هیچ محصولی یافت نشد.

ایسوس جدیدترین گوشی گیمینگ خود را با نام ROG Phone 3 Strix در آگوست سال 2020 به بازار کرده است. کار کردن با این گوشی نزدیک ترین تجربه به رایانه های گیمینگ را به کاربر منتقل می کند. به طور کلی کمپانی ایسوس در گوشی های سری راگ فون توجه ویژه ای به قابلیت های گیمینگ گوشی دارد. این گوشی به تراشه ی اسنپدراگون 865 پلاس کوآلکوم  مجهز شده است. این تراشه نسبت به نسخه های قبلی بسیار بهبود یافته است و در گوشی های پرچم دار مورد استفاده قرار می گیرد. در کنار پردازنده ی اصلی، پردازنده ی گرافیکی آدرنو 650 جای گرفته است. این گوشی در سه نسخه با رم و حافظه ی داخلی به ترتیب 8 و 256، 12 و 128، 8 و 128 گیگابایت به بازار معرفی شده است.

نمایش محتوای بصری دستگاه بر عهده ی نمایشگر لمسی خازنی AMOLED با قطر 6.59 اینچ می باشد. این نمایشگر از دقت فراوانی در رنگ ها بهره می بردو همچنین دارای استاندارد +HDR10 می باشد. تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس ROG Phone 3 Strix از یک میلیارد رنگ پشتیبانی می کند و دقت رنگی آن کمتر از 1 است. این نمایشگر 113 درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. نمایشگر تمام صفحه ی این گوشی هیچ بریدگی را شامل نمی شود و دوربین سلفی به همراه سنسور مجاورت و اسپیکر گوشی در لبه ی بالای ال سی دی جای گرفته است. دوربین سلفی ROG Phone 3 از سنسور 24 مگاپیکسلی به همراه لنز واید بهره می برد. این دوربین فیلم برداری با کیفیت 1080 را برای شما فراهم می کند.

ایسوس برای تامین انرژی مورد نیاز این دستگاه از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت بهره گرفته است. این باتری از فناوری شارژ سریع 30 وات بهره می برد. طبق ادعای این کمپانی، باتری گوشی ایسوس ROG Phone 3 Strix در مدت زمان 46 دقیقه حدود 70 درصد شارژ می شود. بسیاری از فناوری های شارژ سریع پس از 70 درصد، روند شارژ را کند می کنند تا از آسیب دیدگی باتری جلوگیری کنند. پنل پشتی دستگاه از طراحی منحصر به فردی بهره می برد. در قسمت بالایی آن ماژول مستطیل شکلی دیده می شود که داخل آن دوربین سه گانه ی دستگاه جای گرفته است. دوربین اصلی گوشی توانایی فیلم برداری 8k با نرخ 30 فریم در ثانیه را دارد. دوربین سه گانه این گوشی از سنسور های 64، 5 و 13 مگاپیکسلی بهره می برد.

تعمیر گوشی ایسوس ROG Phone 3 Strix

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی ایسوس ROG Phone 3 Strix و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی ایسوس ROG Phone 3 Strix وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی ایسوس راگ فون 3 استریکس

امکان خرید قطعات ایسوس ROG Phone 3 Strix به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی ایسوس ROG Phone 3 Strix روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.