نمایش 1–8 از 13 نتیجه

نمایش 9 24 36

در نوامبر سال 2016 هواوی یکی دیگر از محصولات خود را در سری میت 9 با عنوان گوشی هواوی Mate 9 Pro معرفی کرد. این دستگاه همانند سری قبلی خود از ساختار شیشه و فلز ترکیب شده است و پنل پشتی و فریم دستگاه از جنس آلومینیوم ساخته شده است. وزن این دستگاه 169 گرم است که کمی از گوشی میت 9 سبک ت می‌باشد. این دستگاه به طور همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند بنابراین کاربران با خیال راحت می‌توانند از دو سیم کارت استفاده نمایند. تاچ و ال سی دی گوشی هواوی میت 9 پرو با اندازه‌ی 5.5 اینچی به طور تقریبی 73 درصد از پنل جلویی را در برگرفته است. هواوی در ساخت این نمایشگر از فناوری OLED بهره برده است که در وضوح و میزان روشنایی تصاویر بسیار تاثیر گذار است. تصاویر در این نمایشگر با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل و تراکم پیکسلی 534 پیکسل بر اینچ نمایش  داده می‌شوند. محافظت از این نمایشگر بر عهده محافظ کورنینگ گوریلا گلس نسخه‌ی 3 می‌باشد. ایندستگاه در دو نسخه‌ی 64 و 128 گیگابایت عرضه شده است و به دلیل عدم پشتیبانی دستگاه از کارت حافظه کاربران امکان افزایش ظرفیت حافظه داخلی را ندارند.

دوربین اصلی گوشی هواوی میت 9 پرو نیز همانند میت 9 از دو لنز جداگانه با سنسور 12 و 20 مگاپیکسلی بهره برده است. این دوربین در محیط‌های کم نور نیز به لطف فلش دوگانه LED تصاویر خوبی را برای کاربران به ثبت می‌رساند. لنزهای این دوربین توسط شرکت لایکا تولید شده است بنابراین انتظار می‌رود که این دوربین تصاویر و ویدئوهایی با کیفیت را ثبت و ضبط نماید. دوربین جلو هواوی میت 9 پرو نیز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 مجهز شده است که تصاویر سلفی خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. انرژی الکتریکی این دستگاه توسط یک باتری لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض با ظرفیت شارژدهی 4هزار میلی آمپر ساعت برعهده دارد.

تعمیر گوشی هواوی Mate 9 Pro

تعمیر گوشی هواوی میت 9 پرو یکی از انواع خدماتی است که تعمیرکاران تعمیرات موبایل این مجموعه به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این مرکز با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال سعی بر آن داشته تا بهترین خدمات را در اختیار کاربران قرار دهد. استفاده از قطعات نامرغوب و بی کیفیت که برخی از تعمیرکاران جهت تعویض قطعات گوشی هواوی میت 9 پرو به کار می‌برند باعث نارضایتی مشتریان می‌شود بنابراین به کاربران توصیه می‌کنیم جهت تعمیر دستگاه خود به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند. کاربران می‌توانند جهت تعمیر هواوی Mate 9 Pro خود به این مجموعه مراجعه کرده و از قطعات ارجینال همراه با گارانتی معتبر بهره مند گردند. چنانچه به این مرکز دسترسی ندارید می‌توانید دستگاه خود را از طریق پست برای ما ارسال نمایید.

خرید قطعات گوشی هواوی Mate 9 Pro

مرکز تعمیرات موبایل 118 با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر٬ تعویض و فروش انواع قطعات و ابزارآلات تعمیرات موبایل مفتخر است تا بهترین خدمات را به کاربران عزیز ارائه نماید. قطعات به فروش رسیده در این مرکز دارای کیفیت اورجینال و قیمتی مناسب است که تعمیرکاران می توانند این قطعات را به صورت حضوری از این مرکز و یا آنلاین از طریق سایت تعمیرات 118 خریداری نمایند. چنانچه تعمیرکاران به دنبال خرید قطعات گوشی هواوی Mate 9 Pro به صورت اورجینال هستند می‌توانند از این مرکز تهیه نمایند. همراه با خرید قطعات مورد نیاز خود می‌توانید از فاکتور خرید به همراه گارانتی معتبر قطعات و ابزارآلات نیز بهره مند گردید.  قیمت قطعات به دلیل نوسانات ارزی درج نشده است لذا می توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی هواوی Mate 9 Pro با واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.