هیچ محصولی یافت نشد.

از گوشی‌های جدید کمپانی سونی در فوریه سال 2020 گوشی سونی Xperia 10 II می‌باشد که این شرکت معرفی کرده است. وزن این گوشی با اینکه از نمایشگر 6 اینچی بهره برده است تنها 151 گرم است و دارای ابعادی به اندازه‌ی 157 x 69 x 8.2 میلی متر می‌باشد. این گوشی دارای دو جایگاه سیم کارت است به همین سبب کاربران می‌توانند از دو سیم کارت به طور همزمان استفاده نمایند. از قابلیت دیگر این گوشی می‌توان به برخورداری از استاندارد IP65/IP68 اشاره کرد چرا که دستگاه را در برابر آبخوردگی و گرد و غبار محافظت می‌کند. نمایشگر این گوشی با اندازه‌ی 6.0 اینچی به طور تقریبی 77 درصد از قاب جلوی گوشی را در بر گرفته است. سونی در ساخت تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا 10II از فناوری OLED بهره برده است که تصاویر و متون را با میزان روشنایی بالا و وضوح بالایی نمایش می‌دهد. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با رزولوشن 1080 در 2520 پیکسل و تراکم پیکسلی 457 پیکسل هستند. حافظه‌ی داخلی این گوشی از ظرفیت 128 گیگابایت با 4 گیگ رم بهره برده است که کاربران نیز می‌توانند ظرفیت آن را افزایش دهند.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا 10II به دلیل برخورداری از سه لنز با قابلیت‌های متفاوت برای کاربران تصاویر بسیار خوبی را به ارمغان می‌آورد. در این دوربین از لنز 12 مگاپیکسلی واید٬ 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال و 8 مگاپیکسلی التراواید استفاده شده است. این دوربین امکان ثبت تصاویر در حالت‌های پانوراما و HDR را برای کاربران فراهم می کند. این دوربین قادر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسل و 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه می باشد. دوربین سلفی این گوشی نیز یک لنز 8 مگاپیکسلی است که ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را فراهم می کند. باتری گوشی سونی اکسپریا 10II دارای ظرفیت 3600 میلی آمپری است که کاربران می‌توانند این قطعه را با استفاده از یک شارژر 18 واتی شارژ نمایند.

تعمیر گوشی سونی Xperia 10 II

یکی از مهم‌ترین وظایف کاری تعمیرکاران موبایل تعمیر گوشی‌های هوشمند مانند تعمیر گوشی سونی اکسپریا 10II با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال می‌باشد. در صورت عدم مهارت و تجربه کافی تعمیرکاران ممکن است در حین باز نمودن ال سی دی گوشی کاربران به سایر قطعات دستگاه آسیب بزنند بنابراین لازم است کاربران جهت تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی سونی اکسپریا 10II خود به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند. تعمیرکاران مرکز تعمیرات 118 با چندین سال سابقه و تجربه کاری در این زمینه به عنوان متخصصین ماهر جهت تعمیر انواع گوشی‌های هوشمند در خدمت مشتریان عزیز می‌باشند. این مرکز دستگاه شما را به صورت رایگان عیب یابی کرده و در صورت لزوم اقدام به تعمیر و تعویض قطعات معیوب دستگاه شما خواهند کرد.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia 10 II

خرید قطعات الکترونیکی نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارد و باید دقت بسیاری در این زمینه داشته باشید. قطعات فیکی که در بازار وجود دارند شباهت بسیاری به قطعات اورجینال دارند ولی کیفیت آن ها بسیار پایین می باشد و بعد از نهایتا 3 ماه آسیب خواهند دید که مجددا ناچار به هزینه خواهید بود. مرکز تعمیرات 118 با سال ها سابقه به صورت مستقیم قطعات اورجینال را وارد و به فروش می رساند. می توانید به راحتی قطعات گوشی سونی Xperia 10 II را از فروشگاه این مرکز انجام دهید. پس از خرید از این مرزکز فاکتور خرید معتبر با مهم و امضا و سربرگ معتبر اعطا خواهد شد. برای آگاهی از قیمت قطعات گوشی سونی Xperia 10 II می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما نیز بهره مند شوید.