هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی گیمینگ راگ فون 3 در آگوست سال 2020 به دنیای فناوری معرفی شده است. این گوشی موفق به دریافت تائیدیه EEC شده و با شماره مدل ZS661KS در پورتال کمیسیون اقتصادی اوراسیا ثبت شده  است. کار کردن با این گوشی نزدیک ترین تجربه به رایانه های گیمینگ را به کاربر منتقل می کند. به طور کلی کمپانی ایسوس در گوشی های سری راگ فون توجه ویژه ای به قابلیت های گیمینگ گوشی دارد. این گوشی در 5 نسخه با رم و حافظه ی داخلی به ترتیب 8 و 128، 12 و 128، 12 و 256، 12 و 512، 16 و 512 گیگابایت به بازار معرفی شده است. قلب تپنده ی دستگاه را چیپست اسنپدراگون 865 پلاس  با سرعت 7 نانومتری تشکیل می دهد. در کنار این پردازنده ی 8 هسته ای، پردازنده ی گرافیکی آدرنو 650 جای گرفته است.

نزدیک به 80 درصد قسمت جلویی دستگاه را نمایشگر لمسی خازنی با پنل AMOLED تشکیل می دهد. قطر این نمایشگر 6.59 اینچ و همچنین از پنل AMOLED بهره می برد. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی ROG Phone 3 حدود 106 سانتی متر مربع است و دارای نسبت تصویر 19.5 در 9 است. بر روی این نمایشگر یک لایه ی شیشه ای کورینگ گوریلا گلس قرار گرفته است و از نمایشگر گوشی در برابر ضربه خوردن و آب خوردگی مراقبت می کند. از دیگر ویژگی های نمایشگر می توان به رزولوشن تصویر 1080 در 2340 اشاره کرد. این نمایشگر تمام صفحه هیچ بریدی را شامل نمی شود و دوربین سلفی به همراه اسپیکر مکالمه و سنسور مجاورت د لبه ی بالایی دستگاه جای گرفته اند. با استفاده از این دوربین می توانید تصاویر پانوراما و HDR بگیرید و همچنین با کیفیت 1080 فیلم برداری کنید.

تامین انرژی مورد نیاز دستگاه بر عهده ی باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت است. این نوع باتری ها بسیار سبک هستند و در اشکال مختلفی قابل ساخت هستند. فست شارژ 30 واتی برای شارژ باتری گوشی ROG Phone 3 در نظر گرفته شده است که می تواند در مدت زمان کوتاهی باتری را شارژ کند. همچنین این گوشی از شارژر معکوس 10 واتی نیز بهره می برد. درب پشت گوشی ایسوس میزبان دوربین سه گانه به همراه فلش LED  می باشد. دوربین اصلی از سنسور 64 مگاپیکسلی به همراه دریچه ی دیافراگم f/1.8 بهره می برد. دوربین های دیگر با سنسور های 13 و 5 مگاپیکسلی و لنز اولتراواید و ماکرو در کنار دوربین اصلی جای گرفته اند.

تعمیر گوشی ایسوس ROG Phone 3 ZS661KS

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی ایسوس Rog Phone 3 و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است، امکان تعویض قطعات گوشی ایسوس Rog Phone 3 وجود دارد و پس از تعویض کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود.

خرید قطعات گوشی ایسوس راگ فون 3 ZS661KS

امکان خرید قطعات ایسوس Rog Phone 3 به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی ایسوس Rog Phone 3 روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.