هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی ال جی Q6 plus در آگوست سال 2017 در یک نسخه با رم و حافظه ی داخلی 4 و 64 به بازار معرفی شده است. سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا به همراه رابط کاربری LG UI 5.0 بر روی دستگاه نصب شده است. قلب تپنده ی دستگاه را تراشه ی کوآلکوم Snapdragon 435 تشکیل می دهد. روی پردازنده ی اصلی، پردازنده ی گرافیکی آدرنو 505 جای گرفته است و پردازش گرافیکی دستگاه را بر عهده دارد. خشاب سیم کارت دستگاه دارای دو جایگاه جهت قرار دادن سیم کارت می باشد و شما می توانید از جایگاه دوم جهت قرار دادن کارت حافظه با ظرفیت 2 ترابایت استفاده کنید.

نمایش محتوای بصری دستگاه بر عهده ی نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD با قطر 5.5 اینچ می باشد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی ال جی Q6 plus حدود 77 سانتی متر مربع است و نزدیک به 78 درصد قسمت جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. روی نمایشگر یک لایه شیشه ای گوریلا گلس 3 قرار گرفته است و از نمایشگر گوشی در برابر آسیب دیدگی مراقبت می کند. در هر اینچ از نمایشگر 442 پیکسل نمایش داده می شود. در بالای ال سی دی لبه ی بسیار باریکی طراحی شده و داخل آن دوربین سلفی به همراه اسپیکر و سنسور مجاورت جای گرفته است. ال جی برای این گوشی دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی به همراه دریچه ی دیافراگم f/2.2 را در نظر گرفته است.

درب پشت گوشی ال جی Q6 plus از پلاستیک ساخته شده و فریم اصلی از آلومنیوم تشکیل شده است. بر روی قسمت پشتی دستگاه دوربین اصلی به همراه فلش LED جای گرفته است. دوربین 13 مگاپیکسلی به  همراه دریچه دیافراگم f/2.2 که برای این گوشی در نظر گرفته است می تواند در شرایط نوری مناسب عکس های خوبی را ثبت کند. باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه در نظر گرفته شده است. هیچ فست شارژی برای شارژ باتری گوشی ال جی Q6 plus در نظر گرفته نشده است و باتری با استفاده از شارژر های معمولی شارژ می شود.

تعمیر گوشی ال جی Q6 plus

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی ال جی Q6 plus و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی ال جی Q6 plus وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی ال جی کیو 6 پلاس

امکان خرید قطعات گوشی ال جی Q6 plus به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی ال جی Q6 plus روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.