینان خاطر شما عزیزان تمامی قطعات به همراه ضمانت نامه اصالت و گارانتی تعویض 7 روزه تقدیم‌تان می‌گردد. بنابراین یکی از دلایل بسیار مهم برای اعتماد به مجموعه استفاده از قطعات کاملا اصل و اورجینال گوشی‌های LG است. دلیل بعدی کیفیت خدمات و تعمیرات ماست. تعمیرکارانی که در مجموعه تعمیرات 118 مشغول به فعالیت می‌باشند از تجربه و مهارت بسیار بالایی برخورد هستند و به طور پیوسته داشن خود را به روز نگه می‌دارند. این دانش در کنار استفاده از تجهیزات جدید و استاندارد، کیفیت تعمیر گوشی‌های الجی را بسیار بالا می‌برد. با این شرایط امکان خرابی مجدد آن قطعه به صفر می‌رسد. البته ما برای تمام سناریوهایی که بعد از تعمیر گوشی الجی به وجود می‌آید برنامه‌ داریم. پس از تعمیر گوشی الجی به شما مهلت تست داده می‌شود تا گوشی خود را مورد ارزیابی قرار دهید و به بررسی آن بپردازید. چنانچه گوشی شما در طول مهلت تست آسیب پیدا کرد و یا مشکلی برای آن به وجود آمد می‌توانید به راحتی و بدون نگرانی آنرا برای ما ارسال کنید تا مورد ارزیابی مجدد تعمیرکاران ما قرار بگیرد. این امتیاز ویژه‌ای است که برای شما در نظر گرفته‌ایم. هدف مجموعه تعمیرات 118 برطرف کردن تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل الجی است. بنابراین از آسیبی که به گوشیتان وارد شده است نترسید و تعمیر آنرا به مجوعه تعمیرات بسپارید. بی‌شک مشکل شما قابل برطرف شدن است. تمامی قطعات گوشی LG در مجموعه ما موجود است و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. تنها کافی‌ست گوشی خود را برای ما ارسال کنید. پس از ارسال گوشی بقیه مراحل را به ما بسپارید. خبر خوب دیگری که برا شما مشتریان عزیز داریم امکان خرید قطعات گوشی الجی است. به راحتی می‌توانید نسبت به ثبت سفارش خرید انواع قطعات گوشی‌های LG اقدام کنید.سایت، تماس تلفنی و حضور در مجموعه راه‌های پیش روی شما برای ثبت سفارش است.

 

 

ارسال درخواست تعمیر گوشی ال جی

آسیب دیدگی های رایج سخت افزار گوشی الجی

در این بخش می‌خواهیم به طور کامل به بررسی تمام مشکلات سخت افزاری گوشی الجی که ممکن است برای شما به وجود بیاید صحبت کنیم.  همانطور که گفتیم گوشی‌های هوشمند از قطعات بسیار زیادی به وجود آمده‌اند. تمامی این قعات ممکن است روزی آسیب بییند و نیاز به تعمیر آنها به وجود بیاید. در بعضی از مشکلات سخت افزاری مثل آبخوردگی سرعت واکنش شما نسبت به تعمیر آن اهمیت دارد. بنابراین اگر گوشیتان دچار آسیب دیدگی سخت افزاری شده است وقت را هدر ندهید و برای تعمیر آن سریعا اقدام کنید. در ادامه رایج ترین مشکلات سخت افزاری گوشی الجی را مطرح می‌کنیم.

  • تمام شدن عمر باتری موبایل الجی
  • شکستگی ال سی دی موبایل LG
  • تعمیر موبایل الجی آبخورده
  • مشکلات خاموش شدن گوشی الجی
  • مشکل شارژ نشدن موبایل الجی
  • آسیب دیدگی اسپیکر اسمارت فون‌های الجی
  • خرابی هارد پروگرم شده الجی

تمامی این مشکلات به طور کامل و مفصل در ادامه تشریح می‌شود. اگر مشکل شما در لیست بالا نیست اصلا نگران نشوید. با همکاران ما تماس بگیرید و مشکلتان را با آنها مطرح کنید. همکاران ما راهنمایی‌های لازم را به شما خواهند کرد.

 

خرابی باتری یکی از مشکلات بسیار رایجی است که ممکن است هر کاربری با آن روبرو شود. مشکل خرابی باتری گوشی الجی قابل برطرف شدن است. باتری یک قطعه مصرفی و مکانیکی می‌باشد و دارای طول عمر مشخصی است. طول عمر مفیدی که برای باتری گوشی‌های هوشمند گزارش شده در حدود دو سال است. یعنی باتری به طور خودکار پس از گذشت حدودا دو سال ضعیف می‌شود و نمی‌تواند همانند گذشته وظایف خود را انجام دهد. اینجاست که بحث تعویض باتری اسمارت‌فون الجی به میان می‌اید. با تعویض باتری گوشی LG می‌توانید بدون هیچگونه مشکلی از گوشی‌تان استفاده کنید. بنابراین هیچ نگران نباشید. هم اکنون گوشی خود را برای تعویض باتری به مجموعه ارسال کنید. تعویض باتری الجی در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت صورت می‌پذیرد. برخی از علائم اصلی خرابی باتری LG به شرح ذیل است:

  • گوشی فقط در زمان اتصال به شارژر روشن می ماند: اگر فقط در زمانی‌که گوشیتان به شارژ است می‌توانید از آن استفاده کنید قطعا به تعویض باتری نیاز دارید.
  • گوشی در زمان کوتاهی خاموش می شود! اگر گوشیتان در زمان بسیار کمی با وجود شارژ خاموش می‌شود بایدبه سلامت باتری خود شک کنید و نسبت به تعویض آن اقدام کنید.
  • بدنه گوشی یا باتری بیش از حد معمول داغ می شود: داغ شدن گوشی در زمان شارژ طبیعی است. ولی اگر این داغ شدن بیش از حد شود باید بدانید که باتری گوشی به دقایق آخر عمر خود رسیده و باید تعویض شود.

ال سی دی از قطعات بسیار حساسی است که تحت شرایط مختلفی آسیب می‌بیند. تاچ و ال سی دی در گوشی‌های امروزی به صورت به هم پیوسته ارائه می‌شود. یعنی تاچ و ال سی دی به عنوان یک مجموعه در نظر گرفته می‌شود و خرابی یکی از آنها برابر با خرابی کل مجموعه است. تعویض تاچ و ال سی دی الجی در مجموعه ما با استفاده از تجهیزات به روز انجام می‌شود. در ادامه شما را با مهم ترین علائم خرابی اچ و ال سی دی گوشی الجی آشنا می‌کنیم.

در داخل گوشی‌های هوشمند مدارات بسیار زیادی وجود دارد. از آنجایی که این مدارها الکترونیکی هستند در برابر آب بسیار آسیب پذیرند. گوشی‌ای که خیس می‌شود و در تماس با اب قرار می‌گیرد از جهات گوناگونی دچار آسیب می‌شود. خرابی تاچ و ال سی دی و سوختن هارد از مهم ترین مشکلاتی است که گوشی آبخورده برایمان به وجود می‌آورد. در زمانی‌که گوشی شما خیس می‌شود آرامش خود را حفظ کنید. از تکان دادن زیادگوشی اجتناب کنید. از سشوار گرفتن بر روی گوشی خودداری کنید. تنها کاری که باید انجام دهید رفع رطوبت گوشی است. یک دستمال نرم تهیه کنید و بدون اینکه گوشی خود را زیاد تکان دهید و آنرا جابجا کنید اقدام به خشک کردن آن کنید. با اینکار تا حد زیادی از رطوبت خارجی گوشی را می‌گیرید. بعد از آن گوشی خود را برای ما ارسال کنید. تعمیر کاران ما آماده‌اند تا گوشی رو مورد بررسی قرار دهند. تعمیر گوشی الجی آبخورده در مجموعه ما انجام می‌شود. آبخوردگی گوشی الجی موضوع مهمی است که باید به آن توجه کنید و در کمترین زمان ممکن نسبت به برطرف کردن مشکل خود اقدام کنید. هرچه زودتر نسبت به ارسال گوشی خود اقدام کنید در هزینه‌های تعمیر و خرابی قطعات دیگر گوشی صرفه جویی کرده‌اید.

آیا پس از اینکه گوشی خود را به شارژر متصل می‌کنید اتفاقی برای گوشی نمی‌افتد و گوشی‌تان شارژ نمی‌شود؟ آیا از اینکه گوشی‌تان شارژ نمی‌شود تعجب کرده اید و دلیل خاصی برای این اتفاق پیدا نکرده‌اید؟ مشکل شارژ نشدن گوشی الجی می‌تواند به خاطر دلایل گوناگونی رخ دهد. در ابتدای امر شما باید سه کار را انجام دهید تا مطمئن شوید مشکل از گوشی‌تان است. در ابتدا پریز برق، آداپتور و کابل شارژ را بررسی کنید و از صحت سلامت هر سه مورد اطمینان حاصل نمایید. پس از اینکه این سه مورد را چک کردید و هنوز هم مشکل‌تان پابرجا بود وارد مرحله بعد شوید. یک چراغ قوه تهیه کنید و سوکت شارژ خود را بررسی کنید. ممکن است وجود یک شی خارجی مانع از اتصال کامل کابل با اتصالات داخلی گوشی شده باشد. البته در این بین مواظب باشید که به سوکت آسیبی وارد نکنید. اگر اینکار را هم انجام داید ولی مشکل‌تان کماکان پابرجا بود با همکاران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. شارژ نشدن گوشی الجی مشکل حادی نیست و قطعا قابل برطرف شدن است.

آیا پس از اینکه گوشی خود را به شارژر متصل می‌کنید اتفاقی برای گوشی نمی‌افتد و گوشی‌تان شارژ نمی‌شود؟ آیا از اینکه گوشی‌تان شارژ نمی‌شود تعجب کرده‌اید و دلیل خاصی برای این اتفاق پیدا نمی‌کنید؟ مشکل شارژ نشدن گوشی الجی می‌تواند به خاطر دلایل گوناگونی رخ دهد. در ابتدای امر شما باید سه کار را انجام دهید تا مطمئن شوید مشکل از گوشی‌تان است. در ابتدا پریز برق، آداپتور و کابل شارژ را بررسی کنید و از صحت سلامت هر سه مورد اطمینان حاصل نمایید. پس از اینکه این سه مورد را چک کردید و هنوز هم مشکل‌تان پابرجا بود وارد مرحله بعد شوید. یک چراغ قوه تهیه کنید و سوکت شارژ خود را بررسی کنید. ممکن است وجود یک شی خارجی مانع از اتصال کامل کابل با اتصالات داخلی گوشی شده باشد. البته در این بین مواظب باشید که به سوکت آسیبی وارد نکنید. اگر این‌کار را هم انجام دادید ولی کماکان مشکل‌تان پابرجا بود با همکاران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. شارژ نشدن اسمارت‌فون الجی مشکل خاصی نیست و باید گوشی توسط تعمیرکاران مجموعه مورد بررسی قرار بگیرد.

اسپیکر در گوشی‌های هوشمند نقش بسیار مهمی دارد. برای بعضی از افراد بلندی و کیفیت صدای اسپیکر یکی از دلایل خرید گوشی است. حال فکر کنید که اسپیکر گوشی خراب شود. با خراب شدن اسپیکر موبایل الجی دیگر نمی‌توانید به موسیقی دلخواه‌تان گوش دهید و فیلم‌های مود علاقه خود را با صدای زیاد تماشا کنید. البته در گوشی‌های هوشمند امروزی دو نوع اسپیکر بکار رفته است. اسپیکر صدا و اسپیکر مکالمه. کارکرد هر یک کاملا جدا و مستقل از هم است. بنابراین باید ببینید که کدام اسپیکر گوشی خراب شده است. اگر نمی‌توانید به موسیقی گوش دهید مشکل از اسپیکر صدا است. اگر هم که در زمان مکالمه با دوست خود مشکلی دارید باید به دنبال تعویض اسپیکر مکالمه الجی باشید. تعویض اسپیکر الجی در مجموعه ما در کمترین زمان ممکن و با حداقل قیمت انجام می‌شود.

اطلاعات گوشی برای شما چه میزان اهمیت دارد؟ آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که اطلاعات گوشی شما در کجا ذخیره می‌شود؟ هارد مسئول ذخیره سازی و سازماندهی اطلاعات درون گوشی است. اگر این قطعه آسیب ببیند اطلاعات شما در معرض خطر قرار می‌گیرد. وقتی می‌گوئیم هارد گوشی الجی آسیب دیده است منظور این است که این قطعه از نظر الکترونیکی صدمه دیده است. بنابراین راه تعمیر هارد پروگرم شده الجی فراهم است. اگر اطلاعات ذخیره شده در گوشی‌تان را دوست دارید برای تعمیر هارد موبایل الجی به یک مرکز معتبر و مطمئن مراجعه کنید. تعمیرات 118 آماده است تا مشکل خرابی هارد پروگرم شده گوشی الجی را برطرف کند. بسته به شدت آسیب وارد شده به گوشی یکی از مراحل تعویض یا تعمیر هارد اسمارت‌فون الجی در دستور کار تعمیرکاران مجموعه قرار می‌گیرد. نگران خراب شدن هارد گوشیتان نباشد. چیزی که مهم است امکان تعمیر یا تعویض این قطعه است. هم اکنون گوشی خود را به مجموعه ارسال کنید تا مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرد.

آسیب دیدگی های رایج نرم افزاری گوشی الجی

مشکلات نرم افزاری گوشی الجی با هزینه بسیار کمی برطرف می‌شود. نگران هزینه‌های این تعمیر نباشید. زیرا هزینه تعمیرات نرم افزاری به مراتب بسیار کمتر از مشکلات سخت افزاری است. در این بخش می‌خواهیم به بعضی از رایج ترین مشکلات نرم افزاری اسمارت‌فون‌های الجی بپردازیم.

مقدار حافظه رم: گوشی‌هایی که از حافظه رم با ظرفیت کم استفاده می‌کنند در معرض هنگ کردن بیشتری قرار دارند. رم در گوشی‌های هوشمند اطلاعات را با سرعت بسیار زیادی می‌خواند و آنرا در اختیار شما قرار می‌دهد. طبیعی است که در گوشی‌ای با طرفیت رم کم مشکل هنگ کردن به وجود بیاید.

کمبود حافظه داخلی: یکی دیگر از دلایل هنگ کردن موبایل الجی کم بودن فضای ذخیره ساز داخلی است. باید همیشه و به طور پیوسته اطلاعات و فایل‌های قدیمی و به درد نخور را از گوشی خود حذف کنید. انباشت این اطلاعت باعث پرشدن حافظه داخلی گوشی و در نتیجه هنگ کردن آن می‌شود. هم اکنون نسبت به حذف فایل‌های بلااستفاده و قدیمی گوشی خود اقدام کنید.

برنامه‌های مخرب: ممکن است که مشکل هنگ کردن گوشی شما به خاطر نصب و استفاده از یک نرم افزار مخرب بوده باشد. برنامه‌هایی که از منابع نامطمئن و نامعتبر بارگیری می‌کنید مستعد وجود بدافزار هستند. بنابراین اگر اخیرا برنامه‌ای از منابع نامطمئن دانلود کرده‌اید سریعا آنرا حذف کنید. شاید مشکل از آن باشد. سعی کنید همیشه برنامه‌های خود را از فروشگاه‌ها و منابع مطمئن بارگیری کنید.

استفاده بیش از حد از گوشی: گاهی اوقات ساعت‌ها از گوشی خود استفاده می‌کنیم و می‌گوییم که چرا گوشی هنگ می‌کند. باید بدانید که گوشی‌های هوشمند از قطعات و مدارهای الکترونیکی ساخته شده اند. این مدارها و قطعات در اثر استفاده مداوم و زیاد از گوشی داغ می‌کنند و کارکرد همیشگی خود را ارائه نمی‌دهند.

 

احتمالا با طرح ریجستری گوشی الجی آشنایی دارید. یا حداقل یک بار این واژه به گوشتان خورده است. ریجستری یک طرح فراگیر داخلی است که با هدف کاهش و از بین بردن ورود گوشی‌های قاچاق و غیر مجاز به کشور شکل گرفته است. کد IMEI گوشی‌هایی که از مبادی رسمی وارد کشور می‌شوند در سامانه همتا ثبت می‌شوند. صاحبان گوشی پس از خرید گوشی فرصت دارند تا ظرف 30 روز از زمان روشن شدن گوشی ریجستری آنرا انجام دهند. در غیر اینصورت گوشی آنها تقلبی و قاچاق حساب شده و برای همیشه خاموش می‌شود. بنابراین حتما پس از خرید نسبت به ریجستری گوشی الجی اقدام کنید.

 

در بعضی موارد گوشی‌تان را روشن می‌کنید ولی در مرحله آخر گوشی به طور کامل بالا نمی‌آید و بر روی لوگو سازنده گیر می‌کند. در اینجا می‌گوییم اصطلاحا بوت موبایل الجی انجام نمی‌شود و مشکل بوت شدن دارد. بوت نشدن اسمارت‌فون الجی دلایل مختلفی دارد که باید در مرکز بررسی شود. چنانچه با این مشکل دسته و پنج نرم می‌کنید با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید. مشکل شما قابل برطرف شدن است و اصلا جای نگرانی نیست.

2 دیدگاه در “تعمیر گوشی الجی

  1. قاسمی گفت:

    سلام وقتتون بخیر . من اشتباهی کابل خروجی بلندگوی کامپیوترم رو که برق داشت به جک 3.5 موبایلم وصل کردم و تصویر گوشی ثابت شد و بعد از خاموش شدن دیگه روشن نمی شه. میشه راهنمایی بفرمایید مشکل احتمالی از چی میتونه باشه و اینکه قابل تعمیر هست؟
    پیشاپیش از پاسخگویی شما سپاسگزارم.

    1. mohammad akbari گفت:

      سلام باید توسط تکنسین بررسی بشه تا مشکل دقیق مشخص بشه ولی احتمالا برد اتصالی کرده وباید اتصالی برطرف بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.