هیچ محصولی یافت نشد.

گوشی Mi 10 Lite 5G به رغم داشتن قیمت رغابتی، از فناوری 5G نیز پشتیبانی می کند. به همین جهت از پردازنده ی اسپندراگون 865 د راین گوشی استفاده شده که بیش از این در گوشی نوکیا 8.3 شاهد آن بوده ایم. در قسمت جلویی گوشی شیائومی Mi 10 Lite 5G نمایشگر AMOLED با قطر 6.57 اینچ جای گرفته است. مساحت تاچ و ال سی دی شیائومی Mi 10 Lite حدود 106 سانتی متر مربع و 6.57 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص داده است. از دیگر ویژگی های این نمایشگر می توان به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد که بر خلاف طراحی های گذشته که روی پنل پشتی قرار گرفته اند به زیر نمایشگر انتقال یافته است. رزولوشن تصویر این نمایشگر برابر 2340 در 1080 و دارای تراکم پیکسلی 392 می باشد.

در بالای ال سی دی بریدگی کوچکی طراحی شده و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی درون آن جای گرفته است. انرژی مورد نیاز سخت افزار قدرتمند این گوشی را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4160 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی Mi 10 Lite با کمک فست شارژ 20 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند. در قسمت پشتی این گوشی ماژول مستطیلی شکل دیده می شود که دوربین اصلی و فلش LED را درون خود جای داده است. این گوشی از 4 دوربین با سنسور های 48، 8،5، 2 بهره می برد و شما می توانید با آن تصاویر با کیفیتی را ثبت کنید. با استفاده از دوربین اصلی شیائومی Mi 10 Lite 5G می توانید با کیفیت 2160p حدود 30 فرید در ثانیه فیلم ضبط کنید.

تعمیر شیائومی Mi 10 Lite 5G

تعمیر شیائومی Mi 10 Lite 5G و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. در ابتدا دستگاه شما در این مجموعه مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر شیائومی Mi 10 Lite 5G به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. افرادی که در شهرستان هستند و شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارند می توانند دستگاه خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانند. لازم به ذکر است قطعات شیائومی Mi 10 Lite 5G که به هنگام تعمیر جایگزین می شوند اورجینال بوده و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند. همکاران ما در این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما هستند.

خرید قطعات گوشی شیائومی می 10 لایت 5G

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در این مجموعه دارنده ی آرشیو کاملی از قطعات اورجینال هستیم و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل می دهیم. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی شیائومی Mi 10 Lite 5G به صورت اینترنتی دارند می توانند با کلیک روی گزینه ” افزودن به سبد خرید” مراحل ثبت سفارش خود را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال سفارشات اقدام می کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی شیائومی Mi 10 Lite 5G روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را جهت خریدی مطمئن دریافت کنید.