نمایش 1–8 از 9 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی سونی در ماه می سال 2015 یکی از محصولات جدید و میان رده خود را با عنوان گوشی سونی Xperia Z3 Plus معرفی کرد. این گوشی از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است چرا که سونی در ساختار بدنه‌ی این گوشی از پوشش شیشه‌ای بهره برده است با فریمی آلومینیومی. استفاده از قاب شیشه‌ای باعث جذاب شدن این دستگاه شده است و در دست کاربران به آن‌ها حس یک کالای گران قیمت و لوکسی را القا می‌کند. این دستگاه دارای ابعاد 146 x 72 x 6.9 میلی متر و وزن 144 گرم می‌باشد. از قابلیت‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت به طور همزمان و برخورداری از استاندارد IP68 که منجر به مقاومت دستگاه در برابر آبخودگی و گرد و غبار می‌شود٬ اشاره کرد. تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا زد3 پلاس با قابلیت پشتیبانی از چندین تماس لمسی به طور همزمان و نمایش 16 میلیون رنگ٬ تصاویر را با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل به کاربران نمایش می‌دهد. این نمایشگر دارای اندازه‌ی 5.2 اینچی است که 70 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. سونی برای این دستگاه به طور پیش فرض از 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره برده است که به کاربران امکان افزایش دادن این حافظه را از طریق کارت حافظه ممکن می‌سازد.

سونی برای این گوشی یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در نظر گرفته است که همراه شدن فلش LED با دوربین پشت آن منجر به تصاویر واضح و روشن‌تری در حین عکاسی در شب می‌شود. دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا زد3 پلاس همچنین امکان ثبت تصاویر با حالت‌های پانوراما و HDR را برای کاربران فراهم می‌کند. امکان تصویر برداری با این دوربین در کیفیت‌های 2160 پیکسل با نرخ 30 فریک بر ثانیه٬ 1080 پیکسل با نرخ 60 فریم بر ثانیه و 720 پیکسل با نرخ 120 فریم بر ثانیه و HDR برای کاربران فراهم می باشد. دوربین سلفی این گوشی مجهز به یک سنسور 5.1 مگاپیکسلی است که دارای دهانه دیافراگم f/2.4 می باشد. باتری گوشی سونی اکسپریا زد3 پلاس دارای ظرفیت 2930 میلی آمپری است که به دلیل پشتیبانی از شارژ سریع کاربران می‌توانند این قطعه را در زمان کوتاهی شارژ نمایند.

تعمیر گوشی سونی Xperia Z3 Plus

تعمیر گوشی سونی اکسپریا زد3 پلاس همانند سایر قطعات دستگاه‌های هوشمند امری دشوار و پیچیده می‌باشد و تعمیرکاران برای تعمیر و یا تعویض قطعات دستگاه‌های هوشمند لازم است دوره‌های آموزشی تخصصی را گذرانده باشند و پس از چندین سال تجربه به تعمیر و یا تعویض گوشی‌های کاربران اقدام نمایند. تعمیر و تعویض قطعات گوشی سونی اکسپریا زد3 پلاس خود را به تعمیرکاران با تجربه و حرفه‌ای این مرکز بسپارید. تعمیرکاران این مجموعه دارای تخصص و مهارت بالایی در این زمینه داشته و می‌توانند دستگاه شما را در کوتاه‌ترین مدت و با قیمتی مناسب تعمیر نمایند. در صورتی که کاربران به این مرکز دسترسی ندارند و ساکن شهرستان هستند می‌توانند دستگاه خود را از طریق پست برای این مرکز ارسال نمایند.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia Z3 Plus

مرکز تعمیرات موبایل 118 با سرلوحه قرار دادن اصول مشتری مداری مفتخر است تا پس از چندین سال سابقه بهترین قطعات را به مشتریان عزیز ارائه نماید. خرید قطعات گوشی سونی Xperia Z3 Plus در این مرکز به صورت اورجینال برای تعمیرکاران و افرادی که در زمینه تعمیرات موبایل فعالیت دارند فراهم می باشد. تعمیرکاران می توانند به صورت حضوری به این مجموعه مراجعه کرده و قطعات مورد نیاز خود را تهیه کرده و از گارانتی و فاکتور خرید نیز بهره مند گردند. چنانچه به این مرکز دسترسی ندارید می‌توانید به صورت غیر حضوری از طریق سایت این مرکز سفارش خود را ثبت کرده تا در اسرع وقت برایتان ارسال گردد. جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی سونی Xperia Z3 Plus و سایر محصولات می‌توانید با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.