هیچ محصولی یافت نشد.

در جولای سال 2019 ایسوس برای جلب نظر کاربرانی که به بازی با گوشی‌های هوشمند علاقه‌مند هستند گوشی جدید خود را با نام گوشی ایسوس 2 ROG Phone معرفی نمود. این گوشی به عنوان غول گوشی‌های گیمینگ شناخته می‌شود چرا که به دلیل پردازنده گرافیکی قوی که برای آن تعبیه شده است به راحتی تمامی بازی‌های مورد نظر کاربران را برایشان راه اندازی می کند. این گوشی از قابلیت و ویژگی‌های بسیار خارق‌العاده‌ای بهره برده است که از جمله آن می توان به اندروید 9.0 ٬ پردازنده هشت هسته‌ای و ظرفیت بالای رم این دستگاه اشاره کرد. بدنه‌ی این دستگاه با شیشه‌ و فلز پوشانده شده است که در جذابیت ظاهری گوشی تاثیر بسزایی دارد. تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس راگ فون 2 با اندازه‌ی 6.59 اینچ برای بازی با این دستگاه بسیار مناسب طراحی شده است و حاشیه‌ی کمی را به پنل جلوی گوشی اختصاص داده است. استفاده از فناوری AMOLED در ساخت این نمایشگر تصاویری با کیفیت و وضوح بالاتری را به کاربران نمایش می‌دهد. کیفیت در این صفحه نمایش 1080 در 2340 پیکسل و تراکم پیکسلی 391 پیکسل بر اینچ می باشد. ایسوس برای محافظت از این قطعه در برابر ضربه و آبخوردگی از محافظ کورنینگ گوریلا گلس نسخه 6 بهره برده است.

دوربین پشت گوشی ایسوس راگ فون 2 به دوربین دوگانه با سنسورهای 48 مگاپیکسلی با تشخیص فوکوس خودکار و 13 مگاپیکسلی التراواید مجهز شده است. این دوربین برای کاربران تصاویر بسیار فوق العاده‌ای را به ارمغان می آورد همچنین در محیط‌های کم نور و تاریک به کمک فلش LED امکان عکاسی فراهم می باشد. پانوراما و HDR دو حالت از ثبت تصویر با این دوربین به شمار می‌رود. پشتیبانی از کیفیت‌های متنوع 2160 پیکسل٬ 1080 پیکسل و 720 پیکسل جهت ضبط ویديو در این دوربین یکی از نقاط قوت این قطعه به شمار می‌رود. دوربین سلفی این دستگاه نیز دارای یک سنسور 24 مگاپیکسلی است که به طور کلی عملکرد این دستگاه را به صورت حرفه‌ای نمایش می‌دهد. باتری گوشی ایسوس راگ فون 2 با ظرفیت 6000 میلی آمپر قدرت دستگاه را به نمایش می‌گذارد که کاربران نیز می‌توانند از این قطعه به عنوان پاور بانک نیز بهره گیرند.

تعمیر گوشی ایسوس 2 ROG Phone

تعمیر گوشی لیسوس راک فون 2 را به هرفردی نسپارید چرا که برخی از تعمیرکاران به تازگی وارد حوزه تعمیر موبایل شده‌اند و از تجربه و مهارت کافی برخوردار نمی باشند. برخی از تعمیرکاران به دلیل عدم دانش ممکن است در حین باز نمودن گوشی به سایر قطعات دستگاه آسیب وارد نمایند همچنین استفاده از قطعات اورجینال جزء پارامترهای مهم در تعویض قطعات معیوب می‌باشد که می بایست رعایت گردد. تعمیر و تعویض یکی از انواع خدماتی است که تعمیرکاران این مجموعه به کشتریان خود اراسه می‌دهند. تعمیرکاران ماهر این مرکز از قطعات و ابزارآلات اورجینال جهت تعویض قطعات گوشی ایسوس راگ فون 2 بهره می‌گیرند. در صورت عدم دسترسی به این مرکز می‌توانید دستگاه خود را از طریق پست و یا پیک برای ما ارسال نمایید.

خرید قطعات گوشی ایسوس 2 ROG Phone

یکی از خدمات مرکز تعمیرات موبایل 118 فروش انواع قطعات و ابزارآلاتی است که تعمیرکاران بدان نیاز دارند. امروزه تعمیرکاران تعمیرات اسمارت فون‌ها در تلاشند تا با استفاده از قطعات اورجینال رضایت مشتریان خود را جلب نمایند و از آنجایی که این قطعات در این مرکز به فروش می‌رسد ما به شما این مجموعه را پیشنهاد می کنیم. این مجموعه با رعایت اصول مشتری مداری درصدد جلب اعتماد و اطمینان مشتریان خود می‌باشد که این امر با ارائه خدماتی همچون تعویض و تعمیر قطعات توسط تعمیرکاران حرفه‌ای همچنین فروش قطعات اورجینال و با قیمتی مناسب محقق شده است. خرید قطعات گوشی ایسوس 2 ROG Phone در این مرکز نیز برای تعمیرکاران نیز فراهم می باشد و می‌توانند به صورت حضوری و یا آنلاین جهت این امر اقدام نمایند. لازم است جهت اطلاع از قیمت آخرین قیمت قطعات گوشی ایسوس 2 ROG Phone نیز با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.