هیچ محصولی یافت نشد.

اچ تی سی از گوشی اقتصادی Wildfire E2 در آگوست سال 2020 رونمایی کرد.  این اسمارتفون از بدنه ای با جنس پلی کربلات و فریم پلاستیکی بهره می برد. وزن تقریبی آن حدود 173 گرم است و پنل پشتی بافت دار این دستگاه از لغزش گوشی در دست کار بر جلوگیری می کند. درب پشت گوشی اچ تی سی Wildfire E2 میزبان ماژول بیضی شکلی است که درون آن دوربین دوگانه به همراه سنسور اثر انگشت جای گرفته است. این دوربین از سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی بهره می برد. این دوربین توانایی فیلمبرداری با رزولوشن فول اچ دی را دارد و از دیگر ویژگی های آن می توان به فوکوس خودکار، حالت زیبایی و تشخیص چهره اشاره کرد.

نمایش محتوای بصری گوشی بر عهده ی نمایشگر لمسی خازنی IPS LCD با قطر 6.22 اینچ می باشد. این نمایشگرها رنگ ها را بسیار طبیعی تر نشان می دهند و همچنین زاویه دید خوبی را به کاربر نشان می دهند. در هر اینچ از این نمایشگر 276 پیکسل نمایش داده می شود و دارای رزولوشن تصویر 720 در 1560 می باشد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی Wildfire E2 حدود 95 سانتی متر مربع است و نزدیک به 79 درصد قسمت جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. در بالای ال سی دی بریدگی ناچ قطره ای طراحی شده و داخل آن دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به همراه لنز واید f/2.2 جای گرفته است. با استفاده از این دوربین می توانید با کیفیت 1080 حدود 30 فریم در ثانیه فیلم ضبط کنید.

باتری گوشی اچ تی سی Wildfire E2 از نوع لیتیوم پلیمری و دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته شده است. این باتری در زمان مکالمه، 20 ساعت شارژ دهی دارد. شارژر 10 واتی برای این گوشی در نظر گرفته است که به صورت معمولی باتری گوشی را شارژ می کند. تراشه ی مدیاتک هلیو P22، پردازش گوشی را انجام می دهد که بر روی آن پردازنده ی گرافیکی PowerVR GE8320 جای گرفته است. این گوشی در یک نسخه با رم و حافظه ی داخلی 4 و 64 گیگابایت به بازار معرفی شده است. اچ تی سی Wildfire E2 از شبکه 4G VoLTE، وای فای، بلوتوث، GPS و رادیو پشتیبانی می‌کند و به پورت قدیمی microUSB و جک 3.5 میلیمتری هدفون مجهز شده است.

تعمیر گوشی اچ تی سی Wildfire E2

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی اچ تی سی Wildfire E2 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی اچ تی سی Wildfire E2 وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی Wildfire E2

امکان خرید قطعات گوشی اچ تی سی Wildfire E2 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی اچ تی سی Wildfire E2 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.