نمایش 1–8 از 12 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy M30 در سال 2019 با انداره و ابعاد 159 x 75.1 x 8.5 میلیمتر وارد بازار شد. این گوشی تماما از پلاستیک ساخته شده استو وزن آن معادل با 174 گرم است که می توانید از دو سیم کارت و کارت حافظه sd در این گوشی استفاده کنید. نمایشگر این گوشی در اندازه 6.4 اینچ تقریبا 84.2 درصد از پنل جلویی را در بر گرفته است. این نمایشگر از نوع Super AMOLED می باشد و رزولوشن آن 1080 * 2340 پیکسل در نظر گرفته شده است که با این حساب پراکندگی پیکسلی این گوشی نیز در هر اینچ برابر با 403 پیکسل می باشد. در پنل جلویی گوشی فقط دوربین سلفی که به شکل ناچ قطره ای است به چشم می خورد.

از ویژگی های این گوشی می توان به سیستم عامل Android 8.1که قابل ارتقاء تا Android 10.0 می باشد. تراشه اصلی این گوشی Exynos 7904 ، پردازنده مرکزی Octa-core و پردازنده گرافیکی آن Mali-G71 MP2 اشاره کرد. دوربین های این گوشی که طرفداران بسیاری دارد و کیفیت آن نیز مطلوب می اشد از سه دوربین تشکیل شده است. دوربین ها به ترتیب 13 و  5 و 5 مگاپیکسل می باشند و دوربین سلفی از سنسوری با کیفیت 16 مگاپیکسل تشکیل شده است.باتری این گوشی لیتیوم پلیمری بوده و دارای 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت می باشد که می توانید با قدرت 15 وات آن را شارژ نمایید. این گوشی با ظرفیت های 32 و 64 و 128 گیگ در بازار وجود دارد و می توانید خریداری کنید.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی ام30

اگر گوشی همراه شما به هر دلیلی آسیب دیده و نیاز به تعمیر دارد ابتدا باید به دنبال مرکزی معتبر و حرفه ای باشید. مرکزی که هم دارای کادری مجرب و ماهر باشد هم از ابزارهای تخصصی جهت این امر استفاده کند. البته باید دقت داشته باشید که از قطعات اورجینال جهت این تعمیر گوشی استفاده شود. برای تعویض قطعات گوشی سامسونگ Galaxy M30  می توانید به مرکز تعمیرات 118 مراجعه نمایید. این مرکز دارای مجوزهای لازم بوده و تمام تعمیرکاران ما دارای سابقه و مهارت بالایی می باشند. در این مرکز برای تعمیر گوشی از قطعات اورجینال استفاده می شود و بهترین ابزارها را برای تعمیرکاران خود فراهم کرده ایم که دارای استانداردهای جهانی می باشند. به همین دلیل با دقت و مهارت بالایی گوشی شما در این مرکز تعمیر می شود. با استفاده از قطعات اورجینال گوشی سامسونگ M30 مجددا کیفیت اولیه گوشی یازگردانده خواهد شد.

خرید قطعات گوشی گلکسی M30

در مرکز تعمیرات 118 علاوه بر تعمیر گوشی Galaxy M30 فروش قطعات نیز به صورت مستقیم انجام می شود. این مرکز دارای سال ها سابقه در این زمینه می باشد و می توانید تمام قطعاتمورد نیاز خود را با جستجو و سرچ در فروشگاه بیابید. در صورت عدم مشاهده قطعه مورد نظر می توانید با تماس با مرکز از موجودی انبار اطلاع یابید. همچنین پیش از خرید علاوه بر دریافت مشاوره رایگان خرید می توانید از قیمت قطعات گوشی سامسونگ M30 مطلع شوید. خرید را می توانید به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری انجام دهید. عزیزانی که امکان مراجعه به مرکز را ندارند پس از سفارش، محصول توسط پیک برایشان ارسال خواهد شد. پس خرید قطعات گوشی گلکسی  M30مهلت تست یک تا 7 روز برای آن ها و تمام قطعات دیگر در نظر گرفته ایم که این می تواند نشان از کیفیت بالای قطعات فروشگاه باشد.