هیچ محصولی یافت نشد.

شرکت چینی سونی گوشی جدید خود را در فوریه سال 2020 با عنوان گوشی سونی Xperia 1 II معرفی کرد. ظاهر امروزی این گوشی با استفاده از شیشه در پنل جلو و پشت گوشی همراه با فریم آلومینیومی تکمیل شده است که نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود جلب می‌کند. این گوشی دارای ابعاد 165.1 x 71.1 x 7.6 میلی متر و وزن 181.1 گرم است که از دو سیم کارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. از مشخصات دیگر این گوشی می‌توان به برخورداری از استاندارد IP65/IP68 اشاره کرد چرا که این استاندارد دستگاه را در برابر ضربه و آبخوردگی مقاوم می‌کند. سونی در ساخت نمایشگر این دستگاه از فناوری OLED بهره برده است که 1بیلیون رنگ را نمایش داده و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می کند. تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا Xperia 1 II با اندازه‌ی  6.5 اینچ برای کاربرانی که به دنبال نمایشگرهای بزگ هستند بسیار مناسب است. این نمایشگر 84 درصد از قاب جلوی گوشی را در برگرفته است که می‌توان گفت حاشیه‌ی دور صفحه نمایش بسیار کم می باشد. تصاویر در این نمایشگر با کیفیت 1644 در 3840 پیکسل و تراکم پیکسلی 643 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. حافظه‌‌ی داخلی این گوشی 256 گیگابایت با 8 گیگ رم در نظر گرفته شده است که با این ظرفیت زیاد باز هم کاربران امکان افزایش ظرفیت حافظه داخلی را دارند.

تعمیر گوشی سونی Xperia 1 II

تعمیر ابزارهای الکتریکی نیاز به مهارت بالایی دارد و باید تعمیرکار در حین تعمیر دقت بالایی داشته باشد. علاوه بر این استفاده از ابزارهای تخصصی می تواند به تعمیر کار کمک بسیاری کند و دقت تعمیر را بالاتر می برد. تعمیرکاران ما در مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه و کادری مجرب به راحتی تعمیر گوشی همراه شما را انجام می دهد. در این مرکز با استفاده از قطعات اورجینال تعمیر گوشی سونی Xperia 1 II انجام می شود. از طرفی تعمیرکاران ما بهترین ابزارها را در اختیار دارند بنابر این با دقت و سرعت بالایی تعویض قطعات گوشی سونی Xperia 1 II را انجام می دهند. عزیزانی که امکان مراجعه حضوری را ندارند می توانند توسط پیک گوشی خود را برای ما ارسال نمایند تا پس از بررسی و براورد هزینه تعمیر سونی Xperia 1 II پس از تایید شما تعمیر آن انجام شود.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia 1 II

خرید قطعات گوشی سونی اکسپریا 1 II و سایر قطعات گوشی های هوشمند به صورت اورجینال در مرکز تعمیرات موبایل 118 برای تعمیرکاران و افرادی که به تازگی وارد حوزه تعمیرات شده‌اند امکان پذیر می‌باشد. خرید قطعات اورجینال امروزه در بازار بسیار سخت است و یکی از دغدغه‌های تعمیرکاران نیز می باشد چرا که قطعات موجود در بازار از کیفیت پایین و یا نامرغوب است که این امر برای تعمیرکاران مشکل ساز می‌شود. ما به تعمیرکاران جهت خرید قطعات و ابزارآلات اورجینال این مجموعه را پیشنهاد می‌کنیم چرا تمامی محصولات به صورت اورجینال همراه با گارانتی معتبر به فروش می‌رسد. قیمت قطعات گوشی سونی اکسپریا 1 II نیز بسیار مناسب می‌باشد و جهت اطلاع از آن لازم است با واحد فروش تماس حاصل نمایید.