در حال نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

اگر هر کدام قطعات گوشی نوکیا C10 شما خراب شده است جای نگرانی نیست. با کمک تعمیرکاران حرفه‌ای به راحتی مشکل گوشی شما حل می‌شود و می‌توانید مانند قبل از آن استفاده کنید. مشکلات مربوط به تلفن همراه به دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تبدیل می‌شود. مشکلات نرم‌افزاری به مراتب راحت‌تر از مشکلات سخت‌افزاری قابل حل می‌باشد. ابتدا باید گوشی شما عیب‌یابی شود. اگر مشکل از نرم‌افزار گوشی بود با کمی جست‌وجو در اینترنت و یا پرس‌وجو از دوستانی که اطلاعات بیشتری در این زمینه دارند می‌توانید مشکل را حل کنید. با کمی تغییر در تنظیمات یا ریست و ریست فکتوری کردن می‌توانید مشکلات نرم‌افزاری را حل کنید. اما گاهی مشکلات نرم‌افزاری هم به راحتی قابل حل نیست و باید از افراد متخصص در این زمینه کمک گرفت. دسته دیگر از مشکلات به مشکلات سخت‌افزاری برمی‌گردد. خرابی قطعات تلفن همراه توسط کاربر قابل حل نمی‌باشد و حتما باید از تعمیرکاران کاربلد کمک گرفت. در ادامه رایج‌ترین خرابی‌های تلفن همراه را برای شما آورده‌ایم. با ما همراه باشید.

تعمیر قطعات گوشی نوکیا C10

رایج ترین خرابی های گوشی نوکیا C10

قطعات تلفن همراه به دلایل مختلفی ممکن است دچار آسیب شود. متداول‌ترین اتفاقاتی که برای تلفن همراه پیش می‌آید، آب خوردگی و ضربه خوردگی است. که بسیاری از قطعات را دچار آسیب می‌کند. آب خوردگی می‌تواند باعث سوختن باتری، سوختن تاچ و ال سی دی، سوختن هارد، بهم ‌خوردن اتصالات اسپیکر شود. ضربه خوردگی نیز باعث آسیب به تاچ و ال سی دی، شیشه دوربین، درب پشت گوشی و بسیاری از قطعات دیگر می‌شود. سعی کنید از گوشی خود محافظت کنید و از قاب مناسب برای گوشی خود استفاده کنید تا شدت آسیب را کم کنید.

 

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی نوکیا C10

تاچ و ال سی دی گوشی نوکیا C10 از نوع IPS LCD و دارای روشنایی 400 نیت می‌باشد. اندازه این نمایشگر برابر با 6.52 اینچ یا به عبارتی 102.6 سانتی‌مترمربع است. نسبت سطح صفحه نمایش به بدنه در این گوشی در حدود 77.5 درصد می‌باشد. این ال سی دی دارای رزولوشن 720 در 1600 و تراکم پیکسلی 269 پیکسل در اینچ است. این گوشی دارای فناوری محافظ Panda Glass است.

ال سی دی گوشی یکی از خارجی‌ترین قطعات در تلفن همراه می‌باشد که بیشتر از قطعات داخلی در معرض آسیب می‌باشد. پس طبیعی‌ست که ال سی دی گوشی شما دچار آسیب شود. و جای نگرانی نمی‌باشد. اگر ال سی دی گوشی شما آسیب دیده است با تعویض قطعه مشکل حل می‌شود و می‌توانید مانند قبل از گوشی خود استفاده کنید. گاهی اوقات ال سی دی گوشی سوسو می‌زند. گاهی بخشی از صفحه نمایش سیاه می‌شود. گاهی گوشی دچار آب خوردگی می‌شود و ال سی دی گوشی می‌سوزد. گاهی اوقت نیز تاچ گوشی با مشکل مواجه می‌شود. در همه این موارد نیاز هست که اقدام به تعویض ال سی دی گوشی نوکیا سی ۱۰ خود کنید. برای رفع مشکل گوشی خود حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی باتری گوشی نوکیا C10

باتری گوشی نوکیا C10 از نوع لیتیوم یونی می‌باشد. این باتری داری ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است. باتری این گوشی قابل جابه‌جایی می‌باشد و کاربر می‌تواند خودش باتری را از گوشی بیرون آورد. این ویژگی از باتری که قابل جابه‌جایی است در زمانی که گوشی دچار آب خوردگی می‌شود به ما کمک می‌کند. در این زمان بلافاصله باید باتری را بیرون آورد و آن را خشک کرد تا از سوختن آن جلوگیری کنیم.

باتری گوشی یک قطعه اصلی در تلفن همراه می‌باشد که خرابی آن عملکرد گوشی را به طور کامل مختل می‌کند. خرابی باتری یک امر اجتناب‌ناپذیر می‌باشد. پس گریزی از آن نیست. باتری‌ها عمر مشخصی دارند و پس از یک دوره استفاده عمرش به پایان می‌رسد. اما می‌توان با رعایت برخی نقاط به افزایش عمر باتری گوشی خود کمک کنید. مثلا از شارژرهای استاندار استفاده کنید. اگر به اینترنت نیاز ندارید آن را غیرفعال کنید. نور صفحه نمایش را تا جایی که امکان دارد کم کنید. با رعایت این موارد در دراز مدت می‌توانید به افزایش عمر باتری گوشی خود کمک کنید. آب خوردگی دلیل اصلی سوختن باتری گوشی می‌باشد. حتما از گوشی خود در برابر آب خوردگی محافظت کنید. اما به هر حال اگر باتری گوشی نوکیا سی ۱۰ شما خراب شده است برای رفع آن حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی هارد گوشی نوکیا C10

خرابی هارد گوشی نوکیا C10

هارد گوشی نوکیا C10 همان حافظه داخلی در گوشی می‌باشد که اطلاعات ما در آن ذخیره می‌شود. این روزها کاربران خواهان گوشی‌هایی با ظرفیت بالا می‌باشند و ظرفیت هارد یکی از معیارهای انتخاب گوشی می‌باشد. کمپانی نوکیا گوشی‌های C10 خود را در سه نسخه با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت ۱ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت ۲ کیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت ۲ گیگابایت رم روانه بازار کرده است. از هارد گوشی با عنوان eMMc نیز یاد می‌کنند. emmc دارای دو بخش است. بخشی از آن که مربوط به ذخیره‌سازی اطلاعات می‌شود و بخشی دیگر که کنترلر است و به سیستم‌عامل اجازه بوت شدن را می‌دهد. به همین دلیل برای استفاده در گوشی‌ها مناسب است. با سوختن هارد تمام اطلاعات داخل گوشی نیز از بین می‌رود. آب خوردگی یکی از اصلی‌ترین دلایل سوختن هارد است. حتما از گوشی خود در برابر آب خوردگی محافظت کنید. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با گوشی خود زیاد بازی می‌کنید. توجه داشته باشید که بازی‌هایی که حجم و گرافیک بالایی دارند را طولانی مدت بازی نکنید زیرا به هارد گوشی آسیب وارد می‌کند. تا حد امکان سعی کنید از هارد گوشی خود مراقبت کنید تا دچار مشکل نشود. اما اگر هارد گوشی نوکیا سی ۱۰ شما آسیب دیده است هر چه سریع‌تر اقدام به رفع آن کنید. تا اگر امکان دارد با تعمیر هارد مشکل رفع شود و اطلاعات داخل گوشی بازگردانده شود. حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی اسپیکر گوشی نوکیا C10

گاهی اوقات گوشی موبایل با مشکل صدا مواجه می‌شود که عملکرد گوشی را مختل می‌کند. گاهی صدا به طور کامل قطع می‌شود و دیگر نمی‌توانیم موسیقی گوش کنیم و یا فیلم ببینیم. گاهی صدا به شدت ضعیف می‌شود و گاهی هم صدا با نویز خارج می‌شود که بسیار آزاردهنده است. مشکلات مربوط به اسپیکر یا مربوط به نرم‌افزار گوشی است و یا مربوط به خودِ قطعه می‌باشد. ابتدا بررسی کنید مشکل دقیق از کجاست. اگر مشکل از نرم‌افزار آن بود با ریست و یا ریست فکتوری کردن احتمالا مشکل حل می‌شود. قبل از هر چیز محل اسپیکر را نیز تمیز کنید. اگر مشکل اسپیکر گوشی نوکیا C10 شما حل نشد برای رفع مشکل آن حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

تعمیر قطعات گوشی نوکیا C10

قطعات گوشی نوکیا C10

گوشی موبایل از قطعات زیادی تشکیل شده است. که هر کدام ممکن است روزی خراب شود. وقتی یکی از قطعات اصلی گوشی خراب می‌شود نگران می‌شویم که نکند دیگر گوشی قابل استفاده نباشد. اما نگران نباشید قطعات گوشی قابل تعمیر و تعویض می‌باشند. فقط مهم است که از تعمیرکاران باتجربه کمک بگیرید. ما در مجموعه تعمیرات ۱۱۸ به کمک افراد با تجربه و خبره در زمینه تعمیرات، مشکل قطعات گوشی نوکیا C10 شما را حل می‌کنیم. شما می‌توانید گوشی خود را به صورت حضوری و یا غیر حضوری و با پیک به ما بسپارید. تعمیرات در مجموعه ما با ضمانت انجام می‌شود. اگر ساکن تهران هستید پیک مجموعه ما برای شما رایگان است.

خرید قطعات گوشی نوکیا C10

با توجه به اینکه هر روز قطعات فیک و بی کیفیت وارد بازار می‌شود یکی از اصلی‌ترین مواردی که در خرید قطعات گوشی نوکیا C10 باید به آن توجه کرد اصل و اورجینال بودن قطعه می‌باشد. بهتر است قبل از خرید قطعات از معتبر بودن مرکز خرید خود اطمینان حاصل کنید. امکان خرید قطعات گوشی در مجموعه ما به صورت حضوری، اینترنتی و تلفنی وجود دارد. شما می‌توانید درخواست خود در سایت ما ثبت کنید. در اسرع وقت سفارش شما توسط همکاران ما ارسال خواهد شد. ارسال به سراسر ایران انجام می‌شود. مجموعه ما در مرکز تعمیرات یکی از فروشندگان قطعات اصل در تهران می‌باشد که قطعات مورد نیاز شما را با حذف واسطه‌ها و با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد. برای اطلاع از قیمت قطعات گوشی نوکیا C10 با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید.