هیچ محصولی یافت نشد.

این گوشی یکی از مدل‌های خوب شرکت آنر است که از کیفیت ساختاری بالایی برخوردار بوده و قابلیت‌های نرم افزاری مناسبی هم دارد. اما مانند هر گوشی دیگری، امکان آسیب دیدگی و خراب شدن بخش‌های مختلف آن وجود دارد. عوامل زیادی و گوناگونی می‌توانند در آسیب رساندن به گوشی Honor 50 SE شما نقش داشته باشند. برخورد ضربه و اعمال فشار شدید به گوشی،‌ افتادن آن از ارتفاع‌های زیاد، نفوذ آب و ویروسی شدن از جمله مهم‌ترین آن‌ها هستند. هر کدام از این عوامل به گونه‌ای متفاوت به موبایل شما آسیب وارد می‌کنند. در این موارد باید موبایل‌تان را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنید تا دوباره بتوانید استفاده بهینه‌ای از آن داشته باشید. برای این کار باید از مجموعه‌هایی استفاده نمایید که در زمینه تعمیرات موبایل از اعتبار بالایی برخوردار هستند و در بخش‌های مختلف آن تخصص دارند. ما در مرکز تعمیرات 118 متخصصانی حرفه‌ای هم در زمینه نرم افزار و هم در حوزه سخت افزار در اختیار داریم که کار تعمیر گوشی آنر Honor 50 SE شما را با کیفتی عالی انجام می‌دهند. هم چنین استفاده از تجهیزات و لوازم به روز باعث شده است که بتوان تعمیر هر بخش از گوشی شما را به راحتی و در تمیزترین حالت ممکن انجام داد. پس اگر گوشی Honor 50 SE شما از هر نظر دچار آسیب دیدگی شده است، وقت را از دست ندهید و هر چه زودتر آن را برای ما ارسال کنید.

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی Honor 50 SE

آسیب دیدگی‌های رایج گوشی Honor 50 SE

به طور کلی می‌توان آسیب‌هایی که گوشی شما را تهدید می‌کنند در دو دسته مشکلات نرم افزاری و خرابی قطعات سخت افزاری تقسیم بندی نمود. مهم‌ترین ایرادات نرم افزاری شامل ویروسی شدن گوشی، مختل شدن عملکرد آن یا هنگ کردن موبایل و مشکلات سیستم عاملی آن هستند. برای برطرف کردن این گونه آسیب‌ها کافی است به مراکز یا افرادی مراجعه نمایید که دانش و تخصص خوبی در زمینه نرم افزار گوشی‌های موبایل دارند. معمولا هزینه زیادی برای رفع ایرادات نرم افزاری لازم نیست و در زمان کوتاهی قابل رفع شدن هستند. اما مشکلات سخت افزاری کاملا متفاوت بوده و هم به زمان بیش‌تر و هم مهارت بالاتری جهت تعمیرات نیاز دارد. شکستگی و خراب شدن تاچ و ال سی دی، آسیب دیدن باتری و ایراد پیدا کردن هارد از جمله رایج‌ترین این مشکلات هستند. با توجه به این که در این گونه مشکلات به طور معمول نیاز به تعویض برخی قطعات وجود دارد، هزینه زیادی هم برای آن‌ها باید در نظر گرفت. پس با توجه به حساس و هزینه‌بر بودن این دسته مشکلات گوشی Honor 50 SE خود، باید برای تعمیر ان به مجموعه‌هایی معتبر و حرفه‌ای مراجعه نمایید. در ادامه تعدادی از مهم‌ترین آسیب‌های نرم افزاری موبایل آنر شما و راه‌های برطرف کردن آن‌ها را بیان می‌کنیم.

شکستگی و خراب شدن تاچ و ال سی دی Honor 50 SE

مشخصات تاچ و ال سی دی Honor 50 SE

در این گوشی شما از یک صفحه نمایش با کیفیت استفاده شده که از نوع LTPS IPS LCD است. سایز این تاچ و ال سی دی 6.78 اینچ بوده و مساحتی برابر با 111.4 سانتی متر مربع دارد. تراکم پیکسلی صفحه نمایش گوشی Honor 50 SE شما برابر 387 بوده و به این معنی است که در هر اینچ از سطح گوشی شما، 387 پیکسل قرار دارد. با وجود این قابلیت‌های فراوان صفحه نمایش موبایل‌تان، باز هم امکان آسیب دیدن و خرابی آن در برابر بسیاری از عوامل وجود دارد. پس باد در ابتدا سعی کنید که مراقبت‌های لازم برای پیش‌گری از آسیب دیدن تاچ و ال سی دی را انجام دهید؛ اما به هر حال اگر این اتفاق رخ داد، باید جهت تعویض تاچ و ال سی دی به مراکز معتبر مراجعه نمایید. معمولا در هنگام خراب شدن صفحه نمایش، نشانه‌هایی در موبایل‌‌تان یروز می‌کنند که این موضوع را به خوبی نشان خواهند داد. رایج‌ترین این علائم عبارتند از:

  1. خاموش شدن ناگهانی صفحه نمایش با وجود فعال بودن سایر قابلیت‌ها
  2. از کار افتادن بخش هایی از تاچ
  3. ایجاد نقاط یا ناحیه‌های سیاه در صفحه
  4. قطع و وصل شدن و لرزش تصویر

با مشاهده این موارد در گوشی‌تان باید هر چه زودتر کار تعویض تاچ و ال سی دی آنر Honor 50 SE را انجام دهید؛ چرا که این موارد معمولا گسترش پیدا می‌کنند تا جایی که استفاده از گوشی ناممکن شود.

ضعیف شدن باتری آنر 50 SE

ضعیف شدن باتری آنر 50 SE

باتری هم از دیگر قطعات مهم گوشی شما است که آسیب دیدن آن رایج است. باتری گوشی Honor 50 SE شما از نوع لیتیوم پلیمری است و 4000 میلی آمپر ظرفیت دارد. هم چنین این باتری از قلبیت شارژ سریع 66 واتی برخوردار است که باعث می‌شود شارژ کامل موبایل شما در مدت زمان کوتاهیی انجام گیرد. اما با این حال باز هم دارای یک عمر مفید دو تا سه ساله است و پس از این مدت کم کم کارایی خود را از دست می‌دهد. البته برخی فعالیت‌های اشتباه شما هم می‌تواند در خراب شدن زودهنگام این باتری تاثیر داشته باشد. از جمله آن‌ها می‌توان به استفاده از شارژر گوشی‌های دیگر برای شارژ و استفاده از گوشی زمانی که در حال شارژ شدن است، اشاره نمود. زمانی که باتری گوشی شما در حال ضعبف شدن است، علائمی در موبایل‌تان ظاهر می‌شوند که نشان از خرابی باتری دارند. باد کردن و متورم شدن باتری،‌ خالی شدن سریع شارژ گوشی، طولانی شدن مدت زمان انجام شارژ کامل و داغ شدن باتری از رایج‌ترین این نشانه‌ها هستند. در هنگام مواجهه به این علائم در گوشی Honor 50 SE خود، باید سعی کنید در اسرع وقت باتری را تعویض نمایید.

آسیب دیدن هارد پروگرم شده گوشی آنر 50 SE

هارد یکی از مهم‌ترین قطعات موجود در گوشی شما است و نقش حافظه را در آن برعهده دارد. چرا که همه داده‌ها و اطلاعات مختلف که وارد گوشی کرده و سیو می‌کنید، در هارد ذخیره می‌شوند. علاوه بر این وظیفه اصلی،‌ هارد مجوزهای لازم برای بوت کردن گوشی را هم به سیستم عامل می‌دهد. این موضوع باعث شده است که آسیب دیدن هارد شما را تا حد زیادی به دردسر بیاندازد؛ زیرا هم امکان از دست رفتن اطلاعات‌تان وجود دارد و هم گوشی‌تان با اختلال مواجه می‌شود. در موبایل شما از یک هارد با کیفیت استفاده شده است که در دو ظرفیت 128 و 256 گیگا بایتی بر روی گوشی قرار داده می‌شود. این هارد قابلیت پشتیبانی از رم 8 گیگی را دارد که کاریر با توجه به نیاز خود می‌تواند حجم آن را انتخاب کند. با این حال اگر مراقبت‌های لازم از آن را نداشته و اقدامات تخریب‌گر هارد را انجام دهید، هارد گوشی Honor 50 SE شما آسیب دیده و خراب می‌شود. در این موارد شما می‌توانید علائمی همچون هنگ کردن گوشی، پاک شدن خود به خود برخی اطلاعات و تغییر آیکون برنامه‌ها را مشاهده نمایید. در صورت مواجهه با این علائم باید هر چه زودتر برای تعمیر هارد اقدام کنید.

تعویض قطعات گوشی Honor 50 SE را کجا انجام دهیم؟

در صورتی که گوشی‌تان آسیب دیده و می‌خواهید ان را تعمیر کرده یا برخی از قطعات آن را تعویض کنید، باید برای این کار به مراکز معتبر مراجعه کنید؛ در این صورت با هزینه‌ای مناسب، کار تعمیر با کیفیت گوشی شما انجام خواهد گرفت. ما در مجموعه تعمیرات 118 با استفاده از لوازم مناسب در این زمینه و برخورداری از تعمیرکاران حرفه‌ای، کار تعمیر یا تعویض قطعات موبایل شما را به خوبی انجا می‌دهیم. پس در صورت وجود هر گونه مشکل در گوشی Honor 50 SE خود، با خیالی راحت آن را جهت تعمیر به ما بسپارید.

قطعات Honor 50 SE ر ا چگونه بخریم؟

اگر قصد خرید قطعات مناسب و با کیفیت برای گوشی آنر خود را دارید، باید اصل بودن آن‌ها را حتما مد نظر داشته باشید. چرا که قطعات بی‌کیفیت و تقلبی به طور معمول کارایی پایینی دارند، علاوه بر این که هزینه‌ای بالا برای آن‌ها می‌پردازید. مجموعه ما انواع قطعات گوشی Honor 50 SE شما را به صورت کاملا اصل و اورجینال ارائه می‌دهد. پس شما عزیزان می‌توانید با خیالی راحت، نسبت به تهیه قطعات مورد نیاز خود از طریق سایت ما یا مراجعه حضوری اقدام نمایید.