هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی میان رده ی Honor 9X Lite در می سال 2020 با نمایشگری تمام صفحه به بازار معرفی شده است. سیستم عاملی که روی این دستگاه نصب شده اندروید 9.0 (پای) و قابل ارتقا تا آخرین نسخه ی به روز شده می باشد. رابط کاربری پرطرفدار EMUI 9.1 نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. چیپست HiSilicon Kirin 710 برای آنر استفاده شده و به این منظور از فرایند ساخت ۱۲ نانومتریFinFET استفاده می‌کند. پردازنده ی اصلی را 8 هسته از جمله چهار هسته‌ی 2.2 گیگاهرتز Cortex-A73 و چهار هسته‌ی 1.7 گیگاهرتز Cortex-A53 تشکیل می دهد. Honor 9X Lite در یک نسخه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت در بازار موجود است و شما می توانید به راحتی به انجام بازی های سنگین بپردازید. وزن تقریبی این دستگاه 175 گرم است و دلیل آن هم باتری 3750 میلی متری آن است.

در پنل جلویی دستگاه نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن تصویر 1080 در 2340 جای گرفته است. لبه های باریک این گوشی موجب جذابیت آن شده، و 84 درصد قسمت جلویی را نمایشگر تشکیل می دهد. پنل به کار رفته از نوع IPS LCD و می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. در بالای ال سی دی هوآوی Honor 9X Lite  بریدگی وجود دارد و داخل آن دوربین سلفی به همراه سنسور مجاورت و اسپیکر مکالمه به چشم می خورد. دوربین سلفی هوآوی Honor 9X Lite دارای سنسور 16 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 می باشد. در قسمت پشتی دوربین سلفی به همراه اسکنر اثر انگشت به چشم می خورد. آنر برای دوربین اصلی این گوشی میان رده دوربین دوگانه 48 و 2 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است که می توانید با آن تصاویر با عمق و کیفیت بالا ثبت کنید.

این دوربین ها داخل یک فضای مستطیل شکل جای گرفته اند، در مرکز درب پشت هوآوی آنر 9X Lite حسگر اثر انگشت به چشم می خورد که به راحتی و با یک دست قابل لمس است. برای تامین انرژی این گوشی هوشمند از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3750 میلی آمپر بهره گرفته که با استفاده از شارژر 10 واتی شارژ می شود. باتری هوآوی Honor 9X Lite به صورت Non-removable داخل قاب گوشی قرار گرفته و قابل جابه جایی توسط کاربر نیست. خشاب سیم کارت دارای دو جایگاه است و شما می توانید به طور همزمان از دو سیم کارت و یا یک سیم کارت و کارت SD استفاده کنید.

تعمیر گوشی هوآوی Honor 9X Lite

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی هوآوی Honor 9X Lite و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی هوآوی Honor 9X Lite قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی هوآوی آنر 9 ایکس لایت

امکان خرید قطعات هوآوی Honor 9X Lite به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی هوآوی Honor 9X Lite روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.