هیچ محصولی یافت نشد.

آیا عملکرد قطعات گوشی سونی اکسپریا 1 III شما مختل شده است؟ از آنجایی که تلفن همراه از قطعات مختلفی تشکیل شده است اینکه یک روز قطعه‌ای از آن خراب شود یک امر طبیعی‌ است. قطعات اصلی تلفن همراه که روزانه بسیار با آن‌ها سروکار داریم مانند تاچ و ال سی دی، باتری، اسپیکر بیشتر در معرض آسیب می‌باشند. مشکلاتی مانند آب خوردگی و ضربه خوردن باعث آسیب به اکثر قطعات تلفن همراه می‌باشد. وقتی گوشی دچار آب خوردگی می‌شود، امکان دارد تاچ و ال سی دی گوشی بسوزد، باتری از کار بیفتد، هارد آن بسوزد، اتصالات اسپیکر برهم بریزد. می‌توان گفت آب‌ خوردگی بلای جان اکثر قطعات تلفن همراه می‌باشد. پس حتما از گوشی خود در برابر آب خوردگی محافظت کنید. وقتی به گوشی ضربه شدید وارد می‌شود اولین آسیب به تاچ و ال سی دی گوشی وارد می‌شود و اگر خدایی نکرده ال سی دی بشکند هزینه گزافی هم به بار می‌آورد. ضربه خوردگی باعث آسیب به شیشه دوربین، درب پشت و بسیاری از قطعات دیگر می‌شود. تا حد امکان از گوشی خود در برابر ضربه خوردگی نیز محافظت کنید. در ادامه رایج‌ترین خرابی‌های تلفن همراه را باهم بررسی می‌کنیم.

قطعات گوشی سونی Xperia 1 iii

خرابی تاچ و ال سی دی گوشی سونی Xperia 1 III

تاچ و ال سی دی گوشی سونی Xperia 1 III از نوع OLED است‌. اندازه این نمایشگر برابر با 6.5 اینچ یا به عبارتی 98.6 سانتی‌مترمربع است. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشه تقریبا 84.2 درصد می‌باشد. این نمایشگر دارای قابلیت تصویربرداری HDR BT.2020 و یک میلیارد رنگ است. رزولوشن در این ال سی دی برابر با 1644 در 3840 پیکسل و تراکم پیکسلی آن در حدود 643 پیکسل در اینچ است که این اعداد نشان می‌دهد این نمایشگر دارای کیفیت تصویر بالایی است. مشکلات مربوط به ال سی دی گوشی از متداول‌ترین اتفاق‌هایی هست که برای تلفن همراه پیش می‌آید. اما با تعویض آن می‌توانید مانند قبل از گوشی استفاده کنید. گاهی اوقات ال سی دی گوشی سوسو می‌زند. گاهی لکه‌ای تیره در قسمتی از صفحه نمایش ایجاد می‌شود. و در برخی موارد گوشی به طور کامل خاموش می‌شود که ممکن است از سوختن ال سی دی گوشی باشد. این‌ها مواردی است که نشان از خرابی ال سی دی گوشی می‌باشد. آب خوردگی دلیل اصلی سوختن ال سی دی می‌باشد. بهتر است از ال سی دی گوشی خود مراقبت کنید تا دچار آسیب نشود. در ادامه شما را با نکات مراقبتی ال سی دی گوشی آشنا می‌کنیم. اما اگر ال سی دی گوشی سونی اکسپریا 1 III شما خراب شده است حتما به مراکز معتبر برای رفع آن مراجعه کنید.

خرابی باتری گوشی سونی Xperia 1 III

باتری گوشی سونی Xperia 1 III از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد. این باتری دارای ظرفیت 4500 میلی‌آمپرساعت است. این باتری توسط کمپانی سازنده در گوشی تعبیه شده است. و غیرقابل جابه‌جایی می‌باشد. این گوشی مجهز به شارژ سریع ۳۰ واتی است که خیلی سریع گوشی شما را شارژ می‌کند. این شارژر در ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد گوشی شما را شارژ می‌کند. باتری گوشی عمر مشخصی دارد و با یک دوره استفاده رفته رفته عمرش به پایان می‌رسد. باید آن را تعویض کرد. علاوه بر آن ممکن است مشکلاتی مانند آب خوردگی باعث شود باتری گوشی بسوزد. از آنجایی که باتری گوشی جریان لازم برای روشن بودن تلفن همراه را فراهم می‌کند در صورتی که خراب شود عملکرد گوشی را مختل می‌کند و فقط با تعویض آن می‌توانیم از این مشکل رهایی یابیم. امروزه گوشی‌های تلفن همراه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نمی‌توان باتری را بیرون آورد و حتما نیاز به یک سری آبزارآلات مخصوص دارد. اگر باتری گوشی سونی اکسپریا 1 III شما خراب شده است از متخصصان این حوزه کمک بگیرید.

خرابی سوکت شارژ گوشی سونی Xperia 1 III

سوکت شارژ گوشی اولین قسمت برای شارژ گوشی می‌باشد. پس اگر گوشی شما در هنگام شارژ شدن مشکل داشت بهتر است اول سوکت شارژ را بررسی کنید. سوکت شارژ ممکن است به دلایل مختلف با مشکلاتی مواجه شود. اول از هر چیز محل سوکت شارژ را تمیز کنید که اگر مشکل بر اثر تجمع گردوغبار به وجود آمده است برطرف شود. در برخی موارد نیز ممکن است مشکل از نرم‌افزار گوشی باشد و با ریست کردن مشکل حل شود. گاهی هم ممکن است اتصالات آن بر اثر آب خوردگی دچار مشکل شده باشد و باید آن را تعویض یا تعمیر کنید. در صورتی که سوکت شارژ گوشی سونی اکسپریا 1 iii شما خراب شده است حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید.

خرابی هارد گوشی سونی Xperia 1 III

قطعات گوشی سونی Xperia 1 iii

وظیفه هارد گوشی سونی اکسپریا ۱ iii ذخیره‌سازی اطلاعات می‌باشد. تمام اطلاعات ما با هر فرمتی درون هارد ذخیره می‌شود. هارد گوشی همان حافظه داخلی گوشی است که یک قطعه داخلی است و جداشدنی نمی‌باشد. این قطعه نقش مهمی در تلفن همراه می‌باشد. خرابی این قطعه علاوه بر اینکه زیان مالی به بار می‌آورد باعث به وجود آمدن نگرانی برای این موضوع می‌شود که نکند اطلاعات‌مان از بین برود. پس خیلی باید مراقب هارد گوشی خود باشید. آب خوردگی دلیل اصلی سوختن هارد می‌باشد. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که روی گوشی خود کلی بازی با گرافیک بالا دارید و طولانی مدت بازی می‌کنید حتما با خرابی هارد گوشی مواجه شده‌اید. برخی از خرابی‌ها با تعمیر قابل حل می‌باشد. اما اگر مشکل جدی باشد باید آن را تعویض کرد و اطلاعات به طور کامل ازبین می‌رود. پس اگر هارد گوشی شما خراب شده است قبل از اینکه کار از کار بگذرد گوشی خود را به یک تعمیرکار نشان دهید.

قطعات گوشی سونی Xperia 1 iii

زمانی که قطعات گوشی آسیب جدی می‌بینند، شاید با خود فکر کنید که گوشی شما از کار افتاده شده است و باید به فکر خرید یک گوشی دیگر باشید. اما جای نگرانی نیست. برخی از آسیب دیدگی‌هایی که برای قطعات گوشی به وجود می‌آیند قابل حل هستند. تعمیرکار می‌تواند قطعه را تعویض کند، اگر هم آسیب دیدگی خیلی جدی باشد می‌تواند با تعویض قطعه، کارایی سابق گوشی شما را بازگرداند. ما در این مجموعه تکنسین‌های متخصص و ماهری داریم و می‌توانیم تعمیر گوشی شما را با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا انجام دهیم.
تعمیر گوشی نیازمند دانش تخصصی و مهارت فنی می‌باشد. تعمیرکاران ما می‌توانند تعمیر گوشی و همچنین تعویض قطعات گوشی‌ سونی اکسپریا 1 iii را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. در صورتی که قطعه در مرکز تعمیرات موجود باشد، گوشی در کم‌تر از دو ساعت تعمیر می‌شود. شما می‌توانید گوشی خود را به صورت حضوری و غیرحضوری به تعمیرکاران ما بسپارید و پس از رفع مشکل آن را تحویل بگیرید.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia 1 iii

در هنگام خرید قطعات گوشی سونی اکسپریا 1 iii حتما به اصل و اورجینال بودن قطعه توجه کنید. مجموعه ما یکی از فروشندگان قطعات اصل و اورجینال در تهران می‌باشد که به سراسر ایران ارسال دارد. در هر جای ایران که هستید می‌توانید قطعه مورد نظر خود را سفارش دهید. امکان خرید قطعه به سه صورت حضوری، اینترنتی و تلفنی وجود دارد. برای خرید اینترنتی شما می‌توانید قطعه مورد نظر را در سایت ما پیدا کنید، سپس با انتخاب گزینه” افزودن به سبد خرید” سفارش خود را ثبت کنید. همکاران ما در اولین فرصت نسبت به ارسال قطعات اقدام می‌کنند. افرادی که تمایل به خرید حضوری دارند می‌توانند با مراجعه به مرکز تعمیرات قطعات مورد نظر خود را خریداری کنند. به دلیل نوسانات ارزی موجود در بازار قیمت قطعات در حال تغییر است. در صورتی که قیمت قطعات گوشی سونی Xperia 1 III در سایت درج نشده بود می‌توانید با کارشناسان فروش ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید. با اطمینان خرید کنید.