در حال نمایش 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی اپل، آیپد ایر 2 را در اکتبر 2014 به بازار معرفی کرده است. با ضخامت 6.1 میلیمتری که این تبلت دارد، یکی از نازک ترین تبلت های موجود در بازار است. نازک بودن تبلت ها موجب آسیب پذیر بودن آن می شود اما این دستگاه از مقاومت بسیار خوبی بهره می برد. در قسمت جلویی این دستگاه نمایشگر 9.7 اینچی با تراکم پیکسلی 264 جای گرفته است. مساحت تاچ و ال سی دی آیپد ایر iPad Air 2 حدود 291.4 سانتی متر مربع است و حدود 71.6 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به نسبت تصویر 4 به 3 و رزولوشن نمایشگر 2048 در 1536 اشاره کرد. در بالای این نمایشگر حسگر 1.2 مگاپیکسلی برای تماس های ویدئویی و عکاسی سلفی جای گرفته است.

هر چه تبلت نازک تر باشد یعنی باتری که درون آن به کار برده شده است کوچکتر است. اما باتری در نظر گرفته شده برای این تبلت از نوع لیتیوم پلیمری و دارای ظرفیت 7340 میلی آمپر است. باتری آیپد ایر iPad Air 2 قابل تعویض نیست و هرگونه جابه جایی و تعمیر باید به دست تعمیرکار انجام شود. در پنل پشتی این تبلت حسگر 8 مگاپیکسلی به همراه دریچه دیافراگم f/2.4 جای گرفته است. طراحان تبلت همیشه برای تبلت ها از دوربین های با کیفیت استفاده نمی کنند زیرا عقیده دارند کاربران ترجیح می دهند تا با استفاده از گوشی های خود عکاسی کنند. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به سیستم عامل iOS 8.1 اشاره کرد که تا iPadOS 13.4 قابل ارتقا می باشد.

تعمیر آیپد ایر iPad Air 2

تعمیر محصولات کمپانی اپل کار دشواری است و هر تعمیرکاری نمی تواند تعمیر این گوشی ها و تبلت ها به عهده بگیرد. در مرکز تعمیرات 118 تکنسین متخصص تعمیرات موبایل مشغول به فعالیت هستند که می توانند تعمیر محصولات اپل از جمله تعمیر آیپد ایر iPad Air 2 را با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا انجام دهند. کلیه ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر فروشگاه می شوند که به همراه دستگاه به شما تحویل می دهیم. در صورتی که شرایط مراجعه ی حضوری به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید دستگاه خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعویض قطعات آیپد ایر iPad Air 2، تست های نهایی انجام می شود و دستگاه برای شما ارسال می شود. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند.

خرید قطعات آیپد ایر iPad Air 2

ما در این مجموعه تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتوانیم قطعات اورجینال و با کیفیت را به مشتریان خود ارائه کنیم. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات وجود در این مجموعه اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات آیپد ایر iPad Air 2 از این مجموعه را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می کنند. قیمت قطعات آیپد ایر iPad Air 2 در این مرکز نسبت به مراکز دیگر مناسب تر است. در صورت وجود هرگونه ابهام و سوال با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.