هیچ محصولی یافت نشد.

کمپانی شیائومی به تازگی در آپریل 2020 از جدید ترین محصول خود با نام شیائومی Mi 10 Youth 5G رونمایی کرد. این گوشی در 4 ورژن با رم 6 یا 8 گیگابایت و حافظه ی داخلی 64 یا 128 یا 256 گیگابایت به بازار وارد می شود. تراشه 7 نانومتری Snapdragon 765G سخت افزار اصلی گوشی را تشکیل می دهد. پردازه ی اصلی، 8 هسته دارد که شامل 1 هسته Kryo 475 Prime با فرکانس پردازش 2.4 گیگاهرتز و 1 پردازنده Kryo 475 Gold با فرکانس پردازش 2.2 گیگارهرتز و 6 هسته Kryo 475 Silver با فرکانس پردازش 1.8 گیگاهرتز می شود. این تراشه به همراه پردازنده ی گرافیکی  Adrenoi 620 در این گوشی به شما اجازه می دهد تا بتوانید بازی های سنگین مانند PUBG را بدون هیچ داغی و مشکلی انجام دهید.

قطر نمایشگر شیائومی Mi 10 Youth حدود 6.57 اینچ و رزولوشن نمایشگر آن برابر 1080 در 2400 می باشد. در این پنل از فناوری Super AMOLED استفاده شده و از آن یک لایه شیشه ای Gorilla Glass 5 در برابر ضربه خوردن مراقبت می کند. میزان روشنایی تاچ و ال سی دی شیائومی MI 10 Youth به مقدار 600 نیت می باشد و شما می توانید به راحتی زیر نور آفتاب از آن استفاده کنید. حسگر اثر انگشت زیر ال سی دی تعبیه شده و از دیگر حسگر های موجود در این گوشی می توان به شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما اشاره کرد. برای تامین انرژی این اسمارتفون از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4160 میلی آمپر بهره گرفته شده است. در این گوشی از فست شارژ قدرتمند 22.5 واتی بهره گرفته شده که به شارژ سریع باتری کمک می کند. باتری شیائومی Mi 10 Youth غیر قابل تعویض توسط کاربر است و هرگونه جابه جایی باید به دست تعمیرکار انجام شود.

فریم و بدنه ی این گوشی از شیشه ساخته شده است و وزن تقریبی آن حدود 192 گرم است. نسبت به دیگر گوشی های میان رده وزن بیشتری دارد و ممکن است این افزایش وزن به دلیل باتری 4160 میلی آمپری باشد. گوشی MI 10 Youth در رنگ بندی های آبی، سفید، مشکی، سبز کمرنگ و نارنجی در بازار عرضه شده است. روی درب پشت دوربین چهارگانه  و فلش LED  در داخل یک فضای مستطیلی شکل جای گرفته اند. سنسور اصلی با دوربین 48 مگاپیکسلی به همراه دو لنز 8 و 2 مگاپیکسلی می توانند با قابلیت فوکوس اتوماتیک و بزرگنمایی اوپتیکال به میزان 5 برابر عکس ثبت کنند. در بریدگی که بالای ال سی دی قرار دارد، دوربین سلفی شیائومی MI 10 Youth با سنسور 16 مگاپیکسلی جای گرفته است که دارای لنز Wide می‌باشد و می تواند با کیفیت 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری کند.

تعمیر گوشی شیائومی Mi 10 Youth 5G

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Mi 10 Youth 5G و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی شیائومی Mi 10 Youth 5G قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی شیائومی می 10 یوث

امکان خرید قطعات شیائومی Mi 10 Youth 5G به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات  شیائومی Mi 10 Youth  روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.