در حال نمایش 7 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy J1 2016 J120 در سال 2016 به بازار معرفی شده است. این گوشی از اولین گوشی های این خانواده می باشد و برای ساخت آن از پلاستیک استفاده شده است. ابعاد این گوشی 132.6 * 69.3 * 8.9  میلیمتر است  و وزن آن برابر 131 گرم می باشد. در پنل جلویی گوشی شاهد نمایشگر و دکمه هوم آن در پایین ال سی دی هستیم و دوربین اصلی و اسپیکر مکالمه در بالای آن می باشید. 62.7 درصد از پنل جلویی را نمایشگر 4.5 اینچی تشکیل می دهد که با لایه ای از گوریلاگلس از آن محافظت شده است. رزولوشن این نمایشگر 480 * 800 پیکسل است و برای آن نسبت نمایش 5 به 3 در نظر گرفته شده است. فناوری استفاده شده در این نمایشگر Super AMOLED می باشد که با وجود 207 پیکسل در هر اینچ می تواند تصاویر را با کیفیت بالایی نمایش دهد.

از دیگر قطعات سخت افزاری این گوشی می توان به دوربین ها اشاره داشت. دوربین اصلی گوشی گلکسی جی120 با رزولوشن 5 مگاپیگسل امکان عکاسی و فیلم برداری با کیفیت اچ دی را برای کاربر فراهم می کند. دوربین سلفی نیز دارای سنسور 2 مگاپیکسلی است که برای عکاسی یا مکالمه تصویری مناسب می باشد. این گوشی با سیستم عامل اندروید 5.1.1 ارائه شده است و سی پی یو Quad-core 1.3 GHz Cortex-A7 می تواند به کمک تراشه Spreadtrum SC9830 به راحتی اطلاعات را پردازش نماید. این ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری نیازمند باتری قدرتمندی می باشد که انرژی مورد نیاز آن ها را تامین کند. باتری این گوشی لیتیوم یونی بوده و با ظرفیت 2050 میلی آمپر ساعت این وظیفه را عهده دار است. این باتری برای مکالمه تا 12 ساعت و یا پخش موزیک تا 39 ساعت مناسب است.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی جی1 2016

مرکز تعمیرات 118 مرکزی تخصصی و معتبر برای تعمیر گوشی های همراه و تمامی دستگاه های الکترونیکی می باشد. در این مرکز با استفاده از آخرین تجهیزات به روز دنیا که در اختیار تعمیرکاران خود قرار داده ایم گوشی شما تعمیر می شود. پس با خیالی آسوده تعمیر گوشی سامسونگ Galaxy J120 را می توانید به مرکز ما بسپارید‌. این گوشی و تمام دستگاه های الکترونیکی پس از دریافت و بررسی مشکل، توسط دستگاه های مخصوص عیب یابی می شود و پس از برآورد هزینه تعمیر گوشی گلکسی  J120 درصورت تایید شما تعمیر خواهد شد. تعمیرکاران ما مهارت بالایی داشته و با استفاده از قطعات اورجینال تعویض قطعات Samsung J1 2016 را انجام می دهند. پس با خیالی آسوده گوشی خود را به ما بسپارید و در کوتاه ترین زمان آن را مانند روز اول دریافت کنید.

خرید قطعات گوشی Samsung Galaxy J120

اگر برای تعمیر گوشی خود به دنبال خرید قطعه می باشید اما نمی دانید از کدام مرکز خرید کنید، ما به شما مرکز تعمیرات 118 را پیشنهاد می دهیم. در این مرکز تمامی قطعات اورجینال می باشد و به دلیل فروش مسقیم قیمت آن ها بسیار مناسب است. پس با خیالی آسوده می توانید خرید قطعات گوشی Galaxy J1 2016 را از این مرکز انجام دهید. تمام تلاش ما در این مرکز جلب رضایت مشتریان می باشد و خود را موظف به رعایت تمامی قوانین مشتری مداری می دانیم. پیش از خرید می توانید با تماس تلفنی از  قیمت قطعات گوشی سامسونگ J120  اطلاع یافته و همچنین از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید. پس از خرید هر قطعه می توانید از یک تا هفت روز آن را تست نمایید و در صورت وجود مشکل به مرکز مراجعه کرده تا به آن رسیدگی شود.